21 Temmuz 2017 Cuma

Süneklik Sayı - Kalem Etek Eğitimi

Kalem Etek Eğitimi - Melly Sews'ten bu kolay DIY öğreticisiyle cepler içeren basit bir kalem etek dikin
Hey herkese - bugün bu Basit Kalem Etek Öğreticisini Simple Simon & Co'nun Yıllık Süpürme olayının bir parçası olarak paylaşıyorum Sünek Yayınlama, hem bir blog serisi hem de hayırsever bir etkinliktir, bu nedenle daha fazla ayrıntı için yayınlarını kontrol etmeye dikkat edin (ayrıca ödüller de vardır!). Bana gelince, bundan rahat bir gardırop etek çıkardım, bu yüzden mutluyum!
Blank Slate Patterns'ten Kalem Etek ve Blanc T Gömlekleri - Kalem Etek Eğitimi - Melly Sews'ün bu kolay DIY öğreticisiyle cepler içeren basit bir kalem etek dikin
Teksas'ta HOT olur. Bu nedenle Sundresses'e olan sevgim. Ve şort. Ancak bazen bazı olaylar için şort kısa veya rahat hissedilebilir ve elbiseler çok kıyafetlidir ya da doğru sutyenim yoktur ya da zaten çok rahat olan bir t-shirt ve şort giyiyordum ve sadece benimle takas etmek istiyorum. Biraz şık kıyafetler için şort. İşte burada etek benim için geliyor. Serin ve rahat olarak şort gibi (bazen daha fazla!) Ve yine de kıyafetinizi bir adım yukarı taşıyorlar.
PencilSkirt-2
Ve elbette cebi de ekledim çünkü cepler olmaması, bence birçok etek için ciddi bir dezavantaj.
Bir ete sahip olduğunuzda basit bir gri, aynı zamanda kışın sporcuların giymesi gibi atmak da kolaydır. Bu kumaş, ben de çok sıcak bir Denver Tunik için kullandığım Joan'dan kapitone örüldü  ve bu eteği yapmak için yeterince sol vardı. Çok sıcak olacağından endişelendim, ama etekten gelen hava akımı sayesinde kötü değil. Ve burada kutupsal hava klimamızla, diyelim ki bakkaliye girdiğimde havadar bir voile sayısından biraz daha fazla hissediyor. Kışın, tozlukların üzerinde, hala bir elyaf - kazanacak!
Blanc T Shirt by Blank Kayrak Desenler - ÜCRETSİZ desen!  - Kalem Etek Eğitimi ile eşleştirilmiş - Melly Sews'ten bu kolay DIY öğreticisiyle cepler içeren basit bir kalem etek dikin
Bunu bir Blanc tişörüyle (başka bir yaz zımbırıyla) eşledim ve önyükleme yapmaya geldim ve rahatım. Halen ağırlık olarak biraz daha hafif, kapitone kaplanmamış bir gri versiyon yapmak istiyorum.
Kendi yapmak ister misin? İhtiyacın olacak:
  • Yaklaşık bir avluda en az% 30 esneyen örgü kumaş.
  • İsteğe bağlı - kemer örgülü kumaşın ve cep triminin koordinasyonu, 1/4 yard. İsterseniz kendinden kumaş kullanabilirsiniz
  • Yaptığım gibi kalın kumaş kullanıyorsanız, cephe yüzeyleri için daha ince bir örme isteyebilirsiniz
  • Bel ölçümünüze bağlı olarak 1-2 yard genişliğinde elastik
Etek taslağının hazırlanmasıyla ilgili bu yazı ile başlayın ANCAK - kalçadan bele eğri çizdikten sonra durun. Yan dikiş paylarını eklemeyin (kumaşın içeri girdiği yerdir) ve pantolonları pimlere sokmayın. O deseni o noktadayken kullanın.
Eteğinizin tepesinden 1 1/2 inç kesin - bunun sebebi bel bandı ekleyeceğiz. Ardından, bir etek önünü ve eteği kıvrımda kesip bırakın.
Daha sonra, aşağıda gösterildiği gibi ana bezi ve cebe bakan kumaştan iki cep şeklini (aynalı) kesin. Bunu sadece elden geçiriyorum; Önemli olan üst kenarın bele uyması ve bir tarafın eteğin yan dikişiyle eşleşmesi. Yaklaşık 7-9 inç derinlikte ve yaklaşık 5-6 inç genişlikte yapın.
Adım 1 - Kalem Etek Eğitimi - Melly Sews'ten bu kolay DIY öğreticisiyle cepler içeren basit bir kalem etek dikin
Cephe katlamalı etek cephesi ile sıralanır ve ceplerin açılması için tüm katmanlar boyunca eğri kesilir. Yine, bunu ücretsiz verdim, ancak yaklaşık 3 inç genişliğinde ve yaklaşık 4-5 inç uzunluğunda olmalıdır.
Kestiğiniz eğrisi ölçün ve 2 inç uzunluğunda ve bu uzunluğun% 90'ı olan iki cep trim parçasını kesin. Kendi kumaşınızı kullanıyorsanız ve yeriniz varsa, örme kumaşın esnetme yönünde önyargı kesilirse, bunlar daha eğriye gelecektir. Bunun için kaburga örgü kullandım.
Bel bandı ve 5 inç uzunluğundaki bel ölçümünüz olan bir bel bandı da kesin.
Adım 2 - Kalem Etek Eğitimi - Melly Sews'teki bu kolay DIY öğreticisiyle cepler içeren basit bir kalem etek dikin
Bel bandınızın yanlarını yanlışlıkla katlayın, uzun kenarları eşleştirin ve kırışmak için bastırın. Sonra tekrar açın. Bel bandınızı sağ tarafları katlayıp kısa uçlarla eşleyerek dikin. Dikiş, bir gerdirme dikiş kullanarak. Dikiş örme malzemeleri için ipucu mı ? Bakın buraya .) Bu proje boyunca bir gerilmeli dikiş ve 3/8 inç dikiş yardımı kullanmalısınız.
Kemeri creaseeline geri katlayın. Kenara koyun.
Adım 3 - Kalem Etek Eğitimi - Melly Sews'ten bu kolay DIY öğreticisiyle cepler içeren basit bir kalem etek dikin
Ceplerinizi yanlış tarafları düzeltin, uzun kenarları eşleştirin ve kırışmak için bastırın. Cep kenarını etek cephesindeki cep eğrisi boyunca yerleştirin, ham kenarları eşleştirin ve eşleşecek şekilde hafifçe gerin. Bunu yapıştırabilirsin ya da yaptığım gibi cep cebini üst üste tutturabilirsin. Cep cebini, etek cephesiyle birlikte sağ taraflara bakacak şekilde tutturun ve eğriyi dikin.
Cephe yüzü ile birlikte yanlış kenarlar olmasını sağlamak için cebe bakınız. Daha sonra cepleri cephe yüzeyleriyle birlikte sağ taraflara yerleştirin ve kavisli iç kenar boyunca dikiş yapın.
Adım 4 - Kalem Etek Eğitimi - Melly Sews'teki bu kolay DIY öğreticisiyle cepler içeren basit bir kalem etek dikin
Ceplerin etek cephesine yaslanacak şekilde cepliğin yan ve üst kenarlarını sıkın veya kıvırın. Daha sonra, eteği ön sağ kenarı eteğe geri yerleştirin ve yan dikişleri dikin.
Eteği sağa çevirin. Bel bandını etekle, sağ tarafları birlikte pinleyin. Kemerin etrafını sarın.
Adım 5 - Kalem Etek Eğitimi - Melly Sews'teki bu kolay DIY öğreticisiyle cepler içeren basit bir kalem etek dikin
Bir önceki adımdaki dikişi örtmek için bel bandını eteğin içine katlayın. Kemer etrafında dikiş yapmak için bir kılıf oluşturmak için elastik, elastik eklemek için bir boşluk bırakın. Eteklerin belinize oturmasını istediğiniz yere göre 1 inç daha az elastik ölçün ve içinden oymak için emniyet pimi veya gövde kullanarak elastikiyetle yerleştirin. Elastik ucunu birbirine yapıştırıp birbirine yapıştırın, ardından bel bandındaki boşluğu dikin.
Cepleri olmalı!  Kalem Etek Eğitimi - Melly Sews'ten bu kolay DIY öğreticisiyle cepler içeren basit bir kalem etek dikin
Şimdi eteğini giy!

Mutlu dikiş,
İmza-web

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder