28 Nisan 2016 Perşembe

NASIL GECELIK ÇELIK KESME YULAF OLUN

Çelik kesme yulaf kahvaltı için benim en sevdiğim yemekler biridir. Onlar, lezzetli, besleyici ve düşük GI vardır. Ne yazık ki, onlar yemek için uzun zaman alabilir. Sabah çelik kesme yulaf taze kase yapmaya karar verirseniz, size pişirme süresi yaklaşık 20 ila 30 dakika bakıyoruz.
Nasıl Gecelik Çelik Kesme Yulaf olun
Çoğu kişi kahvaltı hazırlamak için sabah çok fazla zaman yok. Hepimiz sadece kapmak ve gidebilirsiniz kolay bir şey istiyorum. Gecede yulaf ezmesi yemek tarifleri son birkaç yıl içinde internet üzerinde çok popüler oldu bu yüzden.
Ama sen de bir gecede çelik kesme yulaf yapabilirsiniz biliyor muydunuz?
Eğer gerçekten sadece bir gecede sen yulaf ezmesi ile yapacağını şekilde onları emmek olamaz bu yüzden çelik kesme yulaf çok zor. Onlar sadece yeterince yumuşatmak yok. Bu yüzden bir gecede buzdolabında koymadan önce sıcak su çelik kesme yulaf emmek karar verdi
Ben bunu ertesi sabah yanı sıra sonra sabah olabilir ki bu yüzden genellikle akşamları bir gecede çelik kesme yulaf 2 kavanoz yapmak. Bu şekilde, daha fazla 48 saat buzdolabında saklayın yoktur.

NASIL GECELIK ÇELIK KESME YULAF OLUN

adım adım resimler için aşağı ilerleyin lütfen.
1. çelik büyük bir kase içine yulaf kesti. Sen bölümünün başına yulaf 1/4 fincan gerekir.
2. dikkatlice kase kaynar su ekleyin. yulaf biraz bu yüzden yulaf su en az 1 1/2 inç tarafından karşılanmaktadır emin şişer. Eğer yapıyoruz daha kısımları, fazla su ihtiyacınız olacak.
3. Su sıcak uzun kase bir kapak yerleştirin tutmak için. benim kase mükemmel bir uyum çünkü ben sadece küçük bir tabak kullanın. yulaf, en az bir saat ıslatın.
4. Kapağı çıkarın ve yulaf boşaltın.
5. kavanoz veya cam kaplarda arasında eşit batırılmış yulaf bölün.
6. chia tohum ekleyin. porsiyon başına yaklaşık 1 çorba kaşığı.
7. En sevdiğiniz olmayan süt veya inek sütü, porsiyon başına yaklaşık 1 su bardağı ekleyin ve birleştirmek için karıştırın. Gecede buzdolabında sıkı bir kapak ve yer ile kaplayın.
8. Bu tür hizmet öncesi fındık ve meyve gibi favori Topingler ekleyin.
Nasıl Adım Talimatlar Gece Çelik Kes Yulaf Adım yapmak
Toppings gecede çelik kesme yulaf lezzet ve beslenme ekleyin. En sevdiğiniz Topingler seçin ya da yenileri ile deneme. Her gün yeni bir lezzet inşa edebileceğini çok kombinasyon vardır.

GECEDE ÇELIK KES YULAF TOPPING FIKIRLER

1. Tepesi - yemişler ve Meyve:
Ben genellikle yaklaşık 1/2 su bardağı çilek veya kesilmiş meyve ekleyin. İşte benim favori meyve ve çilek bazıları benim bir gecede çelik kesme yulaf eklemek şunlardır:
  • Yaban mersini
  • Çilekler
  • Böğürtlenler
  • Ahududu
  • Şeftaliler
  • Elmalar
  • erik
  • Ananas
  • nar
  • portakal
  • Mango
  • kivi
  • v.b.
: Kabuklu yemişler, tohumlar ve Somun Butters - 2. biçimlendiren
Bazı fındık veya fındık ezmesi eklemek için ihmal etmeyin. Ben genellikle kıyılmış fındık yaklaşık 2 yemek kaşığı veya fındık ezmesi 1 çorba kaşığı ekleyin:
  • badem
  • Ay çekirdeği
  • Rendelenmiş Hindistan cevizi
  • ceviz
  • Pikan cevizi
  • kaju
  • Fındıklar
  • Badem yağı
  • Kaju Yağı
  • v.b.
Topping # 3 - Tatlandırıcı (isteğe bağlı)
Ben meyve ve çilek ile yeterince tatlı tadı bulmak çünkü genellikle benim sabah yulaf ezmesi herhangi bir ek tatlandırıcı kullanmayın. Ben daha tatlı tatmak isterseniz, ben akçaağaç şurubu, bal ya da hindistan cevizi şeker biraz ekleyin.
Nasıl Gecelik Çelik Kesme Yulaf olun
NASIL GECELIK ÇELIK KESME YULAF OLUN
 
HAZIRLIK ZAMANI
TOPLAM ZAMAN
 
Gece Çelik Kes Yulaf Make nasıl kolay adım-adım talimatlar. Hiçbir yemek gereklidir. Sadece akşam hazırlamak ve daha sonra yakala ve sabah gidin.
Makes: 2 porsiyon
MALZEMELER:
  • 1/2 su bardağı çelik kesme yulaf
  • 2 yemek kaşığı chia tohumları
  • 1 su bardağı favori olmayan süt veya inek sütü
toppings:
  • 1 çilek fincan ya da kesilmiş meyve
  • 2 yemek kaşığı kıyılmış fındık veya 1 yemek kaşığı fındık ezmesi
TALIMATLAR:
Bu reklamı bildirme
  1. Büyük bir kaseye çelik kesme yulaf yerleştirin.
  2. Dikkatle yulaf su en az 1 1/2 inç tarafından karşılanmaktadır emin kaseye kaynar su ekleyin.
  3. kase bir kapak yerleştirin ve yulaf en az bir saat ıslatın.
  4. Kapağı çıkarın ve yulaf boşaltın.
  5. 2 kavanoz veya cam kaplarda arasında eşit batırılmış yulaf bölün.
  6. her kavanoza chia tohumu 1 çorba kaşığı ekleyin.
  7. En sevdiğiniz olmayan süt veya inek sütü ekleyin ve birleştirmek için karıştırın.Gecede buzdolabında sıkı bir kapak ve yer ile kaplayın.
  8. Böyle hizmet öncesi fındık ve meyve gibi favori Topingler ekleyin.
NOTLAR:
Bu yazı sağlanan 1.The beslenme bilgileri yalnızca baz tarifi için ve herhangi bir Topingler veya tatlandırıcılar içermez. 2.. 48 saat içinde tüketin.


Nasıl Gecelik Çelik Kesme Yulaf olun
Gecede Çelik Kes Yulaf Beslenme Bilgi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder