29 Mart 2016 Salı

Blueberry Fırında Yulaf ezmesiSağlıklı pişmiş yulaf ezmesi tarifi-yapmak bir toplu ve haftanın geri kalanı için pişmiş yulaf ezmesi tadını çıkarın!  cookieandkate.com

Bahar beni geçiyor. Ben bu yüzden tamamen neredeyse dışarıda çiçeklenme manolya özlüyorum kitabı projelerinde dalmış ediyorum. Neyse ki, Çerez her zaman bir dakika için yavaşlamak hatırlatıyor.
Güneş şekilde onun ısrarlı, sınırda umutsuz, ama her zaman sevimli bir tür, iner gibi o bana her akşam pouncing başlar. "Hey! Hey hey hey! Merhaba orada! dışarı çıkalım! "O yürüyüş alır ve ben güneş setleri gibi bazı sahası yakalamak.pişmiş yulaf ezmesi maddeler
pişmiş yulaf ezmesi maddeler
Ben de tehlikeli bir oyun olduğu, kahvaltı yemek unutmadan oldum. Ben yiyecek fotoğrafını oldu bunun için el bileği geçen hafta büyük bir tokat var ve duraklama ve bir süre oturup zorunda kaldı. Titrek, sersemlik, terli-hipoglisemi belirtileri sevimli değildir ve hoş geldiniz asla. Ben gerçekten iyi yemek zorunda bir hatırlatma oldu. Biz her şeyi, ya da sonunda bizimle yakalayacak. Benim belirtiler sadece en fazla erken gel.
Ben ilk etapta yemek başladı yüzden. Ben her yemek için dışarı yemek göze could not, ama ben de yemek zorunda kaldı. Yani, doğal olarak, ben yemek yapmayı öğrenmek zorunda kaldı. Ben nasıl sınır Co-Op sordu amacı ile pişirin -I sağlıklı malzemelerle yemek, bu yüzden düzgün benim gün körüklendi ediyorum. Sonra, hepinize olan tarifleri paylaşmak daha amacını bulmak. Beni iyi hissettirecek tarifleri paylaşımı hakkında iyi hissediyorum.pişmiş yulaf ezmesi nasıl
pişmiş yulaf ezmesi nasıl
Bir hatırlatma kahvaltı gelince, ben hafta için bazı yaban mersini pişmiş yulaf ezmesi yaptı. Bu sağlıklı malzemelerle-yulaf, fındık, akçaağaç şurubu ve yaban mersini ile yüklenir. Yumurta bir çift hep birlikte bağlamak, ve üstüne tereyağı hafif dense bir tedavi gibi tadı yapar.pişirme öncesi
Ben Frontier tarçın, hindistan cevizi ve vanilya kullanılmıştır. Ben onların baharat onların etiketler aracılığıyla geri izleyebilirsiniz hikayeleri var seviyorum. Gibi, ben bu tarifi kullanılan Adil Ticaret Seylan tarçın Sri Lanka'da çiftçilerin bir co-op geldi. vanilya Frontier yaklaşık 25.000 kişiye temiz su sağlamak için 49 kuyu kazmak yardımcı Madagaskar, geliyor.İnanılmaz yaban mersini sabahları yoğurt ile çok iyi, yulaf ezmesi pişmiş!  - cookieandkate.com
Bu pişmiş yulaf ezmesi Yunan yoğurt büyük bir topak ile hizmet, özellikle tam sabahtan uzun tutar beni. Aşağıda yazılı olarak onu sevdi, ama tarifi oldukça uyumludur. Ben (sağ torbadan) dondurulmuş yaban mersini kullanılan, ancak istediğiniz herhangi bir meyve kullanabilirsiniz. Ayrıca fındık ve baharat kadar değişebilir. Ben bir elma sürümü sonbaharda harika olurdu düşünüyorum, ve ahududu-muz yaz aylarında kaju fıstığı ve hindistan cevizi sütü ile eğlenceli olabilir.
Lezzetli yaban mersini pişmiş yulaf ezmesi tarifi - cookieandkate.compişirme öncesiİnanılmaz yaban mersini sabahları yoğurt ile çok iyi, yulaf ezmesi pişmiş!  - cookieandkate.comyulaf, yaban mersini ve ısınma baharatlar ile yapılan sağlıklı pişmiş yulaf ezmesi!  Doğal olarak da, akçaağaç şurubu ile tatlandırılmış.  cookieandkate.comLezzetli yaban mersini pişmiş yulaf ezmesi tarifi - cookieandkate.com
Blueberry Fırında Yulaf ezmesi
4.9 den 15Tarif türü:  Kahvaltı
Hazırlık zamanı:  
Yemek vakti:  
Toplam zaman:  
Hizmet eder:  6 ila 8 porsiyon
 
Bu da doğal olarak şekerli pişmiş yulaf ezmesi tarifi yaban mersini (ya da istediğiniz herhangi bir meyve), sağlıklı yulaf, fındık ve ısınma baharat bulunmaktadır. Artık bazı fırında ve haftanın geri kalanı için yulaf ezmesi tadını çıkarabilirsiniz! Tarif 6 ila 8 porsiyon verir.
MALZEMELER
  • ⅔ fincan kabaca doğranmış cevizler
  • 2 su bardağı eski moda yulaf
  • 2 çay kaşığı Frontier tarçın
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • ¾ çay kaşığı ince taneli deniz tuzu (veya yetersiz ¾ çay kaşığı normal sofra tuzu)
  • ¼ çay kaşığı Frontier zemin hindistan cevizi
  • 1¾ bardak seçim süt (badem sütü, hindistan cevizi sütü ya da inek sütü tüm iş)
  • ⅓ fincan akçaağaç şurubu veya bal
  • 2 büyük yumurta veya keten yumurta
  • 3 yemek kaşığı bölünmüş, tuzsuz tereyağı veya hindistan cevizi yağı eridi
  • 2 çay kaşığı vanilya ekstresi
  • 12 ons ya da 1 pint taze veya dondurulmuş yaban mersini (veya 2 ½ ½ "parçalara gerekirse halinde doğranmış tercih berry / meyve, bardak), bölünmüş
  • 2 çay kaşığı ham şeker (isteğe bağlı)
  • hizmet için isteğe bağlı Topingler: Düz / vanilya yoğurt veya krema, drizzling için ek akçaağaç şurubu ya da bal ve / veya ek taze meyve
TALIMATLAR
  1. 375 derece isitin. 8-inç kare pişirme çanak yağlayın. Fırın ön ısıtma bittikten sonra, bir Böldüğünüz üzerine fındık dökün. kokulu kadar 4 ila 5 dakika boyunca tost.
  2. Orta Karıştırma kabına, yulaf, tost fındık, tarçın, kabartma tozu, tuz ve muskat birleştirir. birleştirmek için çırpın.
  3. Daha küçük bir karıştırma kabında, tereyağı ya da hindistan cevizi yağı ve vanilya süt, akçaağaç şurubu veya bal, yumurta, yarım birleştirir. harmanlanmış kadar çırpın.
  4. hakkında Rezerv ½ pişmiş yulaf ezmesi tepesi için çilek fincan, daha sonra eşit pişirme kabına (ilk dondurulmuş meyvelerin buzunu gerek yok) alt kısmına kalan çilek düzenlemek. Kuru yulaf karışımı ile meyve Kapak, sonra yulaf üzerinde ıslak malzemeyi serpiştirmek. Kıpırdatmak emin süt yulaf aşağı hareket yapmak için pişirme çanak, sonra yavaşça üstüne oturan herhangi bir kuru yulaf aşağı pat.
  5. üstünde kalan çilek dağılım. Eğer bazı ekstra tatlılık ve Çetin isterseniz üstünde bazı ham şeker serpin.
  6. Üst güzel ve altın kadar 42 ila 45 dakika pişirin. Fırından senin pişmiş yulaf ezmesi çıkarın ve birkaç dakika soğumasını bekleyin. Servisten önce üzerine kalan eritilmiş tereyağı gezdirilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder