29 Mart 2016 Salı

ŞANTI AVOKADO, BAL VE ZEYTINYAĞI SAÇ BAKIM MASKESI

saç maskesi
Ben saç daha iyi bakmak çalışıyorum. I-yıl geçmiş saç bakımı da kuşkusuz-öylesine-büyük oldum boyalı ve kızartılmış ve ağartılmış ve ihmal edilmiş. Ben sağlıklı saçlar (ve cilt ve tırnaklar) formülüne sahip bir çok vücudunuzun içine ne koymak gelir inanıyorum ederken ve (iyi yemek ve bol su), ben de tutmaya yardımcı olmak için dışarıdan yapabileceğiniz birşeyler olduğunu düşünüyorum senin yumuşak ve pürüzsüz saçlar, parlak. Ve benim yeni favorilerimden biri bu tamamen doğal saç maskesidir.Bana saç maskesi
Bana saç maskesi
Lisedeyken iken bir paket pick up (veya iki, saçımı çok kalın olduğu için) bir kimyasal yüklü derin klima tedavi ve saçımı oturup izin istiyorum nerede, ben evde spa gün için kullanılan Ben benim ayak boyalı ve 90210 tekrarlarını izlerken. Hep saçımı bu tedavilerden sonra ne kadar yumuşak ve parlak sevilen, ama şimdi biraz daha bilinçli ben ve benim vücut üzerinde koymak kimyasallar hakkında olduğumu, ben bazı tamamen doğal klima tedavileri test düşündüm. Orada yemek tarifleri ve formülleri bir ton var-ve vardır ben çok denedim onları ama bu açılan benim favori. Sadece benim saç yumuşak ve parlak, ama aynı zamanda hemen hemen her zaman taraftan sahip maddeler vardır çünkü yapar çünkü.avokado bal zeytinyağı
avokado bal zeytinyağı
vücudunuz için onları iyi yapmak avokado aynı katı ve sıvı yağlar, aynı zamanda, kuru kırılgan veya hasarlı saçları onarmak için yardımcı olmak için mükemmel bir seçenek yapar. Zeytinyağı aynı zamanda son derece nemlendirici olduğunu ve genellikle saçınıza çok ısı kullanırsanız damange-harika bir şeyden saçınızın korunmasına yardımcı olur. Ve bal scalp- ve saç güçlendirme vitaminler ile doludur (artı, bu ceket sizin saç tellerini yardımcı olur ve nemi korumak). Ayrıca derisi-yardımcı koyunda kepek ve kaşıntılı cilt tutmak için doğal bir tedavi yöntemidir lavanta esansiyel yağı, birkaç damla atmak olabilir. Oh, ve çok güzel kokuyor
Bu maskeyi almak için anahtar gerçekten derin almak ve saç ısı hidrat. Bu konuda gitmek için birkaç farklı yolu vardır. Benim tercih edilen yöntem, nemli saçınıza bir duş başlığı içinde tamamlamayı ve daha sonra ısı-ya bir darbe kurutma makinesi ya da benim favori ile uygulamak için maske uygulamak için, ılık bahar güneş oturan!Ben onu bir dergi aracılığıyla almak için gereken zaman miktarı hakkında iyi bir 30-45 dakika benim noggine üzerinde dinlendirin. Sonra durulayın ve benim normal şampuan ve koşulu ile yıkayın.Bana duş başlığı
Bana duş başlığı
Ben (bu çok daha iyi şimdi sadece saçımı birkaç kez bir hafta yıkamak olduğunu rağmen) yağlı köklere sahip olma eğilimindedir, bu nedenle tüm saç eğer ilk inç ya da öylesine benim saç maskesi koymak, ama değil deneyin her yerde şeyler kıvırcık ya da kuru, yansımalar olduğunu! Ve gerçekten uçları üzerinde har vurup harman savurmak emin olun. Saçınızı klima çok ihtiyacımız yoksa, ayda bir kez yapabilirsiniz, ya da daha az sıklıkla, ama saçını gerçekten bir içki isteyen varsa, hiç hafta birkaç bunu yapabilirdi. Ben saçını normalde ince ya da gevşek olup olmadığını, gerçekten derin klima bulunuyor o-maskesi bu atlamak ve (benim kalın ve dalgalı saçlar için harika bir şey) saçını yormadan olabileceğini söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder