28 Mart 2016 Pazartesi

Bu cesaret kırıcı olabilir. Bir kucaklama bitki-temelli diyet sadece sağlıklı alıyorum, ama bir kaç pound dökülme ve sizin kot içine biraz daha kolay kaymasını arıyoruz umutları ile.
xxxxxxx
Yine de bazı açıklanamaz nedenle, size birkaç gün ölçekte adım ve sayılar vardır. Bu da neyin nesi? İşte Jo 'son gönderme koymak nasıl:
xxxx
Ben 21 Gün Kickstart'ı başladı ve oldukça yakından takip edilmiştir. Neredeyse bir yıl için bir vejetaryen oldu ve ben vegan yaklaşmak için çalışacaktı karar verdik. Ben bana biraz kilo yardımcı olacağını umuyordum. Ben oldukça düzenli egzersiz oldum ama ölçekte herhangi bir değişiklik görmedim. Ben çok tüm dışarı yemem. Bütün Kendi yemek yapmak. Ben tam tahıllı ekmek ve makarna yiyin. taze sebzeler ve fruit.Am Eksik bir şey bir sürü? gourmetJo
Amacınız kilo vermek olduğunda Burada bir bitki bazlı diyet kilo almış olabilir 6 nedenleri vardır
xxxxx
Değil Jo endişe, sorunun kök bulmak için genellikle enot çok zor. Ve bu sadece bir madde ayarlama zamanı gelmiş olabilir.
İşte Jo benim genişletilmiş yanıttır.
xxxxx
, GourmetJo Merhaba
Ben bir düşük yağlı vegan beslenme açıldığında bu da başıma geldi. Aslında, ben ilk ayda 2 £ kazandı. Ve bu bir vejetaryen diyetin yıl sonra oldu! Benim için değişiklikler süt, ücretsiz yağ (kovulan yağlar) ortadan kaldırarak, ve bu tür avokado, fındık ve zeytin gibi yüksek yağlı gıdalar sebze gıdalar minimize edildi.
Onları düştü sonra 2 lbs doğrudan ay sonra, oldukça hızlı geldi bir ay için yaklaşık sıkışmış ve. Ardından bir sonraki ay bir 4 £ kilo kaybı, bu süre içinde 2 lbs net zarar oldu 2 daha lbs düştü. Unutmayın ben birkaç yıl önce 50 lbs kaybetme beri kilolu değildi ve benim kilo 3 içinde kalır - 4 lb aralığında.
Burada kazanılan ağırlığa sahip olabilir 6 olası nedenleri şunlardır: 
  1. Vücudumuz zamanını ayarlamak gerekir. Biz her zaman hızlı geliyor ağırlık fikri dehşet ama hızlı KAPALI gitmek istiyorum, biz bir şey değil mi? Biraz daha zaman verin.
  2. Lif içeriği arttı.  Diyet bitki bazlı diyet değişiklikleri bir adım yukarı eklerseniz diyet lifi sonra bağırsaklarda su tutan sindirim parça daha lifli içeriği (genellikle yapar, benim için yaptı). Bu vücut yağ libre başına ücret skalası ile poundage çevirmek, ama olamaz. Yani sistemdeki suyun biraz tutan henüz şişman kaybetme olabilir.
  3. Karbonhidrat proteinden daha sistemimizde daha fazla su bağlar , böylece makro besin (karbonhidrat, eğerprotein ve yağ) içeriği karbonhidrat yüksek bir yüzde kaymıştır, bu da su ağırlığını açıklayabilir. Özellikle sistemden su temizler protein çok dik bir diyet planı, kapalı gelenler için, sulu alma olarak bakmak. Iyi bir şey olabilir - yeniden nemlendirici olabilir.
  4. Gizli yağların izlemek için  kolayca yağlar, kabuklu yemişler, tohumlar ve yüksek yağlı sebze ve meyveler ile diyet içine gizlice. Bunlar hızla diyet kalori yoğunluğu tırmanmaya ve kilo alma ya da neden olabilir durdu kilo kaybı . BkzEğer giyecek yağ yağ yemek mi?
  5. Eğer smoothies içiyorsun? Smoothies çünkü bir yüzlü bir yüzlü verme sürecinde olur lif bozulması günlük kalori ihtiyacı aşmasına kolay bir yoludur. Fiber etkilerinin Bu bozulma tokluk yüzlü içeriğinin. Eğer sebze ve meyveler bütün yemiş sanki aynı sonucu alamadım. Bu makale gitti Bitki Tabanlı Fitness Uzmanı Blog bir göz atın isterseniz çok fenomen hakkında:
Ben birkaç yanıt, e-postalar ve yorumlar aldık Facebook'a tepki olarak yüzlü sonrası. Katılımcıların biri o geçen Ekim ayından bu yana büyük smoothies her gün yapmaya başladı söyledi. O 6 lbs neden bilmeden kazanmıştır bildirdi.O güler yüzlü anlayış için çok heyecanlıyız var ve bağlantıyı araştırıyor. Ve o nakledilen beni tutmak için söz verdi.
6. düzenli TVP porsiyon (dokulu bitkisel protein) ve soya et de dahil olmak üzere musunuz?  Bu öğeler tüm gıdalar lif avantajı olmadan gizli yağ ve sodyum büyük porsiyon içerebilir. Öncelikle tüm gıdalar için sopa ve zaman zaman çeşni veya dekorasyon için bu öğeleri sınırlamak.
Bunu cesaret verici bulmak umut! , Zaman ver özen ve vücudunuz için merhamet var. olumlu değişiklikler için destek almaya devam ediyorum! Ve sen de bir bütün gıdalar, bitki-temelli diyet ince, enerjik sevinç yaşayacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder