26 Nisan 2016 Salı

14 FOTOĞRAF PROJESİ FİKİRLER
Fotoğrafçılık Fikirler
14 Fotoğraf Proje Fikirleri
Bir fotoğraf projesi mücadele değil sadece fotoğrafçılık becerilerini geliştirmek için harika bir yoldur ama aynı fotoğraf her gün almak gibi duygu sizi tutabilirsiniz. Ayrıca, kendiniz için bir proje olması sadece sizin için görüntüleri yakalamak için eğlenceli bir yoludur.

senin fotoğraf projesi belgelemek için bir yer olarak bir fotoğraf günlüğü başlatmak için nasıl okuyun.

Fotoğrafçılık proje fikirleri

Fotoğraf Projeleri bir çentik yukarı tıklayın aracılığıyla

Hayır.
01
Proje 365 veya Project 52
Sen ben Proje 365 aşk ve bir tamamlama hakkında ipuçları çok var biliyorum. Eğer yapmak isteyen varsa bir takip ve birbirlerine destek için kendi küçük fotoğraf destek grubu oluşturmanıza yardımcı olmak için başkalarını bulabilirsiniz böylece bağlantı kurmak emin olun. Bir Project 365 bir gün bir fotoğraf çekmek veya Project 52 bir hafta bir fotoğraf yapmak için hangisini seçerseniz seçin bu fotoğraf becerileri odaklanmak için harika bir yoldur.
Hayır.
02
30 Gün Projesi
30 gün süren bir proje yaparak kısa bağlılık üzerine atın. Bunu yapmanın birçok farklı yolu vardır. Benim e-kitap olarak Beklenmeyen Hergün, ben size yeni bir beceri öğrenmek ve her gün için bir istem vermek için 30 günlük meydan verir. Size yardımcı olamaz ama çocuklarınızın zamansız fotoğraf çekmeyi tüm ederken fotoğraf geliştirmek olamaz.
Courtney Slazinik tarafından beklenmeyen Gündelik
Hayır.
03
Bir tema seçin
odaklanmak için belirli bir şey üzerinde karar vermek, bir beceri geliştirmek yardımcı olabilir.
Tema fikirler:
- Işık - arka ışık, dramatik ışık, doğal ışık, kapalı ışık
- Kompozisyon - çerçeveleme, önde gelen çizgiler, altın spiral
- Sokak fotoğrafçılığı
- Makro - Bir makro lens yoksa bile makro filtreleri kullanabilirsiniz
Hayır.
04
Bir konu seçin
Eğer çocuklarınız varsa onlar fotoğraflarınızın% 95 olan fark edebilirsiniz. yeni besteler denemek ve normal fotoğraf rutin patlak yeni nesneye odaklanmak.
Konu fikirler:
- Ayakkabı
- Bayraklar
-, Windows
- Bir renk
- Çizgiler
- Kapılar
- Sandalyeler
Hayır.
05
ABC projesi
Bu projeyi üstesinden gelebilirsiniz iki yolu vardır. O harfi ile başlayan bir şey fotoğrafını bir mektup seçebilirsiniz ya. Başka bir seçenek mektubu gibi görünen bir şey fotoğraflamak. Eğer soyadını ya da "hoş geldiniz" heceleyerek fotoğraf kolaj oluşturmak istiyorsanız bu seçenek eğlenceli.
Hayır.
06
Bir kitap ile çalışmak
Size farklı becerileri öğretecek Orada birçok kitap vardır. Her hafta veya ay yeni bir bölüm üstesinden gelebilirsiniz.
Kitap fikirler şunlardır:
- Fotoğrafçının Zihin: Daha İyi Dijital fotoğraf için Yaratıcı Düşünme
- Fotoğrafçının Gözü: Daha İyi Dijital fotoğraf için Kompozisyon ve Tasarım
- İnsanlar Resimler: Otantik Fotoğraf Oluşturma 30 Egzersizler
Hayır.
07
minnettar proje
şeyler, insanlar ya da minnettarız yerleri fotoğraflamaya seçin. Sadece fotoğrafını şeyler fikir tükendi asla ama gerçekten önemli ve ne kadar mübarek sen ne odaklanmak yardımcı olacaktır.
Hayır.
08
tek lens odaklanın
Eğer varsa birden lensler senin normalde kullanmayın birini seçin. Bir hafta boyunca kamera o biri, bir ay ya da bir bütün yıl yapıştırın. Bu yaratıcılığınızı itin yardımcı olacaktır. Ben bir makro ile sokak fotoğrafları aldı bir fotoğrafçı ile bir fotoğraf yürüyüş yapıyor hatırlıyorum. Belirli bir lens sadece fotoğraf bir defaya mahsus olduğunu sanmayın.
Hayır.
09
konfor bölgesi dışında gitmek
Belki, portreler de kaya gıda fotoğrafçılığı şansınızı deneyin. Eğer kullanılan fotoğraf Farklı türde bir deneyin. Sadece bazı yeni beceriler öğrenmek ama en güçlü değildir bir şey denemek için eğlenceli olacaktır.
Hayır.
10
Fotoğraf doğum günü ay / hafta
Bunun İster doğum günü ay, ya da çocuklardan biri veya bir sevdi. kendi doğum günü hafta veya ay için onları her gün fotoğrafını. Bu onlara o yaşta gibi ne o yıl hem de yakalama belgelemek için eğlenceli bir yoludur.
Hayır.
11
İn hayatında bir gün
Ben yılda bir kez bunu, ama sen gerçekten bir ay veya daha fazla kez bu yapabilirdi. Bütün gün senin günün fotoğrafını. Sen gün ya da sadece saatte fotoğraf yoluyla alabilir ya. Her iki durumda da biz sık sık yakalamak için unutmak günlük anları ve rutinleri yakalamak için eğlenceli bir yoludur.
Hayır.
12
10 10
fotoğrafçılar bir sürü 10 10 fotoğraf yakalayacaktır. Bu projenin "Yaşamında Günü" benzer. Ama bu 10 her ay bu projeyi yapmak için hatırlamak yardımcı olabilir.
Hayır.
13
Bizim Çocuklar Mektuplar
Bu birkaç diğer fotoğrafçılar ile yaptığınız bir şeydir. Çocuğunuza her ay bir mektup yazın ya da sadece bir çocuk odaklanmak. Sonra harfi ile dahil etmek onları fotoğraf çekmek. Ben bütün kızlara tavsiye yazma. Bu bana her ay bir araya hepsi üç en az bir fotoğraf almak için yardımcı olur. Bu oldukça meydan olabilir ama ben zevk. gruptaki Bazı kızlar bir mektup yazmak için bir çocuk seçin ve o çocukla her ay bir mini fotoğraf çekimleri yapmak. Sizin için en iyi olanı yapın.
Hayır.
14
Öz portre
Fotoğrafçılar yeterli fotoğrafları değil. Seç ya günlük, haftalık veya aylık kendi kendine portre yapmak. Önemli olan fotoğrafın alıyorsanız olmasıdır. Benim ilk Project 365 ne zaman yaptım her Pazartesi bir otoportre aldı "Pazartesi Me". Bu aklınızda belirli bir gün olması iyi bir fikirdir. aylık bunu yapmak için gidiyoruz, senin doğum günün tarihi ve her ay bu tarihte bir fotoğraf çekmek seçin.




NASIL FOTOĞRAF BLOG BAŞLAMAK İÇİN
blogging
Nasıl bir Fotoğrafçılık blog Başlat
Bütün bu müthiş fotoğraflar var ve dünya ya da aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşmak ister misiniz?

Eğer bir fotoğraf proje başlatmak ancak tüm görüntüleri saklamak için bir yere ihtiyacım var mı istiyorsunuz?

Eğer onlarla birlikte gitmek için hikayeler ile resimlerinizi göndermek için internet kendi köşesine sahip olmak istiyorsunuz?

Bir fotoğraf günlüğü başlatmak için zamanı geldi.

Ben kendi web sitesi başlatmak için ezici görünebilir biliyorum ama görünüyor ve birkaç dakika içinde yapılabilir gibi dürüst, o kadar korkutucu değil. Evet, dakika.

* Aşağıdaki bağlantılardan bazıları ortaklık bağlantıları vardır. Ben bu ürünleri kullanmış ve onları seviyorum.

Bir fotoğraf günlüğü başlatmak için nasıl 4 Kolay adımlar

bir çentik yukarı tıklayın yoluyla bir fotoğraf günlüğü başlatmak için nasıl

bir adım: Bir etki alanı adı seçin.

Bu daha zorlu parçalarından biridir. Eğer bir isim varsa, o zaman üzerinde sallayın. Siz de benim gibi iseniz Ancak, bir fikrim yok ama isim ile gelip için mücadele edebilir. Ben Facebook'ta onu söndürmek ve yardım istedi. Ben o kadar olduğunu biliyordum, bir çentik yukarı tıklayın gördüğümüz gibi Annem ve babam en kısa sürede bana 30 fikirlerin bir listesini ve gönderdi. Sitemi adlandırma Çok teşekkürler anne.

Sen yourblogname.wordpress.com veya yourblogname.blogspot.com gibi bir nokta com yerine bir şey ile sona erecek alan adınızı satın almak gerekiyor demektir web sitenizin adını kendi istiyorum. temiz ve hatırlaması kolay tutun.

Şüpheniz varsa, adınızı kullanmayı düşünün.

Bir Çentik 6 it Up tıklayın yoluyla bir fotoğraf günlüğü başlatmak için nasıl

Alan adınızın durumunu kontrol ve onu satın almak için Bluehost sından.

Bir Çentik 4 it Up tıklayın yoluyla bir fotoğraf günlüğü başlatmak için nasıl
nasıl bir fotoğraf blog başlatmak için

İkinci adım: Sitenizi Hosting

Eğer etki alanı adı satın kere bunu barındırılan olması gerekir. Ben çok Bluehost barındırma öneririz. Müşteri hizmetleri şaşırtıcı olmuştur. Açık 24/7 ve telefonlar bilgisayar terminolojisini anlamıyorum zaman size indirilene konuşmak yok, gerçek kişiler tarafından cevaplandırılır. Ben onların yardım almak için çağırdı kaç kez söyleyemem. İnanılmaz.

Bilgilerinizi doldurun.
bir çentik yukarı tıklayın yoluyla bir fotoğraf günlüğü başlatmak için nasıl

planlardan birini seçin.
bir çentik yukarı tıklayın yoluyla bir fotoğraf günlüğü başlatmak için nasıl









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder