19 Nisan 2017 Çarşamba

101 Basit Kroşe Projeleri {El Yapımı Hediyeler}

101 Basit Tişört Projeleri
Tığ projeleri inanılmaz el yapımı hediyeler!   Onlardan yeteri kadar alamıyorum, bu yüzden bazılarının en çok beğenilen tığ kalıplarını ve yakında üzerinde çalışmayı çok isterim bazılarını paylaşacağımı düşünmüştüm .
Basit tığ işi projeleri benim için mükemmel çünkü benim beceri düzeyi oldukça basit ve projeleri hızlı bitirmek istiyorum. Herhalde kısa bir ilgi alanım var.
Bu kalıpların hepsi ücretsiz ve erişim için bir kulüp veya web sitesine katılmanız gerekmiyor ... Bundan nefret ediyorum!
Bana güzel bir iplik ve birkaç saat ver, sana harika bir şey yapacağım!

101 Basit Tığ Desenleri

Tığ İşareti Desen {Easy Peasy Tutorial} - EverythingEtsy.com
Basit Tığ İşareti Desen - Her Şey Etsy
DIY-Kroşe-El Isıtıcı-Desenler-7-Serbest Tasarımlar-EverythingEtsy.com_-650x928
Tümünü gör burada DIY Tığ handwarmer Desenleri her birinin fotoğraflarla.
Tığ Kalp Video - EverythingEtsy.com tarafından ücretsiz Tişört Desen
Kroşe Kalp Desenli Video - Her Şey Etsy
DIY-Kroşe-Kafa bandı-Desenler-7-Serbest Tasarım-on-EverythingEtsy.com_
Çiçek Video Halıları - Her Şey Etsy
Her Şey Üzerinde DIY Kroşe Önyükleme Manşeti Desenleri

Kroşe Keski Desen - EverythingEtsy.com Ücretsiz
Tığlu Desen - Her Şey Etsy7 Ücretsiz Tığ Bilinen Modeller - EverythingEtsy.com'da mükemmel tasarımlar

Kroşe Aksesuarları

Tığ işi-Desen-free-on-EverythingEtsy.com-Get-Organized_thumb (1)
Kroşe Kase Desen - Her Şey Etsy10 Serbest Tığ Desenleri Atın - Her Şey İçin DIY TalimatlarıEtkiyeleri.com
Kroşe-Shamrock-Desen-St-Patricks-Gündüz-Banner-1-EverythngEtsy.com_thumb oluşturun (1)
DIY Kroşe Shamrock - Her Şey Etsy
7-Kroşe-Şapka Desenli-Her Şeyde Ücretsiz TasarımlarEtsy.com_-650x928

7 Sadece Güzel Keseler


10 Kolay Tığ Toptan Oyuncak Desenleri


10-Crochet-Flower-Patterns-Ücretsiz-Projeler-on-EverythingEtsy.com_thumb
5-Kolay-Kroşe-El Örgüleri-El Örgüsü ve El Sanatları_Adı-e1416065441926

5 Tığ Sahası Kroşe Desenleri


10 Tığ Kahve Rahat Desenleri


Ücretsiz Baskılı Tığ İşareti Hediye Etiketleri - EverythingEtsy.com
Bunlarla tığ işlerini sakla ...
Artık bir sonraki projeniz için asla bir fikir veya ikiniz bulunmayacak!   Bunların birçoğu sizinle birlikte yapılabilir hurda iplik saklamak ... seviyorum!
En sevdiğin tığ işi türü nedir?   Hediye yapmak için sevdiğiniz bir şey var mı? Küçük kroşe atmaktan gerçekten çok hoşlanıyorum, ama yuvarlak yay yapamıyorum. Onları her şeyde kullanıyorum!
Daha fazla el yapımı hediye fikirleri mi arıyorsunuz?   Bu yayınları kontrol et ...
El yapımı hediyeleri seviyorum!
İyi eğlenceler!
~ Kim
Ücretsiz temel yağ rehberi --- tıklayın --- doTERRA-Danışman-Kim-Layton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder