17 Haziran 2017 Cumartesi

http://ouradventuresinhomeimprovement.blogspot.com.tr/2011/04/i-love-old-windows.html

Eski Pencereleri Seviyorum


Serendipity Chic Design'in yaptığı Lisa'nın pencere  projesine bayılmıştım  . Kocası çöplükte eski bazı pencereleri buldu! Görevinden hemen sonra, 1865'ten bir evden çıkarılan pencereler için bir reklam gördüm. Kocamla biraz yol almak için 100 km'lik gidiş dönüş yolculuğunda konuştum. Evet, kar fırtınasında! Hayır, biz bunu yapanın en zeki insanlar değiliz - gaz fiyatlarının çatıya çıktığı kar fırtınasında! :) Ancak, birkaç tane çok düzgün eski pencere var. Ayrıca bir arkadaşım için bir çift alabildim.  


Dalgalı eski camı seviyorum!





Birini duvara asdım ve ona bir çelenk taktım.



Sevdim, ama bir şey eksik gibi hissettim. Bu yüzden en sevdiğim mağazama, Home Depot'a.



1.87 dolarlık yeni bir çit kuruluyla başladım.



Apple Cider Sirke ve bazı Çelik Yünü aldım (almak için 'grade' çelik yün ne olduğunu bilmiyordum, bu yüzden # 0 var ve harika çalıştı). Sirkenin fiyatı 1,12, çelik yün ise 3,98 dolardı, oysa orada 20 parçadan sadece ikisini kullandım, bu yüzden 40 sent maliyeti olduğunu söyleyebilirim.



Çelik yünü bir gece sirkeye batırmanız gerektiğini okudum, ama çok sabırsızlanıyorum, bu yüzden derhal yerine koydum ...


Ve ben hiç parçalamadım. Elma sirkesi kokusu bana çekici gelmediğinden ellerimde o koku istemedim çünkü biraz küçük eldiven giydim.
Birkaç saat kurumasını bekledim, sonra Anında Old baktı! (Her yerinde siyah noktalar varsa, başka bir kat giyin)


Pencereyi duvardan çıkardık ve tahtada ve pencerede delik açtık ve iki parçayı taktık.




Ve şimdi bir rafla asılmış durumda. Ne üzerine raf koyacağımı denedik ve şu ana kadar bu öğeler benim için çalışıyor. 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder