10 Nisan 2016 Pazar

Vanilya Badem Chia Puding



benim en sevdiğim tatlı atıştırmalıklar biri chia puding. Bu lezzetli dolum ve beslenme dolu. 
Chia tohumları omega-3 yağ asitleri, protein, lif ve kalsiyum büyük bir kaynak vardır. Ben yoğurt ve salata üzerine, krep, tatlılar içinde, bir gecede yulaf, benim sabah yulaf chia tohumu koymak. Eğer pişirme zaman da kekler, ekmekler veya çerezleri ekleyebilirsiniz. 
Bu Chia puding inanılmaz lezzetli. Ben tarih ve bal ile tatlandırılmış ve biraz ekstra kalıyorum gücü için bazı yulaf ekledi. 
Bu bir öğleden sonra tatlı diş / enerji artırmak için mükemmel bir aperatif olduğunu!
Vanilya Badem Chia Puding
10 çekirdeksiz tarihleri
1 su bardağı şekersiz badem sütü
1/2 su bardağı chia tohumları
1/4 su bardağı eski moda yulaf
1/3 fincan bal
1 tatlı kaşığı. saf vanilya özü
1/2 çay kaşığı. badem özü
Bir gıda işlemci veya blender tarihleri ​​yerleştirin. tarihleri ​​ince kıyılmış kadar birkaç kez Pulse. geri kalan malzemeleri ekleyin ve her şeyi kombine kadar darbe. 
Bir cam kavanoza ve buzdolabında gecede içine puding dökün. 
Tadını çıkarın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder