28 Nisan 2016 Perşembe

Blueberry ve Geceleme Limon Yulaf Parfait

3K +
Bir yaban mersini ve limon gecede yulaf parfe güne başlamak için mükemmel bir yoldur.
Aslında, bunu denedikten sonra, ilk etapta yataktan için tek amacı olabilir.
Birkaç gün önce, ben de bizim şaşırtıcı arkadaşlar yoğurt büyük bir sevkiyat almak için şanslı olduChobani . Onu aldı ve ben zihnimde tarifi fikirlerin bir listesini oluşturarak başladı beynim overdrive içine gittiğimde heyecanla çevirdi. Hepiniz ben planlanan serin şeylerin hepsini görene kadar I can not wait, ve ben bile çok Sevgililer Günü için bazı lezzetli ve suçluluk ücretsiz fikirleri var. Swoooon!
Ama önce kahvaltı ile başlayalım.
Gezegendeki herkes gibi ben kesinlikle tapıyorum gecede yulaf . Seni en çok yulaf sıcak istiyorum bu yüzden dışarıda soğuk olduğunu biliyorum, ama dürüstçe sabah yulaf pişirmek için sabır yok.Ben ölçmek ve karıştırın ve pişirin veya mikrodalga şey var istemiyorum. Aint kimse bunun için zaman var.
Ben, AM kölelerinin anlık haz gerekir. Sadece benim Keurig ve önceden yapılan kahvaltılar bana bunu başarmak yardımcı olabilir.
3sjbke
(kaynak)
Ben ilk gecede yulaf bazen kalori ağır olma eğilimindedir beri beni geri sayım kalori tutmaya yardımcı olur benim rehber düşünce olarak 1200 kalori diyet ölçümleri kullanılarak ananas gecede yulaf toplu yaptı. İyi haber lezzetli olduğunu, ancak kötü haber bile bir sorun olacağını, bu farkında olmadan, ben glutensiz çelik kesme yulaf 1/2 fincan eski moda yulaf 1/2 fincan açık olmasıydı çelik kesme yulaf bir porsiyon büyüklüğü 1/4 fincan çünkü hangi 500 kalori gibi, onları olmak neden oldu!
Tarif başarısız.
Benim kalori sayma tamamen o gün berbat.
gerçi bu tarifi? Bu tarif mutlak başyapıt.
Bu, hızlı doldurma, lezzetli ve, kavanoz başına en az 250 kalori var, ben bunu çivilenmiş söyleyebilirim.Blueberry ve Geceleme Limon Yulaf Parfait

Not: fotoğraf eksikliği bugün için üzgünüm. Benim bilgisayar kablosu dün gece beni kırmaya karar verdi ve ben herhangi bir düzenleme yapılması edemeden pil öldü, bu yüzden çalışmak zorundahub bir yenisini bulana kadar bilgisayara. Ben size göstermek için bir tane var en azından Neyse ki, dün bu fotoğrafı yükledi!

Seni tanımaya başlıyorum…

En sevdiğiniz Chobani lezzet nedir?
Sabah yemek ister misiniz?
Bir Keurig var mı?
* YASAL UYARI: Ben var ve bu yazı için Chobani herhangi maddi tazminat alamazsınız. Ben tam iman ve ürünlerini ve ideallerini seviyorum ve benim tarifleri kendi vücut yoğurtlar kullanmaya devam edecektir. Ben * * * onaylamaz, ne de olumlu yürekten olursa olsun tazminat I love did not ürünü ilk yorumlayan ve Chobani en Yunan yoğurt ile ilgili tüm olumlu görüşler% 100 doğru ve dürüst ASLA

Blueberry & Gecelik Limon Yulaf Parfait

hizmet vermektedir4
Hazırlık zamanı5 dakika
AlerjiSüt
Öğün tipiKahvaltı , Aperatif
ÇeşitliÇocuk Dostu , Soğuk Serve

malzemeler

  • 2 su bardağı Hızlı pişirme bütün tahıl yulaf
  • şekersiz vanilya badem sütü 1,5 su bardağı
  • 1 çay kaşığı saf vanilya özü
  • 1/4 çay kaşığı ince taneli deniz tuzu
  • 1 yemek kaşığı chia tohumları
  • 1 yemek kaşığı keten tohumu
  • bir taze limon kabuğu
  • bir taze limon suyu
  • 20-30 Nunaturals sıvı Stevia damla, (tat veya 1-2 paket) tadı
  • Chobani yaban mersini yağsız Yunan yoğurt 1,5 su bardağı

Not

* Porsiyon başına WWpts = 5 puan *
Porsiyon başına * WWpts + = 6 puan *

Yol

Adım 1
Geniş bir kapta (yoğurt hariç) tüm malzemeyi birleştirin ve iyi kombine ve karışım kalınlaştırmak başlayana kadar karıştırın.
Adım 2
Eşit, dört küçük cam kavanoz veya bardak içine yaban mersini yoğurt 1/2 fincan bölmek yanı, her kavanozun içine yulaf karışımı biraz kaşık, sonra dolu kavanoz kadar yoğurt ve yulaf katman devam edin.
3. Adım
plastik wrap ve buzdolabında gecede her parfe sarın.
Aşama 4
istenildiği gibi Servisten önce, vb fındık, taze yaban mersini, granola, ekleyin.
Aşama 5
Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder