29 Mart 2016 Salı

Quinoa ile Kavrulmuş Tofu

quinoa ve buharda pişirilmiş sebzeler ile kavrulmuş soya peyniri
Bugün Dün gece bir tofu pişirme sınıf katıldı düşünüyor, benim kavrulmuş tofu tarifi paylaşmak için uygun bir gün gibi görünüyor. Eğer ben sonraki hayatında bir tofu derse ki birkaç yıl önce söylemişti, ben size fındık denilen olurdu, ama orada oldu.
Eğitmenler, fantastik ve tofu tuzlu olsun (bizim "balık" taco gibi), bunu eklemek herhangi bir lezzet almak ya da tatlı (örneğin bir çilek yüzlü içinde ipeksi tofu gibi) göstermiştir. Artık tatlar tofu ile marine edelim, daha hale lezzetleri belirgin. şefler lezzetli sonuçlar ile sadece birkaç dakika için marine edebilirsiniz ki, vurguladı.
Ben aldım en ilginç ipucu tofu paketi dondurmak durumunda, tofu, daha et gibi doku oluşmasıdır. uzun tofu donmuş kalır, daha yoğun hale gelir.Yapmanız gereken tek şey mikrodalga fırında veya buzdolabında defrost olduğunu. Kim biliyordu?
Neyse, ben rastladım zaman tofu kavurma fikri ilgimi çekti Gluten Free Kız süper basit pişmiş tofu tarifi . Ben pişirme tofu hiç duymamıştı. Eğer var?
Kavrulmuş tofu tavada ya da buğulanmış sebzeler, ya da salata ve ekstra protein ihtiyacımız ışık entrées pirinç veya quinoa büyük olduğu ortaya çıktı.Ben artık ısınmaya karar Quinoa ve havuç ve közlenmiş kırmızı biber çiftçi pazarda bazı kar bezelye buğulanmış. Tamari a dense ile tepesinde, o lezzetli, doyurucu Asya esintili bir yemek oldu!
tofu nasıl kızartma

Zencefil Sarımsak Marinade Kavrulmuş Tofu
arif Türü:  Ana
 
Bu yöntem daha emek bazıları daha yoğun olmakla birlikte, sonuçta tamamen çabaya değer olduğunu. Bu lezzet dolu ve sizin için o kadar iyi. Bir salata veya aperatif için herhangi bir artık tofu tasarruf edin!
MALZEMELER
  • 1 yemek kaşığı pirinç sirkesi
  • 1 yemek kaşığı tost susam yağı
  • 1 yemek kaşığı azaltılmış sodyum tamari (ya da shoyu veya soya sosu)
  • 1 çay kaşığı agave nektarı
  • 1 yemek kaşığı kıyılmış taze zencefil (ya da ½ çay kaşığı öğütülmüş zencefil)
  • 1 yemek kaşığı kıyılmış taze sarımsak (ya da ½ çay kaşığı toz sarımsak)
  • ½ su bardağı doğranmış taze soğan
  • ½ çay kaşığı kimyon
  • ½ çay kaşığı kişniş
  • acı biber tutam
TALIMATLAR
  1. Ekstra sağlam tofu bir paketini açmak sıvı dökmek ve yavaşça Ellerinizi avuç arasında tofu fazla suyun kurtulmak için sıkmak.
  2. bir-inç parçalar halinde tofu kesin. orta boy bir kapta tofu yerleştirin.
  3. Küçük bir kapta, turşusu tüm malzemeyi birleştirmek ve onları bir arada fırçalamak veya kapak üzerine vida ve iyi kombine kadar çalkalayın.
  4. tofu üzerinde marine gezdirilir ve eşit şekilde kaplamak için atmak. bir kapak ile tofu örtün.
  5. tofu, bir tam gün her yerde 30 dakika buzdolabında marine edelim. Ben benim gecede marine edelim.
  6. 450 dereceye isitin.
  7. parşömen kağıdı ile bir fırın tepsisine hattı.
  8. Fırın tepsisine üzerine marine tofu Toss ve eşit bir tabaka halinde tofu yayıldı.
  9. 15 dakika boyunca fırında eşit şekilde pişiren şekilde tofu çevirin ve başka bir 15 dakika fırında dönün. Tadını çıkarın!


Kolay Weeknight Akşam yemeği: Çıtır Pane Tofu Şeritler ve tatlı patates kızartması


IMG_6318
Ben domuz uçan düşünüyorum.
belki tofu uçuyor, bekle.
Ben ... Ne düşündüğünü biliyorum Ange tofu yiyor?
arkadaşım Sarah akşam yemeği için inanılmaz tatlı ve ekşi tofu çanak beni tedavi zaman her şey bir kaç ay önce başladı. Bir cennet tatlı ve ekşi sır kaplı çıtır pişmiş tofu tüm buğulanmış sebze ve yabani pirinç üzerinde sunulan. Bu yemek, gün boyunca yaklaşık düşünebildiğim oldu! Hep tofu midem rahatsız olduğunu düşündüm çünkü tofu çok denemedim (Ben mesela tempeh ve seitan, yedikten sonra mide ağrıları sahip olma eğilimindedir), ancak bu tofu yemek tür hiçbir şey yapmadı. Midem iyiydi ve benim damak tadınızı vurulmuş!
Birkaç hafta sonra, benzer bir tarifi yaparken mutfakta oldu ...
IMG_5747
Sonra, ben "ricotta" peyniri ile patlıcan roll-up yapılmış ve ayrıca uzakta uçurulmuştu.
IMG_5971
[Her iki tarifleri umutlu bir geleceğe kitabı görünebilir, ama değilse, ben kesinlikle onları yayınlayacağız!]
Bu hafta, tatlı patates kızartması ile eşleştirmek için bir çıtır breaded tofu yapmak için bir fikir ile vuruldu. Ben bir mısır unu tofu tarifi esinlenerek Veganomicon . Ben o zevk alırdım bir tofu sürüm yapmak eğer Eric her zaman tavuk parmak ve patates oldu üniversitede yedik yemekler biri bu yüzden merak ettim. Bu bir esneme oldu, ama ilginç bir deney olacağını düşündüm!Benim mutfak deneyleri sevdiğimi bilirsin.
IMG_6295
Eh, bak şu işe işe yaradı ... ve biz de bu yemek inhale. ketçap Daldırma ve kavrulmuş tatlı patates kızartması ile servis, kolayca uzun bir süre bizim favori kolay yemekler biriydi. Ben tatlı patates kızartması ile güzel birlikte gitti güzel bir tarçın / kimyon / toz biber karışımı ile patates ve tofu görmüş. Ben ikimiz de tofu teneffüs ne zaman ben gün görmek hiç düşünmemiştim.
IMG_6318-2

Pane Tofu Şeritler ve tatlı patates kızartması gevrek

Vejetaryen, yağsız, rafine şeker içermeyen


Zaman ıslatın 20
Hazırlık zamanı
15 dakika
yemek vakti
40 Dakika

Malzemeler:

  • 1 paket firma veya ekstra sert tofu (Ben organik olmayan GDO, yaklaşık 350 gram kullanın)
  • 1/2 su bardağı badem sütü (ya da diğer süt)
  • 1 çorba kaşığı mısır nişastası
  • 1/3 su bardağı mısır unu
  • 1/2 su bardağı galeta unu (kullanım glutensiz gerekirse)
  • 1/2 çay kaşığı tarçın
  • 1/2 çay kaşığı kimyon
  • 1/2 tatlı kaşığı toz biber
  • kıt 1/2 çay kaşığı koşer tuz
  • 1/4 çay kaşığı kırmızı biber tozu (ısı tekme için)
  • 1/4 çay kaşığı soğan tozu
  • 1 büyük tatlı patates + 1 tatlı kaşığı yağ + 1/2 çay kaşığı tarçın + tuz + 1/4 çay kaşığı kimyon tutam

Yol:

  1. Basın tofu: Su ile tofu durulayın ve tezgahın üzerine bir çift mutfak havlusu yerleştirin. Başka bir havlu ile sarın tofu üstüne başka bir havlu koyun ve üstüne nihayet birkaç ağır yemek kitapları. Suyu dışarı emmek için en az 20 dakika bekletin.
  2. Bu arada, sığ bir çanak süt ve mısır nişastasını çırpın. Başka bir kapta, mısır unu, galeta unu, tuz ve baharatları karıştırın. kenara koyun. 400F ve yağ ile gres 2 pişirme yaprak Fırını. patates içine patates ve 1 tatlı kaşığı yağ, 1/2 çay kaşığı tarçın, 1/4 çay kaşığı kimyon ile daha sonra kat ve tuz bir kaç Kıstırmaları dilim. Yağlanmış fırın tepsisine yatıyordu.
  3. 8-9 şeritler halinde dilimleyin tofu, uzunlamasına, istediğiniz kadar kalın bağlı. Bir yandan ile süt karışımı içine ve daha sonra mısır unu / kırıntı karışımı içine tofu şeridi batırın. tüm tofu üzerinde kuru karışımı serpin diğer elinizi kullanın. Coat her iki tarafın tamamen ve sonra fırın tepsisine yerleştirin. geri kalanı ile tekrarlayın.
  4. 400F de alt raf orta raf ve kızartması tofu pişirin. Daha sonra, 20 dakika pişirin tofu ve patates çevirmek ve ardından gevrek kadar başka bir 15-20 dakika pişirin. altın ve bazı noktalar kömürleşmiş kadar dikkatlice izlerken, tofu çıkarın ve birkaç dakika kızartması kavrulmak. Çıkarın ve ketçap ile servis!
IMG_6310
Yaptığım ilk şey durulama ve tofu basın. Ben, başka bir havluya sarılmış tofu, daha sonra tezgahın üzerine bir çift mutfak havlusu indirdi üstüne başka bir havlu eklendi ve daha sonra üzerine ağır yemek kitapları yığılmış. Ben yaklaşık 20 dakika bekletin. Bunun sonucu bir crispier sonuç sağlayan, tofu suyun bir kısmı üzerinden ıslatır.
IMG_6290
Bu arada, ben benim tatlı patates var! Ben, 1 büyük tatlı patates kullanılan 1/2 çay kaşığı tarçın, 1/4 çay kaşığı kimyon, tuz birkaç Kıstırmaları ve 1 tatlı kaşığı yağ ilave edildi. Hepsini bir araya karıştırın ve yağlanmış bir fırın tepsisine yatıyordu. kenara koyun.
IMG_6298
bastıktan sonra (Ben muhtemelen sadece 8 yapacağını bir dahaki sefere bu yüzden biraz daha kalın olan) 9 şeritler halinde tofu dilimlenmiş
IMG_6292
IMG_6296
Sonra mısır unu / kırıntı karışımı ardından süt ve mısır nişastası karışımı içine tofu, daldırma.
IMG_6295
Yağlanmış fırın tepsisine yerleştirin. Şimdi 400F 20 dakika boyunca aynı anda tofu ve tatlı patates kızartması (orta rafa tofu, alt kızartması), pişirin. Şimdi her şeyi çevirmek ve başka bir 15-20 dakika pişirin. tofu çıkarın ve çok yakından izliyor, birkaç dakika için patates kavrulmak!
IMG_6301IMG_6313
Şaşırtıcı, gevrek, ketçap daldırma için yapılmış bağımlılık tofu şeritler!
IMG_6323
kalanlar, ben bir kaç şeritleri doğranmış ve öğle yemeği için büyük bir salata içine karışık. Bu protein bir tekme ile büyük bir salata iyi adam oldu. Ayrıca bir sandviç bu katman veya çok sarın







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder