21 Temmuz 2017 Cuma

Peçete - Dikdörtgen Köşe veya Haşlanmış Hems

Köşe parmaklı peçeteler dikmek için nasıl - Melly Sews
Bir süre bez peçeteleri denemek istiyordum. Sonunda peçeteleri dikmek için oturdum ve bir sürü karmaşayı kestim. Ardından onları masada organize tutacak bir şeye ihtiyaç duydular, ben   de onlar için bir saklama kutusu diktim - ve bu bağlantıyı bulabileceğiniz ek bir öğretici yazdı.
Köşe parmaklı peçeteler dikmek için nasıl - Melly Sews
Çoğunlukla bunları erkekler için kullanacağımdan beri onları 22 "x 22" standart akşam pedi boyutuna kadar kesmedim - Bence bu çocuklar erkeklerin aslında onları kullanmak yerine karışıklık yaratacak kadar büyük olabileceğini düşünüyorum Karışıklıkları temizlemek için. Ben de 12 "x 12" karelerden yapılmıştım.
Peçeteler tekrarlayan olmasına rağmen süper kolay dikişlerdir. Eğlendirilmiş köşeleri nasıl oluşturduğunuz:
  1. Kenarlarına 1/4 "yanlış tarafa iki kez basın
  2. Kesilecek yerleri belirlemenize yardımcı olması için kat çizgilerini kullanarak kenarları açın ve 45 derecelik bir açıyla kesin. Bu adımı çizdim, böylece kesmeniz gereken yerden daha kolay görebiliyordunuz.
  3. Yanlış tarafa 1/4 "45 derece kenar katlayın. Daha sonra düz kenarı 1/4 "oranında yanlış tarafa katlayın.
  4. Düz kenarı 1/4 inç katla tekrar katlayın - bu sizi eğlendirici bir köşeye bırakacaktır.
Eğri köşe dikmek için nasıl - Melly Sews
Ancak iyi eğlendirilmiş bir köşeyi sevsem de, biraz zaman alıyorlar. Ve hâlâ bir peçete dolması vardı. Böylece, kalan 45 derece keskin köşeleriyle peçetelerimi aldım  ve Babylock Imagine'de oturdum ve yuvarlanmış hemsirler yapmaya başladım Imagine ile ilgili sevdiğim şeylerden biri, haddelenmiş hemslere geçiş yapmak ne kadar kolay. Eski makinemle kelimenin tam anlamıyla dikiş parmağını kaldırdım, daha sonra sol iğne kaldırdım ve bir süre gerginlikle uğraşmak zorunda kaldım. Düşünüyorum da sol iğneyi çıkartıp üç topuzu çeviriyorum ve mükemmel gerginlikle gitmeye hazırım.
Bir dikiş makinesiyle evlenebilirsem ... lol!
Bantlı bir hem peçetelik dikimi - Melly Sews

Her neyse, köşeleri 45 derece kesmiş olduğumdan beri, köşelerin etrafında dikmek ve yuvarlak bir kenarı yapmak süper kolay oldu - bu da hemming işlemini çok daha hızlı yaptı.
Hırdavatlı Hem kumaş peçeteleri - Melly Sews
Ve bunu bilmeden önce, depomun kutusuna koyacağım bir sürü peçete vardı .
Hırdavatlı Hem kumaş peçeteleri - Melly Sews

Mutlu dikiş,
İmza-web

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder