Muz unu ile yapılan serbest brownie'ler gluten. Evet, muz unu. : O benim en sevdiğim yeni gıdaların birine tanıtan ediyorum sağ bugün Muz un.
Aslında birkaç ay önce muz unu tökezledi. Ben ilgisini, bu yüzden benim inanılmaz tarifi katkı, diğeri benim için bir kap aldım ve olduErica . Sonuçta, Erica gluten ücretsiz tatlılar kraliçesi ve ben o yeni bir şey çalışıyor takdir biliyordum.
Söyleyeyim: biz de muz unu seviyorum.

Neden Muz Un?

Muz un muz gibi tadı yok. Aslında, bu çok basit bir süreç yoluyla yeşil muz yapılmış. olgunlaşmamış yeşil muz, toplanan soyulmuş, kurutulmuş dilimlenmiş ve daha sonra yukarı öğütülür. Bu gıda, benim gibi!
gluten arayan birçok insan için ücretsiz alternatifleri dahil gluten ücretsiz tatlılar (herhangi bir yemek en sevdiğim parçası, değil mi?) - muz un çok yönlü bir değişiklik sunuyor.

WEDO muz unu kullanarak Glutensiz BrowniesMuz Un Faydaları

  • Muz un potasyum yüksektir
  • WEDO muz unu, doğal vitamin ve mineral dolu
  • Hiçbir ilave koruyucular, kimyasal ya da boyalar vardır
  • WEDO muz, un, RS2, birkaç gıdalarda bulunan önemli bir dirençli nişasta içerir. Dirençli nişasta normal staches aksine, çok sayıda sonuçlanır ince bağırsakta sindirilir değil sağlık faydaları .

Muz Un Nasıl Kullanılır

buğday unu biraz taklit yana, bu muz un geçiş için aslında oldukça kolaydır.Birçok diğer somun unları çok daha hafif. Bu kendi başına kullanılabilir ya da başka unlar ile kombine edilebilir.Muz un Eğer genel anlamda daha az un kullanabileceğiniz anlamına gelir, yüksek nişasta içeriğine sahiptir.Temel kural önerilen un% 25 daha AZ muz unu kullanmaktır.
Bazı süper lezzetli glutensiz kekler muz un-çünkü ile yapmış Aşağıda, kim değil aşk kek yapar? Özellikle ücretsiz kek gluten? Ayrıca bu isteyebilirsiniz muz unu ile yapılan Glutensiz melek gıda pasta .

Ama WEDO Gluten Free Muz Un ilk, biraz arka plan

Ben de belirtildiği gibi, ben birkaç ay geri Muz un geldi ve aşık oldu. Benim tarifi katkıda Erica aşık oldu. Şirket,WEDO Glutensiz , aslında bize yerel olması umulur. Muz un ilk deneyimden sonra, Erica blog için şirket görüşme fikrini belirtti. Ben fikrini sevdi, ama tabii ki, hayat hiçbir şey gerçekten geldi şekilde var.
Birkaç hafta sonra New York'ta benim iyi arkadaşım, Becky, telefonda oldu. Biz, bizim kitap projesi tartışıyorduk  Pazartesi Geri Al  ( artık ). Biz kitap için görüşülen listemize üzerinde gittiğini, o sadece bir röportaj teyit söyledi David Wintzer . Onun hikayesi ne sordum ve dedi ki, "O kurucularından olan WEDO Glutensiz Muz Un ."
Dünya küçük, değil mi?
Amerika Birleşik Devletleri muz un brining hakkında David'in hikayesini dinledikten sonra, ben daha etkilendim. Onun perserverance ve tutku gerçekten dikkate değer. Ben paylaşmak için çok heyecanlıyım onun şaşırtıcı ürünü size (ve müthiş glutensiz kek aşağıda tarifi) ile.
Ben de David'in ÖYKÜSÜ ve nasıl WEDO muz un için geldi paylaşmak için gerçekten heyecanlıyım. İşte bütünüyle bölüm okumak için bir bağlantı içeren kitaptan küçük bir alıntı:

David Wintzer Hikayesi  Pazartesi Geri Al

"Benim tahminim insanların yüzde 80'i artık çıkmak olurdu ki," onun girişim David Wintzer, Amerika Birleşik Devletleri'nde ilk ve tek muz-un şirket diyor. Hikayesini dinledikten sonra, bir 99 yüzde tahmini yakın koymak olabilir.
Başarının uzun yol görme veya gerçek niyetleri olmadığı için olmamıştır. Nitekim, WEDO Glutensiz müşterilerinin sağlığına öncelikle kararlı ve geri vererek dünyada bir fark yapıyor. Kurucular yeni bir yol her adımda dövme gıda sektöründe öncü, çünkü Aksine, zorlu yolculuk kaçınılmaz oldu.
2008 yılında, David girişimciler için mikro kredi sağlamak için bir insani misyonunun bir parçası olarak Kenya'ya gitti. Oradayken kadın Wedo veya Kadın Girişimciler Kalkınma Örgütü-basit ve akıcı bir işlem kullanılarak muz unu üretilen bir grup ile çalıştı. Yeşil muz, soyulmuş, dilimlenmiş kurutulmuş ve pürüzsüz, ince un içine öğütülmüş bulundu. Hiçbir katkı maddesi, günlük yemek pişirmek için hiçbir koruyucu-sadece sağlıklı ve çok yönlü bir ürün.
Eve döndükten sonra, David Amerika Birleşik Devletleri'ne muz un getiren piyasa canlılığını araştırdı.glutensiz ürünler ve Paleo alternatifleri talebi artış oldu ve muz un kendi buğday bazlı meslektaşı için mükemmel bir yedek oldu.
o ürünün benzersiz özelliklere göre oldu etkilendim olarak, David de yurtdışında etkileşimleri motive oldu. "Bizim dan bizi karşıladı şekilde böyle bir samimiyet ve nezaket vardı," diye hatırlıyor. "Bana bir değişiklik yarattı karşılıklı hayranlık ve minnettarlık güzel bir değişim oldu. Bana bağlılık bir yolu takip etmek istiyorum yapılan ve bana gerçekten bir bütün olarak dünyayı görmek yardımcı oldu. "
Bu bakış açısıyla, David evde refahı teşvik etmek ve yurt dışında ekonomik fırsatlar sağlamak için sürüldü. O WEDO Gluten Free oluşturmak için onun uzun süre arkadaşı Todd Francis ile takım. olumlu sonuçlar kendi diyetler entegre muz unu sahip, çift üründe inanç ve dünyada iyi yaparken bir iş başlatmak için kendi yeteneklerine göre destekli.

Pazartesi Geri al ücretsiz tam bölüm okumak için buraya tıklayın.


Şimdi kapmak için zamanı muz unu ve tezler bugün ücretsiz kek gluten olun!