28 Nisan 2016 Perşembe

Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf
Yaz ayları boyunca, ben çok benim sabah eklenmiş oldu acai kase . Yulaf ezmesi: Ben tekrar çalışmaya başladı, ben önce acai kase yaklaşık dört yıldır her sabah yapmıştı kahvaltı yapmak için nasıl unutmuştu. Yapımı yulaf ezmesi bana garip yabancı hissettim ve ikinci doğa olarak kullanılan ne nasıl hatırlamak için mücadele etmek zorunda kaldı. Sabah, kahvaltı yapmak için yaklaşık üç dakika var ve benim-git fincan kahve dökün. Zamandan beri ben yulaf eklemek için bu üç dakika çoğunu alıyordu gerekiyordu ne kadar badem sütü anlamaya beni alıyordu, ben daha iyi bir çözüm ile gelip gerekiyordu.Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf
Ben herkesin hakkında çılgın bu bütün "bir gecede yulaf" check out gerektiğine karar verdi. Ben yulaf ezmesi gecede süt iliklerine aldığı kalınlığı seviyorum, bu yüzden farklı lezzetleri ile etrafında oynamaya karar verdi. Her bana geri gelmeye başladı. Yakında, ben yulaf ve baharat her Pazar 5 kavanoz hazırlıyordu. Yapmam gerekir Tüm bu yüzden sabah kahvaltısı olurdu süt ve meyve her gece ekleyin.Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf
Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf
Ben karışıma kabak ekleyerek ve fantastik olsa da, hala bir şeyler eksikti başladı. Sonra benim CSA persimmons gönderdi. Ben yulaf benim kavanoza kabak ve süt ekleyerek zaman Persimmons bugüne kadar, en sevdiğim sonbahar meyve ve Pazar gecesi, Trabzon hurması çok gitti.Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf
Ertesi sabah, mikrodalga ve kahve dökme benim üç dakika kasırga sonra, benim kabak Trabzon hurması yulaf ezmesi yakaladı ve kapıdan dışarı yöneldi. Zengin, tarçın kokulu kabak ile karışık Trabzon hurması parlak, tatlı, sulu bit I was seyir için sadece buydu. Bu sağlıklı bir kahvaltı kılığında bir düşkünlük, neredeyse bir Şükran tipi tatlı, gibi hissettim. hazırlamak için neredeyse zahmetsiz olduğunu aslında daha iyi yapar. Bir kavanoz içinde sonbahar gibi. Bir kavanoza sıcak, lezzetli, pumpkiny sonbahar.Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf
Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf
KABAK TRABZON HURMASI GECE YULAF
Verim: 1 hizmet vermektedir
malzemeler
    kuru bileşenler
  • 1/3 su bardağı (sertifikalı glutensiz gerekirse) yulaf haddelenmiş
  • 1 yemek kaşığı buğday kabuğu çıkarılmış
  • 1/2 çorba kaşığı kenevir tohumu
  • toz stevia 1 paket
  • 3/4 çay kaşığı tarçın
  • 1/2 çay kaşığı zencefil
  • 1/4 çay kaşığı karanfil
  • hindistan cevizi çift tire
  • bir tutam tuz
  • Islak maddeler
  • 1/3 su bardağı kabak püresi
  • badem sütü veya diğer vegan süt 1 su bardağı
  • 1 Trabzon hurması, doğranmış
  • 1 çay kaşığı şeker pekmezi
talimatlar
  1. hava geçirmez kapaklı bir kavanoza veya konteynere tüm kuru malzemeyi ekleyin. Kapağı takın ve birleştirmek için sallayın.
  2. Islak malzemeyi ekleyin kapağı yeniden ve yeniden birleştirmek için sallayın. Buzdolabında bir gecede ya da en azından bir saat. Soğuk yemek, ya da mikrodalga (Ben 1 dakika ve 30 saniye, heyecan, 1 dakika daha sonra ısıyı yapmak) 'de ısıtabilir. kıyılmış fındık (I cevizler gibi), kakao hazretleri, Hindistan cevizi, ya da ne olursa olsun içine konum tepesi üst. Sıcak servis ve tadını çıkarın!
Kabak Trabzon hurması Gece Yulaf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder