Eğer sağlığınız için yapabileceğiniz en önemli şey nedir sizce nedir?Yeni yıl için yapılacaklar listesinde hangi hedefleri nelerdir?
bunca yıl ben "daha az abur cubur yemek" ya da "run 20 dakika her gün" ya da "hayır gıda akşam yemeğinden sonra" kuralı takip etmek için kendime söz verme hatırlıyorum.
şeylerin nasıl değiştiğini komik.
Bu gün ben önemsiz ayrıntılar konusunda daha az endişeliyim "sağlıklı yaşam." Ben yapmıyorum diyetler . Ben kalori saymak yok .Bir arkadaşınızın partisinde pasta ekstra bir dilim zevk çünkü ben bir kendinden nefret depresyon içine kendimi endişelenmeyin.

Sağlıklı yaşam için büyük resmi görmeye hakkında - Bu denge hakkında.

Ama yine de, ben bir yolculuk olduğunu kendime hatırlatmak zorunda. Ve ben "reform" benim diyet için bu adımlar atmış olmasaydı ben şimdi duyuyorum yerinde olmaz. Hatta benim "kötü" günlerde diyet 10 yıl öncesine göre çok daha iyi olduğunu. Bazen her iki tarafın kenarlarını keşfetmek zorunda dengelemek bulmak için.
Bu yüzden, ne tavsiye ben sadece dışarı başlıyor birisine bugün vereceğini düşünmeye başladım? Ben ÇOK önemli şey birisi sağlıklı bir yaşam için yapmanız gereken olduğunu ne düşünüyorsunuz?
Ve sonra merak ettim, "Benim 'bir şey' başka aynı şey birinin öneriyoruz mı?"
Benim merak sevdiğim sağlık blogcular bazı uzandı yüzden benim için en iyisi aldık. Bu insanlar kendi şeyler biliyorum! Biz karışımı beslenme terapistleri, sağlık koçları, onaylı beslenme danışmanları, ve yazarları kayıtlı var ettik. Onlarla aynı soruyu her sordu:
Eğer sağlıklı bir yaşam için EN tavsiye ederim TEK şey nedir?
Ben bazı büyük tepkiler aldık. Bir okuma alın ve sonra seninle en yankı hangilerinin bildirin.
Ah. MY bir şey olduğunu bilmek istiyorsanız, merak etmeyin. Oraya gerekir.

11 Sağlıklı yaşam için yapmanız gerekir "Tek Thing" alır:

Kendini sev

Elizabeth beslenen Hayat çok sağlığa gelince hakkında sanmıyorum ışık harika bir konu getiriyor ve bu kendi kendine değer kucaklayan. Kendinizi ve vücudunuzu Loving sağlıklı yaşam yolunda büyük bir adım. Eğer vücudunuzun takdir ve yapabileceği tüm love it bir kez, o zaman kendinizi vücudunuzun hak ettiği şekilde özen başlamak için izin verir. Elizabeth'in kendi yolculuğuna bir göz atın onu kendine değer kucaklayan ve burada onun sağlık ve yaşam üzerindeki etkisi bulunuyor.

Şeker Bağımlılığı Conquer

En Kristen üzerinde MIX Wellness şeker bu bağımlılığı üzerine alma sağlığınız için yapabileceğiniz en iyi şeylerden biri olduğunu belirtiyor. Eğer tatlı bir diş varsa, o zaman bu başlamak için harika bir yer olabilir.Neyse ki sizin için, Kristen bazı harika ipuçları vardır burada şeker bağımlılığı fetih .

Pişirme Know How

Craig Korku Korkusuz Eating  pişirmek için bilerek sağlıklı bir yaşam için en büyük anahtarlarından biri olduğunu açıklar. En kısa sürede o yemek yapmayı biliyor gibi yemekler daha dengeli ve aynı zamanda işlenmiş maddeler ortadan kaldırırken, besin dolu hale gelir. Ayrıca yemek pişirmeyi bilmek, vücudun içine gidiyor tam olarak ne demektir, daha az dışarı yemek yardımcı olabilir. Craig söylemek zorunda başka ne bir göz atınburada yemek pişirmeyi bilen.

Yönetme Stres

Bir yüz tempolu dünyasında, stres çoğumuz herhangi bilinmeyen değildir. Ama bu sizin iyi olsun izin vermek zorunda değilsiniz! Danielle Bir Aşk / Love Thing var   gelen ve Mary Vance Mary Vance NC hem sizin sağlığınız için dışarı bakarak geldiğinde stres yönetimi vurgu. Dua ve meditasyon uzun yürüyüşler, yani stres rahatlatmak yardımcı olur ne bulma sağlıklı yaşam yolunda atılmış büyük bir adımdır. Mary Vance Eğer öğrenmek yardımcı olabilir büyük bir yazı vardır topraklı kalmak ve merkezli bir yazı yanı sıra meditasyon size nasıl yardımcı olabileceğini .

Kendi Gıda büyütün

Basit geliyor, ama Sally Ah, Besleyici Liberty , kendi gıda büyüyen fikri büyük bir tanesidir. Kendi gıda büyümek öğrenmek zaman sadece yemek için bir takdir geliştirmek değil, ama mağazadan satın üretmek bulunabilir GDO ve diğer zararlı kimyasallardan uzak olsun. Ayrıca, ev yetiştirilen gıda sezonu ve çok iyi tadı! Sally Ah diyor neden başka bakın kendi gıda büyümek gerekir sağlığınızı daha da yardımcı olur.

Yeterli uyku almak

Orada sağlıklı olmak için geldiğinde bir hayır beyin gibi gözükebilir birkaç şey vardır, ama bu onları daha az önemli yapmaz. Bu Lea, hem neden Maverick Mama  gelen ve Katja Tuzlu Lotus erken olacak ve sağlıklı kalmak için ne yapacağını kendi listesinde yeterli uyku almak koydu. Bazen yatmadan erken yeterli uyku almak anlamına gelmez. Ben Katja adlı kullanıcının yayınını bu yüzden seviyorum olduğu geceleri daha iyi uyumaya 7 ipucu.

Your Life From Toksinler kaldır

O zaman itiraf etmek istiyorum çevremizdeki şekilde daha fazla toksinler vardır, o da kabul edelim. Şafak neden olan  Küçük Ayak İzi Aile denemek ve bu toksinlerin bazıları kaldırmak için bir öncelik yapar özellikle plastik toksinler. Bu yapmak kolaydır, ancak sağlık üzerinde büyük bir etki yapabilir basit öğeler. Küçük Boyut Aile hakkında söylediklerini bir göz atın hayatının dışına plastik toksinleri hareketli.

Olumlu düşünme

Dan Krista Krista Butler pozitif düşüncelerimizi tutarak sağlığımız üzerinde büyük bir etkiye sahip olduğunu bize hatırlatıyor. Diyet ve egzersiz biraz çok zor görünüyor, o zaman bu sağlıklı bir yaşam yolunda büyük bir ilk adımdır. Pozitif düşünce ve affirmations tutulması sağlıklı bir yaşam sürdürme yönünde büyük bir oyun değiştirici. Krista vardır Burada başlamak için sağlık ve wellness için 30 affirmations.

Yavaş Metabolizma Ters

Catherine Tereyağı Beslenme 'nin "Yapılacaklar" Onu sağlıklı yaşam listesinde metabolizma ile başlar. Hiçbir şey yavaş metabolizma ile ilgili daha sonra kötü ve birçok kişi bunu değiştirmek için yapabileceği hiçbir şey olduğunu düşünüyorum! Ama sen yapabilirsin! Nasıl bir göz atın gerçekte yavaş çalışan bir metabolizma tersve sağlıklı yaşam için yolda size nasıl yardımcı olabileceğini görüyoruz.

Doğal Bağışıklık Sistemi Destek

Emily Yemek Tarifleri Nourish için , sağlıklı bir yaşam için her şeyden sağlıklı bir bağışıklık sistemi göz önünde bulundurur. Bugünün dünyasında pek çok kişi hastalık ile başa çıkmak için yan etkileri ile ilaç güveniyor. Emily gibi kendi doğal ev ilaçları yapma önerir Mürver Şurubu bağışıklık sistemini desteklemek için.

Bir Balance bul

Dan Lori Sağlık Bizim Mirası sağlığa gelince yaklaşık bir benim en sevdiğim nokta konuşuyor. Dengeyi bulmak.Bu yapmanız ya da sen denize gitmek ve çok uzakta yardımcı oluyor o zaman daha fazla sağlık zarar vermeye başladığını gidebilirsiniz sağlığa gelince "düzeltmek" için gereken her şeyi ile boğulmuş almak çok kolay. Eğer bu bir göz atın sağlıklı yaşam için yolculuğa geçmesi gibi emin olun sizin sağlıklı yaşam, dengeli olup olmadığını 7 işaretler.
~

Ya ben? Benim tek şey nedir?

13 uzmanların "bir şey" Sağlıklı bir yaşam için yapmanız gerekir paylaşıyoruz.Ben bu konuda düşünme çok zaman geçirdim. Bir bütün olarak toplumun harcamak gerektiğini düşünüyorumhareketli daha fazla zaman (doğada, açık havada). Gerçek gıda önemli olduğunu düşünüyorum. Ben doğal olarak yaşayan ve tehlikeli toksinler kaçınarak esastır düşünüyorum.
Ben tüm aşağı kaynatın Fakat bana geri geliyor tutar bir şey şudur:

Yapabileceğiniz en önemli şey vücudunuzun dinlemek için.

Ben sürekli ihtiyacı bize ne anlatmak için vücudun inanılmaz kapasite hayret ediyorum. Istek, açlık, acı, hastalık ve sağlık sayesinde vücudumuzun mutlu ... ya da değil günlük sinyaller alıyoruz. Ama gerçekten dinlemek için nasıl çoğumuz dur? Biz üzereyiz kimyasallar, karşılaşmaya yediğimiz üzereyiz gıda düşünmek duraklama mı bizim duruş veya benzeri? Biz dinlemek ne zaman ve biz mesajı için vücudumuzun teşekkür mı? Biz onlar ne gerek vücudumuzun sunarak cevap vereceksiniz?Ya da biz kolaylık ve alışkanlık haline veriyorsunuz?
Yeni Yıl ile gerçekten durdurmak için teşvik ve vücudunuzun dinlemek. Senin için ne diyor? Daha fazla uyku, daha az stres, daha iyi yemek, ya da iyi bir ter oturumu gerekiyor? Olabilir. Belki biraz sevgi, takdir ve dinlenmeye ihtiyacı var. Ben ne olduğunu bilmiyorum senin vücudun ihtiyacı var. Ama vücut bilir. Ve dinlemek eğer bu yıl sağlıklı bir yapabilir ve  mutlu bir. Deli gitmeden.
Ve bu dünyayı daha iyi bir yer yapacak.