28 Nisan 2016 Perşembe

Hiç hayatında daha fazla çikolata almak nasıl merak ediyor musun? Genellikle aklıma bir düşünce.Bu hemen oraya "Ben yeni sezon merak Arrested Development (Cevap: şey ilk 3 sezonda gibi, bu tamamen benim dünya rock) nasıl olacak?" Ve "daha şirin bir şey var mı bebek domuz ?" (Cevap: Hayır).
Ben çikolata durulması ve hafta boyunca granola yaparken nasıl benim gün için günlük yaşamda bunun miktarını artırmak için. Ben belki granola çikolata ilave olması gerektiğini, fırın dışında taze pişmiş granola çekiyordu iken, aklıma geldi. Bu benim ampul andı.
Önümüzdeki hafta, çikolata özü, kakao tozu ve kakao hazretleri ile silahlı, ben işe aldım. Ben bitter çikolata tercih ve benim granola ile güzel antioksidan, magnezyum tarafını ve demir olmasını tercih çünkü, kakao veya çikolata parçaları üzerinde kakao tozu ve uçlarının seçti. Ayrıca, bitter çikolata normal tüketimi kardiyovasküler sağlığını geliştirmek için gösterilmiştir. Bununla nasıl iddia edebilirsiniz? Çikolata gerekir. Bilim öyle diyor.
daha sağlık faydaları ile bu granola paketi, pirinç gevrek tahıl, bazı yerine, benim Süper Seed Trifecta Granola değiştirmek karar verdi ve benim yerel toplu gıdalar bölümünde bulunan her ikisi de kabarık quinoa tahıl ve quinoa gevreği ile yulaf (rulo Bütün gıdalar). Quinoa kalmaz, kalsiyum, demir ve lif ile taşan 8 esansiyel amino asitleri içeren mükemmel bir protein kaynağıdır.
Sonuç? acı çikolata tona sahip bir çok besin-yoğun granola. Sen avuç bu yemek istiyorum, ama badem sütü (ya da seçtiğiniz vegan süt) ile bir kapta yemek için bazı tasarruf mısın. deneyim, bu dünya olduğunu. Eğer hayatınızda daha fazla çikolata almak için çalışıyorsanız, bu fırsattır!
KAKAO QUINOA Granola
Malzemeler:
  • 2 ¼ su bardağı gevrek kahverengi pirinç tahıl (glutensiz)
  • 2 ¼ bardak glutensiz yulaf
  • 1 ¾ su bardağı şişirilmiş quinoa gevrek tahıl (veya kabarık darı tahıl)
  • 1 ½ su bardağı quinoa gevreği (ya da sadece yulaf ezmesi 1 daha fincan do)
  • 1/3 su bardağı kenevir kalpleri (kenevir tohumu kabuklu)
  • 1/3 su bardağı kahverengi keten tohumu
  • ¼ fincan chia tohumları
  • ¼ fincan + 1 T kakao hazretleri
  • 3 T kakao tozu (ben gibi Dagoba )
  • ½ su bardağı kahverengi pirinç şurubu
  • 2 T keten yağı (veya başka yağ)
  • 1 T melas
  • 1 T çikolata özü
Talimatlar:
  • parşömen kağıdı ile 275. Hat iki kabartma yaprak isitin.
  • Geniş bir kapta, kuru malzemeyi birleştirin. Küçük bir kapta, ıslak malzemeyi birleştirin.
  • yaklaşık 1-2 dakika mikrodalgada ıslak malzemeyi ısıtın. sadece kenarlarda kabarcık başlayıncaya kadar Alternatif olarak, bir tencerede ıslak malzemeyi ısıtabilir.
  • Kuru ıslak malzemeyi ekleyin ve iyice birleştirir. İki fırın levhalar arasında karışımı Böl ve eşit yayılır.
  • (Yani alt rafına ve tersi üst raftan levha koyarak) olsa her yaprak yarım için raflar anahtarlama, 45 dakika boyunca granola pişirin. Bir kez yapılır, tamamen hava geçirmez bir kaba aktarmadan önce soğumasını bekleyin. Afiyet olsun!
Bu hayatımda çikolata akını sadece bir başlangıçtı. Kalın Hayatımda daha çikolata zevk alıyorum başka hangi yolu bulmak için ayarlanmış!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder