29 Mart 2016 Salı

NASIL BEN HAFTA IÇIN YIYECEK HAZIRLIK

gıda hazırlık
Ben hafta sonu benim gıda hazırlık binges gerçekten beni hafta boyunca beslenme ile yolda kalmak nasıl yardımcı burada birkaç kez söz ettik. Ben de müthiş Lindsay üzerinde görene kadar gerçekten bu konuda bir yazı yazmayı çok düşünmemişti Yalın Yeşil Fasulye onu yiyecek hazırlık rutin yapmak onun haftalık serisi. Ben bu yüzden ben de madene adamlar size küçük bir göz vermelidir belki düşündüm, herkesin gıda hazırlık esinlenilmiştir. Benim patentli mutfak bomba birini yola süre Yani bu geçmiş hafta sonu, ben bazı fotoğrafları tersledi.
Benim gıda hazırlık için ilk adım bir liste yapmaktır. Bu sizi şaşırtabilir olmamalıdır. Ben hemen hemen listeleri kraliçesi değilim. Ha! Ben ancak şimdi aslında işi yapmak için zamanı olduğunu, benim menü yapılmış ve hafta için bakkal alışveriş gittiğimde, ben bir "gerçek" listesini yapmak ve istediğiniz sırayla koymak için emin olun biraz ön liste yaptım iş.
gıda hazırlık listesi
Benim liste yapıldıktan sonra, Ben genellikle tüm liste üzerinden almak gerekir tüm malzemeyi dışarı çekin. Ben yaymak için dev bir ada sahip olduğum için şanslıyım. tüm malzemeyi dışarı sahip ve birlikte clumped gerçekten bana biraz zaman kazandırır. Artı, ben de onlara yoluma çalışma görsel seviyorum. Onlarla bitmiş değilim ben uzakta maddeler koymak ve sayaç boş almaya başlıyor gibi ben bitiş çizgisine yaklaşıyor biliyorum.
gıda hazırlık maddeleri
Benim zaman en iyi şekilde yapmak için, ben inaktif çalışmanın bir unsuru olan şeyler ile başlatmayı deneyin.ekmek yapma gibi. Ben bir ekmek her hafta yapmak, ve ben başka bir şey yapmadan önce, ilk olarak bir araya ve yükselen hamur olsun. Bonus: Ben mutfakta çalışan ve soba ve üzerinde fırın ediyorum, çünkü ısınır ve benim hamur daha yükselir. Kazanın!
hamur ekmeği
Sonra, ben sadece benim Listede çalışmaya başlamak. Ben yıkama olmadan aynı mutfak eşyaları kullanmak, böylece bir arada şeyler gibi tutmaya çalışın. Gibi, örneğin, ben meze için bütün sebzeler doğrayın ...
sebzeler
... Ve sonra sağa sonra, benim salata-in-a-kavanoz üzerinde çalışmaya başlayacağız. Ben ilk kişi kavanoza bir salata koyarak düşünmek emin değilim, ama adam, bu deha. Ben ilk çalıştığında şüpheci, ama sadece sürece marul soyunma ayrı olarak, tüm gün boyunca taze ve gevrek kalır. Benim öğle sebze alımı buzdolabında saklanmış bu küçük salata kavanoz sayesinde fırlamıştır. Ben genellikle bir kaseye her şeyi dökümü, ama Craig sadece o kadar sallar ve sağ kavanoz dışarı yiyor. Bu aa mükemmel taşınabilir sağlıklı öğle yemeği. Onları seviyorum.
salata kavanoz
Benim bütün liste aracılığıyla yaptıktan sonra, ben buzdolabının üst rafta şeyi saklamak. Sadece o kolay ulaşmak için yapmak yok, ama aynı zamanda biz buzdolabı kapıyı açtığınızda gördüğümüz ilk şey. Ben görsel olarak sağlıklı gıdalar ile saldırıya ediyorsam, ben sağlıklı gıdalar yemeye çok daha büyük olasılıkla olduğumu bir mümin değilim.
buzdolabı
Bu hafta ne yaptı merak? İşte o sürü var:
gıda hazırlık
Bu, artı öğle yemeği için kahvaltı ya da kalanlar için tahıl gibi diğer bazı eklemeler, hafta boyunca bizi almak için yeterli yiyecek olacaktır. Tüm bu pişirme aracılığıyla almak için bana yaklaşık üç saat sürdü, ama haftasında bundan çok daha fazla zaman kazandırır biliyorum. Bu o kadar kolay haftasında kahvaltı, öğle ve aperatifler kapmak için yapar. Dürüst olmak gerekirse, zaman ve çaba o kadar da kötü değil. hakkında her şey kötü parçası? sonra yemekler kazık. Yeeeeesh.
mutfak yemekleri
Ama neyse ki, ben bütün hafta bize sağlıklı, nefis yemek pişirme saatlerce sonra temizlik akıl almaz harika bir kocam var.
Her hafta, ben öğle yemeği için 2-3 seçenek, kahvaltıda 2-3 seçenekler ve atıştırmalıklar için birkaç seçenek yapmayı deneyin. Her hafta değiştirir. İşte ben birkaç hafta geri mi başka bir gıda hazırlık var. Bu bir, sen granola bar, gibi diğer gıda hazırlık müdavimleri göreceksiniz gecede yulaf , meyve ve yoğurt parfaits ve ton balığı salatası. Hepsi sadece biz ruh konum ne bağlıdır.
gıda hazırlık
her hafta hazırlıyor gıda olmasaydı, benim diyet muhtemelen bazı kalanlar oluşacak ve her türlü gıda kiler ulaşılabilecek oldu. Ben hazır Tüm bu taze meyve ve sebzeler sahip biliyorum ve bekleyen kesinlikle beni daha çok güzellikler yemek yaptı. Hatta Craig kabul eder! O haftalık gıda hazırlık olmadan, muhtemelen o bile işe alır öğle meyve veya sebze paketleme ile rahatsız olmaz diyor, ama hepsi orada ve gitmek için hazır olan, sadece sağlıklı bir şey yerine yapıyor kapmak için aslında kolay iş-as-sağlıklı bir şey değil paketi.
Gıda prepping oldukça büyük bir zaman kararlılık gerektirir, ama bizim için çalışır bir sistem, bu yüzden o zaman buna değer. Daha önce hiç denemedim, ben son derece kendi listesini yapmak ve çok kendi senin bir mutfak bomba koymakla tavsiye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder