8 Mart 2016 Salı

Nasıl 20 £ Lose. 30 Günde Fat - Herhangi Egzersiz yapmak olmadan


christiana20 £ kaybetmek mümkündür.egzersiz, diyet veya ilaç / ek rejimi: Üç faktörlerin herhangi optimize ederek 30 gün içinde bodyfat. Ben profesyonel sporcular ile çalışan her üç elit uygulanmasını gördüm.Bu yazı, biz "yavaş karbonhidrat diyeti" olarak bakın ne keşfedeceksiniz.
son altı hafta içinde, ben yaklaşık 180 libre kestik. 165 lb., Ise 10 lbs hakkında ekledi. anlamına kas, ben yaklaşık 25 £ kaybettim. şişman. Bu benim yağ kaybetmek son yer, benim karın genelinde damarları üretti yerine aşırı Konjonktürel ketojenik Diyet (CKD) (İskandinav genetik belanı versin) yanı sıra tek bir diyettir. İşte ben takip dört basit kurallar vardır ...
Kural 1: kaçının "beyaz" karbonhidratlar
beyaz - ya da olabilir - herhangi bir karbonhidrat kaçının. Ekmek, pirinç, tahıl, patates, makarna, ve tahıllama kızartılmış gıda: Aşağıdaki gıdalar ve böylece uzunluk olarak en az 20 dakikalık bir direnç eğitim egzersiz bitirme 1.5 saat içinde hariç olmak üzere, yasaklanmıştır. Eğer beyaz bir şey yememek ise, güvenli olacak.
2. Kural: tekrar tekrar aynı birkaç yemek yiyin
En başarılı diyet, ne olursa olsun onların hedefi kas kazanç veya yağ kaybı olup olmadığı, tekrar tekrar aynı birkaç yemek yiyin. Üç aşağıdaki grupların her birinden biri ile her yemek inşa, mix ve maç:
Proteinler:
lezzet için bir bütün yumurta ile Yumurta akı
tavuk göğsü veya uyluk
Çim beslenen organik sığır
eti
Baklagiller:
Mercimek
Siyah fasulye
Pinto fasulye
Sebzeler:
Ispanak
Kuşkonmaz
Bezelye
Karışık sebze
Yukarıdaki gıda maddeleri gibi sizin kadar yiyin. Sadece unutmayın: basit tutmak. Üç ya da dört öğün almak ve bunları tekrar. Hemen hemen tüm restoranlar size Fransız kızartması veya patates yerine salata veya sebze verebilir. Şaşırtıcı bir şekilde, ben "yavaş karbonhidrat" diyet için en elverişli mutfaklarından biri olarak, sebze pirinç dışarı takas, Meksika yemekleri bulduk.
Onlar yetersiz kalori tüketmek çünkü "düşük" karbonhidrat diyeti gitmek Çoğu kişi düşük enerji şikayet ve böyle diyetler çalışamaz çünkü, çıkın ama. ıspanak 1/2 su bardağı 15 kalori ise pirinç bir 1/2 su bardağı, 300 kalori olduğunu! Sebzeler calorically yoğun değildir, bu yüzden size kalori yükü için baklagilleri eklemek önemlidir.
Bazı sporcular kalori yükü kırmak ve yağ almayı önlemek için günde 6-8x yemek. Ben bu gülünç rahatsız edici olduğunu düşünüyorum. Ben günde 4x yemek:
10:00 - kahvaltı
01:00 - öğle
05:00 - küçük ikinci öğle
7: 30-9pm - spor eğitim
10:00 - akşam
yatmadan önce kadeh şarap ve Discovery Channel - 00:00
Burada tekrar tekrar nüksedebilir benim yemek bazıları şunlardır:
Bir bütün yumurta, siyah fasulye ve mikro dalgada karışık sebze ile Eggology dökülebilir yumurta akı şifreli
öğle wince.jpg
Çim beslenen organik sığır, barbunya, karışık sebze ve ekstra guacamole (Meksika restoranı)
akşam yemeği-wince.jpg
Çim beslenen organik sığır, mercimek, ve karışık sebze (Trader Joe itibaren)
3. Kural: kalori içmeyin
istediğiniz gibi suyun büyük miktarlarda ve çok şekersiz buzlu çay, (beyaz krema olmadan) çay, diyet soda, kahve veya diğer kalorisiz / düşük kalorili içecekler tüketin. süt, normal bir meşrubat veya meyve suyu içmeyin. Ben bir şarap fanatik değilim ve şarap en az bir bardak aslında spor kurtarma ve yağ kaybı yardımcıları inanmak her akşam var.resveratrol içine son araştırmalar bunu destekler.
Kural # 4: haftada bir gün atın
Senin "Dieters Çıldırdı" gün olarak cumartesi tavsiye ederim. Ben cumartesi günleri istediğini yemek için izin ve ben dondurma yemek benim yolumdan gitmek am, Snickers, Take 5 ve fazla benim diğer kötü alışkanlıklardan tüm. Kendimi biraz hasta ve haftanın geri kalanı için bunun herhangi bakmak istemiyorum. Paradoksal olarak, dramatik haftada bir bu şekilde kalori alımını spiking metabolizma hızı (tiroid fonksiyon, vb) genişletilmiş kalori kısıtlaması gelen downregulate olmadığını sağlayarak yağ kaybını artırır. Doğru: Saf bok yeme yağ kaybetmek yardımcı olabilir. Utopia hoş geldiniz.
Bu yazı zevk varsa, bu göz atın organik vücut kremi Streç işareti, Koyu Lekeler, Eşitsiz Cilt Sesleri, Egzama ve etkili bir şekilde cilt üzerinde kiri çözer ve gözenekleri unclog; Daha yayan ve genç bir görünüm gençleştirmek için yardımcı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder