Eğer gluten intoleransı belirtileri yaşıyor musunuz? Hiç buğday veya diğer gluten içeren tahıllar yediğinizde sindirim sorunları, baş ağrısı, beyin sis, veya diğer ilgili belirtileri ile ilgili bulacaksınız?
Bazıları için, gluten intoleransı belirtileri bazı mide rahatsızlığı ötesine gidin.
Bazı otoimmün hastalıklar ile başa çıkmak için mutlak bir kabus olabilir ve onlar bir gluten ya da tahıl içermeyen diyet giderek çözebileceğini sadece cerrahi söylendi sorunları ters olan bir sürü insan tanıyorum.
Daha fazla insan onlar hoşgörüsüz gluten merak gibi görünüyor gibi Şimdi gün, öyle görünüyor. Sadece nüfusun çok küçük bir yüzdesi aslında sahip  çölyak hastalığı , fakat daha fazla insan gluten intoleransı belirtileri yaşıyorsanız gibi görünüyor. Sadece onlar taneleri hendek, ama ne zaman bu aynı insanların çoğu kendi sağlığında büyük bir fark olduğunu.

Ama gerçekten oluyor bu sadece bir sağlık eğilim ya da orada bir şey mi?

Nedeniyle bizim zehirli dünyaya birçok kişi bu gluten intoleransı belirtileri bir sonucu olduğunu keşfediyorlar (yani zehirli yiyecek bir sürü içerir) "sızdıran gut."
Bizim bağırsak doğal olarak çok küçük moleküller hayati besinleri absorbe etmek için vücuda geçmesine izin verir. Sızan bağırsak enfeksiyonları, toksinler, stres ve hatta yaş gibi şeyler sindirim sistemi yoluyla vücuda girmesine toksinler, mikroplar ve sindirilmemiş gıda partikülleri gibi büyük şeyler izin bağırsak sıkı geçirgenliği gevşetmek neden olabilir ne olur.
Bu 'yabancı' nesne vücuda girdiğinde bağışıklık sistemi patojenler gibi bu istilacıları davranır. Vücudunuz tam anlamıyla yanıt kendisini saldırmaya başlar. Tabii ki, bu, bir oto-bağışıklık hastalığı, bir çok basitleştirilmiş bir açıklamadır.

Gluten İntoleransı Semptomları ile My Own Deneyimi

Ben her zaman ekmek bir sevgilisi oldum. Büyürken, süper seçici oldu. Ben çok az sebze, işlenmiş karbonhidrat sürü ve 80 ve 90'lı yılların popüler tüm diğer düşük yağlı "sağlık, gıda" yedik. Ben ekmek için yaşadı.
Ben yaklaşık beş yıl önce benim diyet açık olduğunda ( Burada benim sağlık yolculuğuna okuyabilirsiniz ), ben nasıl hissettiğini inanılmaz şaşırdım. Ben, daha fazla enerji vardı, kilo kaybı şaşırtıcı ve daha hissettim.
Ben onlar sindirimi kolay olduğu gibi (maya ekmek gibi) daha filizlenmiş veya fermente tahıl yemek dikkatli olmasına rağmen ben hala bu süre içinde çok yanlısı tahıl oldu. Ama ben de taze organik tahıl zemin tüketilen zaman ben de hiçbir sorunları vardı bulundu.

Hepsi değişti geçen yıl.

gluten intoleransı belirtileri muzdarip?  Sonuçta gluten olmayabilir.Ailem geçen yaz Kuzey Utah güzel bir küçük kasaba taşındı.Bu ben gluten yedim az-daha-keyifli deneyimler fark başladı aynı zamanda etrafında da oldu. Benim belirtiler şey korkunç değildi, ama onlar can sıkıcı:
  • Baş ağrısı
  • Baş dönmesi
  • şişkinlik
  • Diğer sindirim 'sıkıntılardan'
Sonunda sadece görmek için ... kabullenmesini ve benim diyet için tahıl ortadan kaldırmak için birkaç ay sürdü.
Siz, ben hemen, inanılmaz hissettim.
baş ağrısı gitmişti. şişkinlik gitmişti. Bir sis beynimi kaldırdı gibi hissettim. Ve hey, ben nihayet sadece ödün olmaz bebek ağırlığı o inatçı 15 pound kaybetti.
Ben kendinden geçmişti!
Ben de gizlice sevgili tanelerinin kaybı için ağladı. O gluten intoleransı belirtileri görmezden ve açıkça bedenim gibi değildi bir şey yiyerek benim vücut daha fazla zarar yapmaya devam etmek neredeyse imkansız görünüyordu.

Peki neden daha fazla insan deneyimi gluten intoleransı belirtileri nelerdir?

Başka gerçekten gluten falan mı?
Değil çok uzun zaman "grensiz" yolculuk içine ben Sarah, Sağlıklı Ev Economist bir blog yazısı okudum: Gerçek Nedeni Buğday Toksik olan (gluten değil!) .
O böyle büyük bir iş yok, çünkü ben burada tüm makale rehash olmaz. Aşırı hop ve her şeyi okumak emin olun.Ama burada olabilir ne okuyucunun özeti var  gerçek gluten intoleransı belirtileri ile mücadele insanların artan sayıda arkasındaki nedeni:

"Amerika Birleşik Devletleri'nde Ekmeklik buğday hasat protokolü uygulaması verir gibi bir önceki, daha kolay ve daha büyük hasat için alanları ile çalışmak biçerdöver önce Roundup birkaç gün ile buğday alanlarını ıslatmak için ise 

herbisit Roundup veya bir kurutucu olarak buğday ve arpa için ölümcül aktif madde glifosat içeren diğer herbisit hasat öncesi uygulama son 15 yılda erken 1980 gibi beri olmuştur rutin önerildi ve bir kurutucu madde 7- olarak kullanılır 10 gün geleneksel tarım toplumu içinde hasattan önce.
Olan MİT Dr. Stephanie Seneff göre  derinlemesine konuyu okudu  hasat geç sonucu 1990 yılında moda haline geldi hemen önce glifosat ile organik olmayan buğday bitkileri kurutulmasında, (...) olmayan organik buğday çoğu bu Amerika Birleşik Devletleri artık onunla kirlenmiş. Seneff olduğunu açıklıyor  Eğer glifosat gibi bir zehirli kimyasal buğday maruz zaman, aslında biraz daha fazla verim elde daha fazla tohum Lig:    ". O ölür olarak 'tohum gider'  o tohum bültenleri, son gasp At"  Dr diyor Seneff. "
Ne dedin?

Belki de gluten hoşgörüsüz değildir.

Yukarıdaki bütün 'sızan gut' tartışma hatırlıyor musun? Eh, Roundup önemli ölçüde sindirim sistemindeki iyi bakteri işleyişini bozan çıkıyor. Bu o gluten intoleransı belirtileri ve daha korkutucu otoimmün hastalık belirtileri nöbetini.

Belki vücudunuz sadece zehir gibi değil.

Ben ilk Sarah'ın yazı okuduğumda biraz daha derine kazılmış ve benim kendi kişisel gluten intoleransı belirtileri toksik buğday daha bağlı olan iyi bir şans var olduğunu fark etti. Geçen yıl bizim küçük kasaba taşındığında, (benim en sevdiğim organik filizlenmiş un gibi) bizim favori gerçek gıda öğelerden bazıları bizim erişim almak zor oldu. azar azar ailem bazı ödün adımlar atmıştır. Biz zaman zaman geleneksel yetiştirilen un bizi öldürmek değil düşündüm .... ve muhtemelen olmayacak.
Ama mesai biz daha bisküvi, meyve ayakkabıcılar ve diğer öğeleri yapma ve ödün un kullanılarak bulundu.Benim belirtilerin zamanlaması mükemmel biz tüketilen un bizim anahtarı ile aynı hizaya getirin.
teorisini test etmek için, yine benim sadık gerçek ve-un bazı denenmiş ve herhangi bir sorun yoktu.
Bu tekrar tüm yanlısı tahıllar olduğum anlamına mı geliyor?
Hep oldum yanlısı denge ve pro-dinleme-to-your-body. Hala çoğu zaman glüten işten ve benim bağırsakları iyileştirmek odaklanıyorum. Ama sonuçta ben vücudumuzun sağlıklı olduğunda, biz genellikle harika gıdalar çeşitli keyfini yaşayacaklarına inanıyorum ... bu yüzden benim tahıl arkadaşlar düşünüyorum ve ben tekrar bir araya gelecek.
Yaşasın!

bunun için söz almayın.

Sonuçta, dinlemek gerekir sizin beden ve müthiş hissettirecek yiyecekler yiyin. Eğer herhangi bir gluten intoleransı belirtileri ile uğraştım Ama eğer bu işe bakmak isteyebilirsiniz. Aşkın baş ve Sarah'nın sitesinde tam makaleyi okumak burada .
Ne düşünüyorsun? Ben senin düşüncelerin gluten intoleransı semptomları ve gluten olsun ya da olmasın muzdarip insanlar giderek artan sayıda duymak isteriz