11 Mart 2016 Cuma


Tüm doğal ev yapımı şampuan tarifi

½ bardak saf su 
¼ fincan sıvı sabun castile (Ben de, benim bebek üzerinde kullanabilirsiniz ... Dr. Bronner'in kokusuz bebek yumuşak gibi! *) 
2 tatlı kaşığı avokado yağı
1/8 çay kaşığı nane uçucu yağ   (benim en sevdiğim esansiyel nasıl alacağınızı öğrenin . burada toptan fiyatlarla yağlar)
1/8 çay kaşığı çay ağacın uçucu yağlar 
1 tatlı kaşığı bitkisel gliserin  (isteğe bağlı, şampuan verir biraz daha "beden") 
10 - esansiyel yağlar * (opsiyonel 15 damla, ama goooood kokusu yapar)!
(Hatta eski bir şampuan şişesi yeniden olabilir) bir şişe yukarıdaki maddeler koymak. Her kullanımdan önce iyice çalkalayın. başınızın üzerinde biraz dökün. Lather iyi. Yavaşça bir iki dakika için kafa derisi masaj yapın. Tamamen durulayın.







Akne Karşı Muz Peeling


Ben kabartma tozu benim telaffuz zaman son bahar hatırlıyor musun en büyük keşfini2011? Ben sadece 2012 ile başlayan biliyorum ama ben bir daha devrimci bir yaptık bir his var! Muz kabuğu!

Ben uzun görev kuyusu ve insanlığın% 90 zaten yaşamları boyunca en az bir muz kabuğuna kaymış hizmet etmiş biliyorum ama onlar bizim güzelliği ilgilendiren başka, daha güçlü yeteneği var.

Sadece bir muz kullanabilirsiniz gençleştirici ve nemlendirici yüz maskesi , ancak sivilce iyileşmek için kabuğu sadece küçük bir kısmını tutabilir. 
Fotoğraf: Karl Faktor
Ne akne mücadelede muz paha biçilmez kılan potasyum ve kabuğu içinde yer antioksidanlar olduğunu. Onlar büyük ölçüde ciltte tahrişe, şişme ve kızarıklığı azaltmak için, yanı sıra yara izlerinin görünürlüğünü azaltmak için yeteneği var.

Yani, şu anda uzak bir sivilce-ücretsiz yüzünden sadece 5 adım:
  1. (Onlar, genel sağlık içindir, değil nasıl faydalı biliyor musunuz?) Bir olgun muz yiyin
  2. kabuğu (yaklaşık 1,5 inç) küçük bir parça kesin.
  3. hafifçe tahriş alana kabuğu içini ovun. yaklaşık 5 dakika boyunca ya da kabuğu içine kahverengi alır kadar ovalayın. Değiştirin ve tamamen kahverengi bir kez muz kabuğu atmak.
  4. ılık su ile cilt etrafında temizleyin ama muz sihrini yapmak etkilenen alan üzerinde kurumasına izin verin.
  5. En az günde 3 defa tekrarlayın.
gözle görülür sivilce azaltmak için günlük uygulayın. Sen hızlı ve şanlı sonuçları ve sadece birkaç gün sonra verilecektir açık cilt tarafından şaşıracaksınız. Aslında, sadece bir gecede ilk sonuçları göreceksiniz. 

Biz evde muz kabuklarının keşfetti sonra hepimiz ticari anti-akne tedavisi veda salladı.Alanıma çalışması göz atın ve sadece 4 gün içinde akne üzerinde muz kabukları inanılmaz sonuçlarını görmek!

Bu ev yapımı çamaşır suyu kesinlikle benim beyazlar aydınlandı. Peki tüm bu Icky used-to-be-beyaz olması ama-şimdi-are-gri elbise? Eh, onlar sparkingly beyaz değildir, ama onlar daha iyi görünüyorsun. Ev yapımı ağartıcı Tedaviyi onlara birkaç kez daha vermeyi planlıyoruz.

daha doğal yaşamak için basit, tutumlu yollarını mı arıyorsunuz? Ben de öyle düşünmüştüm.

İnternet bu gün doğal dersler doludur. sadece sorunları denenmiş ve gerçek tarifleri bulmak ve bunları tek bir yerde organize tüm tutuyor.
Oluşturduğum bu yüzden toksik olmayan yaşam için nihai rehber. Benim e-kitap, Tüm Doğal Yaşam 75 toksik olmayan tarifleri vardır. Eğer saç bakımı, makyaj, kişisel bakım ürünleri, temizlik ürünleri ve daha fazlası için tarifler bulacaksınız. Ayrıca en iyi ilk adımlarda size yürür ve olmazsa olmaz maddeler üzerinde bilgiler sağla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder