karaciğer yemek !? Sen deli misin!? Şimdiye kadar ben dedim olurdu eminim karaciğer yemek eğer beş yıl önce bana sormuştu "hayır."
Vurgulayarak.
Aslında, kafamda, karaciğer yeme kötü bir fikirdi. Ben anatomi aldı, demek istiyorum. Ben karaciğerin işi ne olduğunu biliyordu. Kim birincil işlevi toksinler uğraşıyor var organı yemek isteyeyim. Hayır teşekkürler.
Ama hayatımda pek çok başka şeyler gibi, ben karaciğer hakkında düşüncelerimi değiştirdim. Aslında, ben karaciğer oldukça süper olduğunu düşünüyorum. Tür süpermen gibi, ama değil çekici olarak.

kurtarmak için süper Karaciğer!

Tarihsel anlamda karaciğer saygı ve onur uzun bir geleneğe sahiptir. Bu battling savaşçı, dünya çapında bir incelik yardımcı olmak için bir süper gıda olarak kabul oldu ve bir kez neredeyse sihirli iyileştirici güçleri olduğuna inanılırdı.
Neden?
Eh, gram gram, karaciğer başka gıda daha fazla besin maddeleri içerir. Aslında, karaciğer sağlar:
  • Yüksek kaliteli protein mükemmel bir kaynak
  • A vitamini doğanın en konsantre kaynağı
  • bolca tüm B vitaminleri, özellikle B12 vitamini
  • Bizim en iyi kaynaklardan biri folat
  • Demir bir çok kullanışlı formu
  • Bakır, çinko ve krom gibi eser elementler; Karaciğer bakır, bizim en iyi kaynağıdır
  • CoQ10, kardiyo-vasküler fonksiyonu için özellikle önemli olan bir besin
  • pürin iyi bir kaynak, azot ihtiva eden DNA ve RNA için öncüler olarak hizmet bileşikleri.
  • Tanımlanamayan bir anti-yorgunluk faktörü

Um, Anti-yorgunluk faktörü? Bu da ne?

Bu faktör yayınlanan Temmuz 1951 makalesinde, Benjamin K. Ershoff, PhD tarafından tarif edilmiştir  Deneysel Biyoloji ve Tıp Derneği için Tutanakları . Kaynak )
İşte çalışmanın Reader 's Digest sürümü:
laboratuar faresi üç grup.
İlk 11 vitaminlerle güçlendirilmiş temel diyet, yedi.
İkinci B vitamini kompleksi ilave kaynağı ile birlikte aynı diyeti yedik.
Üçüncü orijinal diyet yedik, ama bunun yerine B vitamini kompleksi toz karaciğer gibi rasyon yüzde 10 aldı.

Sonuçlar:

Birkaç hafta sonra, hayvanlar onlar dışarı tırmanmaya could not soğuk su tambur içine teker teker yerleştirildi. Onlar tam anlamıyla yüzme ya da batma zorunda kaldılar. Birinci gruptaki ratlar vazgeçmeden önce ortalama 13.3 dakika yüzdü. , B vitaminleri ilave tahkimatı vardı ikinci grup, 13.4 dakika ortalama yüzdü. sıçanların son grubun, karaciğer alan olanlar, üç 63, 83 ve 87 dakika yüzdü. deney sona erdirilmiş, bu gruptaki diğer dokuz adet fareden de iki saat sonunda kuvvetli yüzme. karaciğerde şey bitkin hale gelmelerini engelledi almıştı. bu güne kadar bilim adamları bu anti-yorgunluk faktörü üzerinde bir etiket pin mümkün olmamıştır.
zalim hayvan testi kenara koyarak (kötü sıçan!), karaciğer açıkça bazı süper güçler vardır. O yüzden tüm karaciğeri yiyelim!

Ne tüm bu toksinler hakkında?

Erken belirtildiği gibi, karaciğer primer rollerinden biri toksinleri nötralize etmektir. Fakat toksinleri saklamaz karaciğer, bunun yerine vücudun toksinlerden karşı kullandığı güçlü besin bir sürü saklar.
En iyi karaciğer en iyi hayvanlardan ... geldiğini aklınızdan çıkarmayın insanca ve uygun kaldırdı olanların . En iyi seçim açık havada ve mera hayatlarını geçirmek hayvanlardan karaciğerdir. Bir sonraki en iyi seçim organik tavuk, sığır eti ve buzağı karaciğer olduğunu. Eğer kaliteli karaciğer erişiminiz yoksa, ve yerel Walmart tek seçenek ise, mera ilk ay harcamak ABD sığır gibi buzağı karaciğer bulmaya çalışın. Geleneksel kaldırdı tavuk ve domuz gelen ciğeri tavsiye edilmez.

Ama karaciğer yiyemem. Sadece bu yüzden var .... Icky!

Seni duyuyorum. Gerçekten, ben bunu. Şimdiye kadar bazı satın almak için dışarı cesaret önce karaciğer faydaları edebiyat bol okumuştu. Ben ne zaman ve o kadar uzun süre benim dondurucuda oturdu.
Karaciğer az söylemek, güçlü bir tadı vardır. Birçok kişi için bir tanıdık ve lezzetli bir tat. Bir Standart Amerikan Diyet büyüdü Ama eğer küçük bir yardım yeme karaciğer gerekebilir. İşte lezzet ile uğraşmadan ... diyet içine daha fazla karaciğer almak için benim kolay bir yöntemdir.

Yeni başlayanlar için bir rehber: karaciğer Nasıl yenir:

1. çözülme karaciğer biraz. Hala çoğunlukla donmuş iken, parçalar halinde karaciğer kesti. Bunun gibi:
Neden karaciğer (ve nasıl iğrenç bir faktör üzerinden almak için) yemelisiniz.
Bir mutfak robotunda 2. topakları. Bu gibi:
Neden karaciğer (ve nasıl iğrenç bir faktör üzerinden almak için) yemelisiniz.
. Tüm brüt ve aşırı duygusal olana kadar 3. Süreç Bunun gibi:
Neden karaciğer (ve nasıl iğrenç bir faktör üzerinden almak için) yemelisiniz.
4. Kaşık buz tepsisine karaciğer sıvılaştırılmış. Bu gibi:
Neden karaciğer (ve nasıl iğrenç bir faktör üzerinden almak için) yemelisiniz.
5. Kapak ve dondurma.

Benim karaciğer küp ne yapmalı?

Eğer kıyma gerektiren bir yemek pişirme dahaki sefere, sadece bir küp atmak veya karaciğer iki. diğer et ile sadece kahverengi. onlar sadece para cezası donmuş kırmak için yeterince küçük gibi, ya bu küpleri eritmeyi gerekmez. (Korku veren!)
Bu baharat ve lezzet dolu yemekler karaciğer gizlemek için en iyisidir. Ben genellikle bir fark bilmeden kimse olmadan bizim taco etin içine 2 veya 3 küpleri atabilir. Chili bu küpleri kullanmak için başka harika bir yerdir. Et soslu spagetti. Vs olasılıklar sonsuzdur.
... Küçük başlamak bir küp kullanın ve nasıl gidiyor bakınız. karaciğer olduğunu söyleyemem, başka bir dahaki sefere ekleyin. haftada bir çanak içine karaciğer ekleyerek başlayın. Bu sizin beslenme profilini artırmak için gerçekten zor değil, bakın.

Gerçekten alıngan için başka bir seçenek:

Bir şişe kapmak benim favori disseke karaciğer kapsül. Bu karaciğer ot ile beslenen, pastured kaldırdı ineklerin geliyor. Hiçbir iğrenç dahil ... besleyici gerçek gıda ile vücudunuzun artırmak için süper kolay bir yoldur.Onları burada alın.

sağlıklı yemek istiyorum, ama orada tüm bilgilerin karıştı? Yalnız değilsin!

Bu bütün "sağlıklı" yemek şeyi anlamaya yılımı aldı ve dünya kafa karıştırıcı bilgi dolu çünkü. Her "uzman" Bize farklı bir şey söylüyor, ve "yapılması gerekenleri" ve bizim listeleri yiyor, biz ayak uydurabilecek daha hızlı değişiyor "olmamalı" gibi görünüyor.
Siz de benim gibi ve isterseniz o zaman doğru yerdesiniz sağlıklı yaşam için basit, stressiz bir yaklaşım oldu.Benim kılavuzu Ücretsiz İşlenmiş kolayca olursa olsun sağlıklı yaşam için yol üzerinde nerede gerçek gıda dolaşmanıza yardımcı olur.
Ve iyi haber! Hiçbir şey geri sağlıklı, daha mutlu bir yaşam için yaşam boyu alışkanlıkları yaratarak sizi tutan var bu yüzden e-kitap sadece 6 dolar. Check it out için buraya tıklayın.

karaciğer yemek?  Size o ses brüt mu?  Ama karaciğer en besin yoğun gıdalar?  Burada "ick" faktörü üzerinde almak için bazı basit ipuçları.

karaciğer yemek için favori yolu nedir?