Bu Mesaja uzun bir süre gelecek olan gibi hissediyorum. Aslında, bunu yazmak için birkaç kez oturdu, ama ben ekran vurmak tutarlı düşünceleri almaya çalıştı gibi ben her zaman sıkışmış. Umarım bugün farklı olacaktır.
Doğum günüm Pazar günü olduğunu. Ben 34 yaşındayım olacak. Bu önemli yaşam soruları yansıtmak için beni iter her zaman yeni yıl Düşünmek: Ben hayatımda ne yapmak istiyorsun? Kişinin ne tür olmak istiyorsun?
Bunu ben sağlıklı yaşam için bir tutku var demek şok edici olduğunu sanmıyorum. Yani, tek başına bu site ben inanıyorum bir şey olduğunu gösteriyor. Burada yaklaşık 700 mesaj ile ilgili bu tutku başkalarının sağlıklı bir hayat yaşamak için arzumu artırdı diyebiliriz Your Body ederiz.
Benim hikayem diğerleri gibi. Ben işlenmiş gıdaların çok yeme, bir Standart Amerikan Diyet büyüdü. Çoğu gün ben bariz "junk" yiyecek suçluların kaçınılması, ama aynı zamanda çok bilinçli tüketicileri etkileyen pazarlama taktikleri sayısız kurban gitti. Ben "düşük yağ", "diyet", "sağlıklı", "tüm doğal," vb gibi etiketler ile sağlık gıda gibi sahte gıda parading bir sürü aldım

Sonra benim tatlı isabetli.

Benim ilk çocuk şeylerle hamile kalmadan birkaç ay önce sadece tıkladım. Sağlıklı yaşam benim için gerçekten kolay oldu. Ben ". Gerçek yemek yemek" için mantra ile yaşadı benim sebzeler sevmeyi öğrendim. Ben sağlıklı yağlar kucakladı. Ben insanca kaldırdı olmuştu gıda satın aldı. Bu roket değildi bilim Ben sadece işlenmiş çöp (çoğu zaman) atlanır.
etkileri inanılmaz.
Dans, egzersiz, ve "diyetler" saatlerce süren oyalandı inatçı kilo herhangi bir çaba olmadan kapalı eridi. Ben iyi uyudum. Cildim düzeldi. Ben çok fazla enerji vardı. Ben sadece hissettim  müthiş.
Kolay bir hamilelik boyunca benimle taşıdığı duygu. Bir sonra bana iyileşme sağladı zor emek . Bu annelik beni tahrikli.
Sonsuza kadar yaptığım değişiklikler için minnettar olacağım. Ben yaptım canlılık yaşamaya herkesi istedi. Ben bu sitede içine benim enerji döktü. Kitap okuyorum. Çok sayıda kitap. Ben çok araştırma yaptım. Ben gibi düşünen millet ile bağlantılı. Ben dinleyen herkese ile bildiklerini paylaşarak, tam yol ileri hızlı gidiyordu.

şeyler değişmeye başladı o zaman.

İlk başta gerçekten ince oldu. Ben bilgi çelişen bir sürü tökezletici başladı. Vb bu yemem, bu yemek ..
Tabii ki, bu makaleler kutulu kraker veya diyet soda hendek bana değildi. Aniden gerçek, sağlıklı gıdalar şeytanlaştırıldı ediliyordu.
Ben o beni çok rahatsız izin vermedi. Sonuçta, ben ne yaptığımı çalışma olduğunu kendime kanıtlanmış oldu.Ama yine de, çelişkiler aklımda kök saldı. Daha fazla I got daha karıştı okuyun. Diyet dogmalar her yerde filizlenen bulundu. Her seçilen diyet "din" gayretli liderleri yüksek sesle optimum sağlık için tek yol olduğu "Sağlıklı beslenme" için onların metodunu beyan (vb, o vegan paleo olacak). Ben kendi gıda inançlarına benim zemin düzenlenen, ancak aşırı diyetler için büyüyen hareketi içimde kaos yaratmak oldu. bir zamanlar bu kadar kolay olmuştu ne ani bir zor tüm idi.
gıda ile ilişkim değişti.
İnternet yemek ve ne önlemek için ne hakkında bilgi patladı olarak dogma devam etti. Taneleri seni öldürecekHam Yeşiller seni öldürecek . Süt seni öldürecek . Et seni öldürecek . Patates, lahana, domates, biber, peynir ... teker teker, ben geçiş şaşırtıcı sağlıklı sırasında ekledi her yiyecek bir noktada ve sağlığımı çözülmeye olur parçacığı olarak kaldırdı bazı "uzman" tarafından vardı.
"Yiyor" Do NOT üstüne herhangi bir gerçekten "sağlıklı" beslenme dahil edilmesi "gerektiğini" şeylerin uzun bir liste ile dolu hiç bitmeyen başlıkları vardı. "Mucize" otlar için gerekli süper gıdalar "en" önemli besin itibaren.Aniden sağlıklı yaşam bir dakika-by dakika bağlılığını gerekli.
Tüm boyunca ben dengeli yaşam için benim zemin düzenledi. Ben insanların (kendi sağlığı sağduyu kullanmak için benim umut hakkında yazdı Burada ,  burada ve  burada , yeni başlayanlar için). Gerçekten ümit ben Your Body öylesine aniden siyah veya beyaz bir dünyada aklın bir ses olacağını ederiz.
Your Body iş hobi blogdan geçiş ederiz gibi tüm bilgilerin üstünde tutmak için bir ihtiyacı hissetti. Sonuç olarak, ben kayma kendi sağlık başlangıcı fark ettim. Hiçbir şey büyük, ama yine de fark. Ben artık o tatlı yerinde yaşıyordu. İki yıl boyunca (ya da hamilelik benim sağlık değişiklikleri suçladı benim ikinci çocuğunaveya uyku sorunları). Ama sonra benim bebeğim bebek değildi. Ve ben edildi daha iyi uyku (hala daha mükemmel değil, ama) yıl içinde vardı daha. Benim bahane tükendi, ama hala benim sağlık gerçekten düzelmedi. Ben bir şeylerin yanlış olduğunu kendime itiraf etmek zorunda kaldı.
Ben çok önemli bir gerçeği kendime hatırlatmak zorunda kaldı o zaman:

"Sağlık" dünya ... tür toksik gibi hiç hissettin mi?  Sağlıklı olma 'sağlıksız iş hakkında okumak ve ihtiyacı olanlara paylaşın.Gıda besin tek kaynağı değildir.

Ne. Önemsiz yiyecek hastalığın tek kaynağı işlenir ben sıkıca bizim beden koymak (ya da) Ne inanıyorum iken yaptığı bir fark yaratmak, iyi sağlık için tek belirleyici faktör değil.
Geri benim "sweet spot" döneme baktığımızda, ben. Ben sadece sağlıklı değildi bu süre içinde, ben yapıyordum değişikliklerle ilgili inanılmaz mutlu olduğunu fark ben inanılan ne yaptığını içinde. Ben yaklaşık dert etmedi çok tahıl, çiğ yeşillik veya süt yeme imkanı. Her micronutrient hakkında stres yoktu. Özellikle öğün aralarında, bir defada her şeyi bir adım attı ve beslenme konusunda üzülmek yoktu.
Bu sevinç fark yaptı. Ben mükemmel sağlık arayan ile tüketilen değildi. Ben yiyordu gıda hakkında mutlu oldu, ama sağlık dünyanın sadece ilan şey yeme konusunda endişeli değildi "kapalı sınırlar." Ben, kanser önleme ölüme hile ya da sonsuza dek yaşamak konusunda endişeli değildi. Ben kilo vermek ya da belli bir şekilde bakmaya çalışıyorum değildi. Ben sadece gıda ile ilişkimi besleyerek bedenimi besleyici oldu. Ben aynı anda hayatımın diğer yönlerini besleyici oldu.

Olarak çıkıyor, sağlık dünyası olabilir gerçekten sağlıksız.

Geri sağlık dünyasından bir adım attık olarak ay son birkaç şaşırtıcı olmuştur. Tabii, ben paylaşmaya devam ettik  lezzetli yemek tarifleri  ve bazı eski mesajları çimdik, ama farklı şekillerde benim beden, zihin ve ruh besleyici zaman zaman bir çoğunluğu geçirdim. (Ben biraz nefes oda gerekli çünkü sadece, onlar kötü değildi çünkü) Bir keresinde o kadar özenle takip sağlık web sitelerinin çoğunluğu takip etmekten ettik. Ben meditasyon, iş ve diğer çıkarları olanlar için benim beslenme kitaplarında takas ettik.
demişler ben hala "temiz," yiyorum, ama benim vücut yerine internete dinliyorum. Ve biliyor musun? Bu şaşırtıcı oldu.
Your Body yere gitmiyor ederiz. Hala sağır besin battlecries bir dünyada aklın bir ses olarak kullanmayı planlıyorsanız. Ben de benim bütün kendini besleyen başka şeyler yapıyor benim zaman harcama ediyorum.Aslında, son birkaç aydır üzerinde çalıştığım projelerden biri paylaşmaya neredeyse hazır. Benim çocukluk iyi arkadaşım ve ben edilmiş şaşırtıcı, günlük millet görüşme hayallerini yaşıyoruz. Bunlar gıda olamaz yollarla hayatlarını beslemek için biliyorum insanlar. Böyle bir doyurucu bir proje oldu ve bir Pazartesi günü hakkında daha fazla bilgi paylaşacak.

Neden sana tüm bu söylüyorum?

Sana en azından bir aynı şekilde hissediyor tahmin ediyorum çünkü: Sağlıklı bile konularda varlık neden unuttun sağlıklı yaşam tüm "gerekenlere" tarafından batağa saplanmış. Biz iyi bir sağlık topraklı zaman daha iyi mutluluk, amaç ve canlılık ile hayatını yaşayabilir.
Umudum bulduk eğer kendinizi ne kadar güçlü hatırlayacağım beslenme bataklık haline aşağı çekti olmasıdır.Kendini dışarı çekin ve vücudunuza dinle. Vücudunuz hayal edebileceğinden çok daha bilgedir. beslenme savaşlarının obsesif doğasını izin vermeyin dengeyi bulma tutmak. "Sağlıklı" bir yaşam hayatınızda sizi rahatsız etmesine izin vermeyin. Sen aile, arkadaşlar, tutkular ve iş: ruhunuzu besler başka şeyler düşünmek için biraz zaman ayırın. eğlenmek için bazı yer bırakın.
Evet, iyi yemek gerektiğine inanıyoruz. Ben de size, iyi iş iyi oynamak ve düşünüyorum yaşamak iyi.
Hayatın bütün kendini besler edelim. Bunun bir mutluluk gerçek sır, söz veriyorum.