18 Ocak 2016 Pazartesi

12 Yemekler Beslenme daima Kahvaltı yiyin

cnczlsn2aogydhm3667g
REKLAM
Ben birlikte atmak oldukça kolay, hafta içi sabahları belki de en önemlisi yeni kahvaltı sağlıklı fikirler, doldurulması için her zaman uyanık değilim, ve. Neyse ki, birkaç kayıtlı diyetisyenler ve beslenme nezaketini onları öğle kadar yakıt tutmak kendi go-sabah yemek paylaşmak idi.
Her zamanki yiyor sıkıldığını ya da kendiniz kalmış (ya da, hangry kötü) öğlene kadar bulursanız, bu beslenme uzmanı onaylı yemekler sizin AM rutin bir parçası yapmayı deneyin.

1. Avokado ve Yumurta Tost

kızarmış ekmek üzerine avokado püresi
Ben hızlı ama sağlıklı bir kahvaltı istediğinizde "Ben avokado ve yumurta tost keyfini çıkarın.Sonra güneşli-side-up organik yumurta veya dilimlenmiş haşlanmış yumurta ve deniz tuzu ve taze bir tutam top, bazı Hass avokado püresi karışımı ve limon suyu fışkırtarak tost kepekli maya ekmek büyük bir dilim yayıldı tarhun veya biberiye tadı.
[the_ad id = "4565"]
"Ben genellikle çok taze mevsimlik meyve ile eşleştirmek. Bu kalitede protein ve lif almak için basit ve süper lezzetli yolu. Ayrıca, karbonhidrat açısından zengin gıdalar, ekmek gibi, bu sabah ilk iş olacak almak için ihtiyacı olan enerji ile vücudunuzun sağlamak ". Jackie Newgent, RDN, mutfak beslenme ve yazar ile veya Et Yemek Tarifleri olmadan

İngilizce Muffin 2. Yumurta ve peynir

İngiliz muffin pişmiş yumurta
Taze çilek bir tarafı bir kepekli İngiliz muffin az yağlı peynir ile yumurta: "Benim en sevdiğim kahvaltıları biri bir yumurta sandviç. Bu lezzetli doyurucu ve kolay! Bana gün sağ ayak üzerinde başlamak yardımcı olan tam uzun beni tutmak için protein ve lif ile doludur. "- Monica LEBRE,MS, RDN, LDN

Fındık Yağı ve muz ile 3. Tost

tost fıstık ezmesi muz
Acelem olduğumda "Ben tam tahıllı tost fıstık ya da badem ezmesi ve dilimlenmiş muz ile tepesinde keyfini çıkarın. O tam tahıllı karbonhidrat, protein, kalp-sağlıklı yağlar ve meyve sağlar, çünkü bu, hızlı, kolay ve lezzetli bir seçimdir. "- Vandana R. Sheth Beslenme ve Diyetetik Akademisi için, RDN, CDE ve sözcüsü

4. Besin-Paketli Smoothies

"Ben her zaman bir güler yüzlü her sabah başlayan aşk - her zaman beni daha uyanık ve enerjik hissetmenizi sağlar." - Jenny Giblin, Sertifikalı Beslenme Antrenör
Bunlar onu sık ikisidir:
En iyi Yeşil Smoothie hiç
"Ben sana yeşillik tüm inanılmaz faydaları olsun çünkü bu bir aşk, ancak tropikal meyve tadı.Daha önce yeşil yüzlü hiç denemedim, özellikle güne başlamak için mükemmel bir yoldur. "
sağlıklı yeşil smoothie
Malzemeler:
1 muz
1/2 su bardağı veya daha fazla ananas
1-2 bardak ıspanak
1 su bardağı lahana
1 su bardağı su veya hindistancevizi sütü karıştırmak için
İsteğe bağlı: 1 çay kaşığı maca, 1 yemek kaşığı chia tohumları
Summertime Smoothie
"Bu yaz için çok önemlidir ekstra protein ve artırır hidrasyon, ekler. (Ayrıca 1 su bardağı ıspanak veya lahana ekleyebilir, ama oldukça parlak pembe renk değiştirir!) "
pembe yüzlü, sağlıklı
Fotoğraf kaynağı: Jenny Giblin
Malzemeler:
1/2 su bardağı ananas
1 su bardağı mango (ben dondurulmuş parçaları kullanın)
10 çilek
Su veya hindistancevizi sütü karıştırmak için
İsteğe bağlı: 1 tatlı kaşığı maca (doğal enerji artırma), 2 yemek kaşığı chia tohumları
Smoothie fotoğraflar: Jenny Giblin

5. Yoğurt Kase Yunan

yoğurt ve yulaf ile yaban mersini
Böyle taze yaban mersini ile Engine 2 ile dondurulmuş Antik Taneleri Blend olarak kepekli tahıllar karışımı ile "Yunan yoğurdu. Tek bir kapta, ben doku, lif ve besin ton olsun! Bu kararlı kan şekeri tutar ve bir kaç saat için bedenimi dolu. Çok kolay ve lezzetli! "- Laura Cipullo, RD, Diyetisyen ve Sertifikalı Diyabet Eğitimci

6. Blueberry Ceviz Yulaf ezmesi

yaban mersini ve ceviz ile yulaf ezmesi
"Yağsız süt ile yapılan Eski moda yulaf, tarçın, ceviz, Chia tohumları ve yaban mersini (veya çilek her türlü) ile tepesinde. Bu yemeğin her biri öğle yemeği kadar dolu beni tutmak için yardımcı, protein, lif ve sağlıklı doymamış yağ oranının yüksek olduğunu!
"Bana güne başlamak ve enerji verir gibi, bir saat ya da uyanma iki içinde yemeye çalışın bir gece açlıktan sonra benim metabolizma tekme-başlar. Ayrıca gün boyunca sağlıklı seçimler yapmak için beni ayarlar ". Alissa Rumsey, Kayıtlı diyetisyen ve Sözcüsü Beslenme ve Diyetetik Akademisi

7. Yulaf Bake

pişmiş yulaf yulaf çubukları
"Benim go-kahvaltı bir yulaf ezmesi fırında olduğunu. Sabahları herkes için heyecanlı ve kahvaltı atlamak bir sürü insan zamanında eksikliği bunu.
"Benim yulaf ezmesi fırında doldurma ve püresi, muz, badem sütü, Yunan yoğurt, ceviz ve meyve ile lif yönünden zengin yulaf ezmesi birleştirir. Ben fırın fırında ve sonra benim buzdolabında saklayın. Bir bar gibi arada tutar. Sabah Böylece, yapmam gereken bir dilim kesilir ve kapıyı çıktım.
"Ben yulaf fırında için zamanım olmadı, o zaman bazı doğal fıstık ezmesi ile bir Van'ın güç gözleme seviyorum." Carissa Bealert, RD, LD / N
Burada ayrıca kendi blogunda bulabilirsiniz (isterseniz kabak için muz alt) Kabak Fırında Yulaf ezmesi için Bealert tarifi var Fit2Flex:
Malzemeler:
• 3 su bardağı eski moda yulaf
Kabartma tozu • 2 çay kaşığı
• 1/2 çay kaşığı tuz
• 1 yemek kaşığı tarçın + (zevkinize daha eklemek)
Pasta baharat kabak • 2 çay kaşığı
• 2 su bardağı sade badem sütü (süt diğer tür kullanabilirsiniz)
• 3 yemek kaşığı yumurta beyazı yerine
• 1 6-ons konteyner Chobani Apple Tarçın Yunan yoğurt
• 1 su bardağı konserve saf kabak (pasta dolgu kabak değil)
• 3/4 su bardağı hindistan cevizi gevreği
• 1/3 su bardağı rendelenmiş badem
Yol:
400 derece 1. Fırını. Bir kasede 2. kuru malzemeyi karıştırın; yulaf, kabartma tozu, tuz, tarçın, kabak pasta baharat. Başka bir kapta ıslak maddeler 3.; süt, yumurta akı, yoğurt, kabak. Islak ve kuru malzemeyi birleştirin. 4. badem ve hindistan cevizi ekleyin. 5. Yağlanmış 9 × 13 güveç çanağı içine dökün ve 20 dakika boyunca ortaya pişirdi. 6. fırın ve karıştırın çıkarın. Bake ek bir 20 dakika ortaya çıkardı.
Biz fırında ve sonra 3 gün boyunca bu yemek. 292 kalori her birinde masa saati çanak başına 6 porsiyon olmalıdır.

8. Peppers, Ispanak, Brokoli ve Fasulye Pişmiş Yumurta

Bir plaka üzerinde pişmiş yumurta
"Ben genellikle Pazar günleri büyük bir toplu iş yapmak bu yüzden yoğun iş haftasında bu kolay erişilebilir olması. Vaktinden bir yapım 8 aylık çok aktif kahvaltı için anne olarak ben her zaman besleyici ve doyurucu yemek ile benim güne başlamak emin olmak için büyük bir yardımcı olmuştur ... Bu yemek özellikle ben sabahları beni ayakta tutan bulmak toplantıları ile çarptı. "-Kim Ferreira, MS, RD, LDN

9. Tam Buğday Çikolatalı Krep

kepekli çikolatalı krep
Ben çocuklar için krep yaparken "ben katılmak! Biz buğday tohumu ve koyu çikolata ile kepekli ayran krep yapmak. Hiçbir şurup, çikolata yeterince tatlı olarak! Ve ben her zaman kalsiyum ve protein süt ve yumurta ekleyin. "- Laura Cipullo, RD, Diyetisyen ve Sertifikalı Diyabet Eğitimci

Protein Boost ile 10. Veggie Sote

mozzarella peyniri ile vejetaryen sautee
Fotoğraf kaynağı: Vandana Sheth
"Ben biraz daha zaman var, benim en sevdiğim kahvaltı seçim zeytinyağında sotelenmiş ve sarımsak, tuz ve karabiber ile görmüş renkli sebze olduğunu. Mozzarella peyniri ya da protein için küp tofu bir yağmurlama ile bu yemek Başa.
"Vejetaryen kahvaltı börek veya tost tam tahıllı bir dilim ile bir tam tahıllı tortilla içinde bu keyfini çıkarın. O, lezzetli görsel olarak çekici [ve] sebzeler, yağsız protein ve tam tahıllı karbonhidrat yüklü çünkü bu seçeneği seviyorum ". Vandana R. Sheth Beslenme ve Diyetetik Akademisi için, RDN, CDE ve sözcüsü

11. Yüksek Enerji Kahvaltı Blend

yoğurt yaban mersini ve granola
"Benim en sevdiğim yüksek enerji kahvaltı: Yunan yoğurt 3/4 su bardağı, 1/3 fincan (veya çok) çilek, Barleans marka 1/4 bardak Keten, Chia, Hindistan cevizi harmanı ve serpin (lif ve sağlıklı yağlar ekler) Kendir Kalpler (evet, kenevir!). Bu çok ihtiyaç duyulan mineraller, protein ve lif bir doz ekler.
"Ben son derece ikramiye bu lif, protein, mineral ve yüksek çünkü bu kahvaltı tavsiye, Ve: benim günlük gidip yemek kolaydır." Deborah Enos, diyetisyen

12. Smoothie Enerji Arttırılması

saman ile bir bardak yeşil yüzlü ıspanak
"Ben tecrübe ve iyi bana uygun bir reçete ile geldi: Hindistan cevizi suyu, elma sirkesi, sade yoğurt, 1 çorba kaşığı badem yağı, bir çift greyfurt dilimleri, donmuş çilek ve mango, limon suyu keten tohumu, sıçrama, ve sıçrama ıspanak ya da lahana (daha fazla sıvı ihtiyacı varsa ben su ekleyin).
"Ben bir kaç saat sonra kendimi aç buldum çünkü tatlılar uzak utangaç için kullanılan, ancak bu kombinasyon beni tam ve sabah enerji ilk şey tam tutar. Ayrıca, harika bir yoldur meyve ve sebze porsiyon ile güne başlamak için! Ben bir tang bir bit için elma sirkesi ve limon suyu seviyorum.Yine, ben genelde ben dökün ve sabahları gitmeye hazırım yüzden bana 2-3 gün sürecek büyük bir toplu iş yapmak. "-





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder