28 Nisan 2016 Perşembe

"Mutluluk" sizin için ne anlama geliyor? Benim için, bu eşim Chris ile bu hayatı paylaşıyor. Bu plajda davranıyor. Bu benim köpek oda arkadaşı tam benimkinin yanında yastık, geceleri benimle başını kaşıkla çalışır yoludur. Izliyor Şahane Hayat Noel arifesinde. Onlar kıkırdıyor bir uyum var zaman ikizler dinliyor. Bir inek gözlerinin içine derin bakıyor. Bu bir ilham kaynağı haline gerçekliği görüyor.Eğer bu deneyim gibi mutluluk gerçekleştirebilir zaman ne kadar güzel? Bunu tanımak ve gerçekten tadabilirsiniz zaman ne kadar inanılmaz?
Kesinlikle güzel Bex, Vegan ışıl , anılan benim son acai kase bir mutluluk kase olarak, ve ben oldukça adıyla alınmıştır. Gerçi bu Acai kase çok daha fazla hak isim olduğunu söylemek gerekir.Kakao tüketen sonra sana o coşkulu, "iyi hissediyorum" hissi veren, beyin seratonin serbest bırakmak için neden feniletilamin içerir. Ayrıca, teobromin, kafein kuzenim içerir ve merkezi sinir sistemine etki olmadan, benzer bir etkiye sahiptir. Bunun üzerine, kakao, kan dolaşımını artırmak beyin gücünü artırmak ve yaşlanma sürecini yavaşlatmak için düşünülmektedir. İlk kakao dolu mutluluk kase yaptıktan sonra, ben doğal hissettim "yüksek." Bu bedenim için kullanılan bir şey değildi çünkü, ben efektleri çok farkında olduğunu görünüyordu. Bedenim bu chocolatey küçük bir muamele zevk oldu. Ben sadece bedenimde coşkulu duygu kucaklayan, bir süre oturdu.
Benim de son yazılan , benim günlük yaşamın içine daha fazla çikolata almak için benim taktik tartışıldı. Benim tadına esinlenerek Kakao Quinoa Granola , ben onunla eğlenmek için eşit kakao etkilenmiş acai kase için gerekli biliyordum. Bu Acai kase daha rüya yapmak için çilek kakao tozu eşleştirilmiş. Ben burada herhangi bir yeni fikirler tanıtan değilim biliyorum, ama gerçekten, ne kadar müthiş çilek çikolata ile birleştirilir?
Bu acai yapmak benim en sevdiğim yolu bu gün kaseler ve ben başlangıçta her gün çikolata keyfini yollarını arıyor olmuştu rağmen, ben her şeyi ile bu kase tutmak için gereken bir olarak mutlu güçleri olduğunu hissediyorum "tedavi." için bana, belki gerçekten tatlar farkında olmalı ve mutluluk tadını çıkarabilirsiniz tembel bir hafta sonu sabahı, üzerinde her şimdi ve sonra var bir şey. Kendinizi şımartın şimdi- git!
KAKAO BERRY Bliss KASE
1 kase yapar
Malzemeler:
  • 1/4 su bardağı badem sütü veya diğer vegan süt
  • 1/2 muz
  • 1 ¼ fincan dondurulmuş karışık çilek
  • 1 acai paket
  • 1 tepeleme tatlı kaşığı maca tozu
  • 1-2 T kakao tozu (ben 1 ½ yemek kaşığı gibi)
  • 1/2 su bardağı + 1/4 kap Kakao Quinoa Granola (ya da seçtiğiniz granola), ayrılmış
  • 1/2 muz, ince dilimlenmiş
  • 2-3 çilek, ince dilimlenmiş
  • böğürtlen, yaban mersini, ahududu ya da (ya da üç herhangi bir karışımı) ½ fincan
  • 2 tatlı kaşığı kakao hazretleri
  • 1 tatlı kaşığı kenevir kalpleri (kenevir tohumu kabuklu)
Talimatlar:
  • Eğer acai kase hizmet için gidiyoruz kase seçin ve dondurucuya yerleştirin (isteğe bağlı, ancak bu soğuk uzun smoothie tutacak).
  • çilek ve yarım muz dilimleme gibi Topingler, hazırlayın. kenara koyun.
  • pürüzsüz kadar ilk 6 yüksek hızlı karıştırıcıda maddeler ve püresi birleştirin. Sen yanlarnıı birkaç kez kazımak veya öbekler kırmak için karıştırın gerekebilir. Bu kalın yüzlü olacak.
  • dondurucu kase çıkarın ve çanağın dibine 1/4 fincan granola dökün. Yavaşça granola (güler yüzlü liquify başlamıştır varsa, kase içine dökülmeden önce yaklaşık beş dakika buzlukta blender bidonu yerleştirmek isteyebilirsiniz) üstünde yüzlü dökün. granola ve dilimlenmiş meyve 1/2 fincan Top. Meyve üstüne kakao hazretleri ve kenevir tohumu serpin ve hemen servis ediniz. Afiyet olsun!
senin mutluluk nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder