Eğer çok fazla içme suyu var mı?
Eğer "alıyorsanız anlamına gelmez ... Bekle yeterli su?" Hayır. Bengerçekten demek: Eğer Are çok fazla su içme ? Çok fazla su içme, hatta mümkün olduğunu düşünmedin değil mi? Yani su kral söyler bir dünyada şaşırtıcı değil. Ama bütün "günde 8 bardak" şey bir efsane olduğunu biliyor muydunuz? Ve sen biliyor muydunuzolabilir baştan H20 ​​yaparsanız çok fazla içme suyu ve vücudunuzun bazı büyük hasar yapıyor?

Eğer çok fazla içme suyu var mı?

  • Eğer gün boyunca içmek için bir şişe su taşımak mı?
  • Eğer su uzun cam iştahınızı frenlemek yardımcı olacaktır içme düşünüyor musunuz?
  • Gece boyunca da dahil olmak üzere, sık sık işemek musunuz?
  • senin işemek gün boyu olduğu gibi açık mı?
  • Bunun iyi bir şey olduğunu düşünüyor musunuz?
Eğer "evet" Yukarıdaki sorulardan herhangi birine dedi, şans çok fazla su içiyor bulunmaktadır.

Ama su yaşam için gerekli olduğunu!

Biliyorum. Biliyorum. Su iyidir. Bu önemlidir, hatta. Yani "Su kötü" post olarak bu yapmayız lütfen. Doğru miktarda eğer su ... iyidir. O değil ve eğer kötü olabilir. Gerçekten kötü.

Çok fazla içme suyu: Su Zehirlenmesi

Sodyum tükendiğinde çok hızlı su alımı hücre içine istila eder. Olarak adlandırılan bu sodyum tükenmesi, hiponatremi , hücreleri delinmesine sular altında hücreler içinde olmadan gelen hücreler üzerinde ekstra basınç veya basınç ya yapabilirsiniz. Hücreleri vücudun çeşitli yerlerinde rüptür olduğu gibi, belli belirtiler genellikle çabuk ortaya çıkar, ve.
Ne semptomların tür? Eh, kusma, baş ağrısı, konfüzyon ve oryantasyon bozukluğu gibi şeyler. Şeyler ilerleme Eğer bu nöbetler ve koma gibi daha ciddi şeyler neden olabilir. Tedavi yapılmayan durumlarda ölüm sonuçlanmıştır. (Gibi bu son durumda , ya da bu üzücü durumlarda , örneğin).
Elbette bu suyun zehirlenme aşırı durumlardır. biz çok fazla su içmek ve bizim böbrekler bir saat içinde işleyebilir daha fazla ne almak Genellikle biz tehlikeli bölgeye isabet konuşma. Ve son derece sağlıklı böbrekler birisi için bu konuda 30 oz. Bir saat içinde suyun (o kadar içmem lütfen!). peş peşe çok fazla içme suyu ölümcül olabilir ve kesinlikle kaçınılmalıdır.

Ama Kİ çok doğru, iyiyiz yani içmeyin?

Ben bu blogu okuyan herkes sağlığı adına aşırı bir şey yapmıyor umuyorum. Aşırı diyetler muhtemelen tüm gün kıçının üzerinde oturan ve (bunu yapıyor tavsiye değil) önemsiz yeme daha tehlikelidir. Yani su zehirlenme ölme tehlikesiyle karşı karşıya muhtemelen olsanız bile olsa alarak sağlığını geliştirmek olamaz anlamına gelmez  doğru su miktarını yerine sadece  daha.

Çok fazla su içme: Ne kadar çok fazla?

Çoğu sağlık bilinçli millet gibi benim su alımı ile çalışkan oldu. Ben hemen hemen her yerde benimle bir su şişesi taşıdı. Ben bilgisayarda çalıştı hep yanımda uzun boylu bir bardak vardı. Ben soda, yumruk, kahve ya da alkol içti hiç (hala yok). Kahvaltıda bir bardak süt dışında, her yemek iyi ol 'H20 ile yıkandı.
Sonunda fark edince dünyam sarsıldı ben çok fazla su içme . Ben de hiç su zehirlenmesinden ölüm tehlike bölgesine girmeden önce çok fazla içme suyu uzun bir hasar yapabilir öğrendim.
çok su içme yol açabilir:
  • azalmış metabolizma
  • Azalmış zihinsel berraklık
  • Baş ağrısı
  • Uykusuzluk
  • Soğuk eller / ayaklar
  • duygusal iyi olma Azalmış
Yani çok fazla su temelde sağlığınızı söz değil ... Günün büyük bir anahtarı koyabilirsiniz ... biliyorum.
Benim için çok fazla içme suyu uykusuzluk ele ... ve ben her zaman çok soğuktu o ben yukarı bir veya iki kez gece ... işemek anlamına geliyordu. Ben çok su içme düşündüm kez bana hissediyorum çok daha iyi yapılmış bazı müthiş değişiklikler yapmak mümkün oldu. biraz bu konuda daha fazla bilgi.
Fakat, ilk ne dehidrasyon hakkında?
Su önemlidir, ancak çoğumuz belki de bir gün 8 bardak gerekmez. Aslında, bilimsel olarak konuşursak, bu sayı herhangi bir gerçek yararı vardır anlaşılacağı hiçbir gerçek kanıt yoktur.
Eğer çok fazla içme suyu var mı?  Sen sürpriz olabilir.

ve diğer yalanlar "sudaki ağırlığı İçki".

Birkaç yıl önce Heinz Valtin, Dartmouth Tıp Fakültesi'nden bir böbrek uzmanı, ortak danışma bilimsel inceleme kadar tutunabileceği günlük su sekiz, sekiz ons gözlük içmek için bilmek istiyordu.
hakemli literatür Temizleme sonra Valtin hiçbir bilimsel çalışmalar (sağlıklı erişkinlerde ılıman iklimlerde yaşayan ve hafif egzersiz yapmak için) "sekiz x sekiz" hükmünü destek olduğu sonucuna vardı.
Aslında, o bu kadar ya da daha fazla içme "hem birçok kişi yeterince. Içmiyor için suçlu hissediyorum kirleticilere tehlikeli hiponatremi ve pozlama hızlanmasında ve ayrıca yapımında, zararlı olabileceğini bulundubir peer yayınlanan Tek bir bilimsel rapor gözden yayın aykırı kanıtlamıştır ". ( Fizyoloji-Düzenleme, Bütünleştirici ve Karşılaştırmalı Physiolog, American Journal of  2002).
British Medical Journal'da Dr. Margaret McCartney nasıl ortaya araştırmayı tartışıyor susuz değil konsantrasyon zarar yerine, onu artırabilir zaman içme .
Glasgow merkezli GP Margaret McCartney insanlar bir gün altı ila sekiz bardak 'sadece saçma, ama iyice debunked saçma' içki gerektiğini NHS Seçimleri web sitesinin tavsiye diyor. O içki yararları genellikle şişelenmiş su markaları olarak 'çıkarları olan kuruluşlar tarafından' abartılı olduğunu ekliyor.
Eğer çok fazla içme suyu var mı?  Sen sürpriz olabilir.

Biz 8 gözlük bir gün efsane debunking yaparken ve en yaklaşık iki su ile ilgili yalan konuşalım:

Efsane 1. Susuzluk zaten susuz konum bir işaretidir.
Genellikle zaman insanlar susuz, onlar çok geç olduğu belirtilmiştir. Ama Valtin göre, susuzluk o konsantrasyonu en az yüzde beş arttı olduğunda çoğu uzman başlangıcı olarak dehidratasyon tanımlarsınız oysa kan konsantrasyonu (hidrasyon bizim devlet doğru bir göstergesi), en az iki oranında arttı zaman başlar.In başka bir deyişle: Thirst içme suyu başlamak için iyi bir işarettir. Eğer ihtiyacı hissediyorum önce gerek yok guzzle.


Your Body ederizSu yaşam için gereklidir olsa da, çok fazla içme baş ağrısı, uykusuzluk neden olabilir, duygusal refah azalmış metabolizma azalması ve kötü zihinsel berraklık.Www.thankyourbody.com çok fazla ne kadar öğrenin21Robin K - Your Body ederizTYB Best
Efsane 2. Koyu idrar susuz demektir.
Son zamanlarda sosyal medya dolaşan bir "çiş rehber" gördüm. Çoğu insan net çiş hedefliyoruz görünüyor.Fakat normal idrar hacmi ve renkte kan konsantrasyonu normal sınırlarda ve hiçbir yerde anlamlı dehidrasyon görülen değerlere yakındır, (anlam, renk var IS). Valtin açıkladığı gibi, "koyu renkli idrar dehidratasyon yansıttığını uyarı çoğu durumda telaşlandırıcı ve yanlıştır."

Yani ne kadar su içmeli?

Buna cevap aslında kolay bir soru değil (ve bu yüzden ne kadar su beni sormayın lütfen, bir doktor değilim  seniçme olmalıdır). Pek çok faktör, biz hava ne yemek bizim ihtiyaçlarını etkiler. Fazla su Aşırı sıcakta olduktan sonra / yoğun egzersiz öncesi veya eğer gibi, uygun olduğunda Açıkçası zamanlar vardır. Başka bir deyişle: size vücut (terleme gibi) su kaybediyor, o zaman bu sıvıları Yenileyici esastır. Eğer aşırı bir sporcu ya da bir sıcak iklim koşullarında çok fazla zaman harcamak sürece .. Ama muhtemelen daha önce söylendi ne daha az ihtiyacımız var.
Vücudunuzu dinleyin. Bu benim vücudumuzun bize yardımcı olmak için yararlı sinyaller dolu olduğundan küçük bir budak ile ... mutlu tutmak çoğu sağlık uygulamaları için tavsiye "Git": Sorunu aşırı hidrasyon ile olduğu içme belirtisi çok fazla ağız ve aşırı susama olduğunu. Yani geri daha dengeli bir duruma alırken "vücudunuzun sinyallerini zorlu" bir dönem söz konusu olabilir.
Ben bu biri için Matt Stone'un tavsiyesi istiyorum:
Senin hücrelerin glikoz ve elektrolit konsantrasyonu artan etkisi - çok net idrar ve laf kalabalığı anksiyete, kronik yorgunluk, migren, gibi bazı sağlık sorunları varsa, geri idrar içine biraz renk elde etmek için çok çalışmak gerekir. Ben dehidratasyon, bahsetmiyorum  sadece ideal hidrasyon .
Eğer çok çiş yapıyorsanız, (biz su oranı bizim tuz bir dengesizlik var demektir aşırı hidrasyon gibi) de, diyet içine yeterli tuz aldığınızdan emin olun. Eksik yok gerçek tuz , insanlar. Eğer her şeyi yemek "yıkamak" için var gibi ve hissetmiyorum.
Ben de okumanızı öneririz beslenen Metabolizması  optimum düzeyde vücudunuzu ve sıvı alma konusunda bazı pratik öneriler istiyorum.

Ben AZ su içerek sağlığımı geliştirilmiş

her zaman son derece düşük kan basıncı (bir şey bizim tıp dünyasında bunun için herhangi bir ilaç var, çünkü çok dikkat etmez), kronik uykusuzluk, sık gece pees ve su fetiş vardı birisi olarak ... ben birlikte puzzle parçaları koyarak başladı. Ben kesinlikle çok su içiyordu. Ve benim vücut için neyin işe yaradığını bulmak için tedrici bir süreç oldu. Dinliyorum ve benim vücudun sinyallerine yanıt ve daha uygun nemlendirici daha iyi alıyorum. Ve tahmin et ne oldu?
  • Ben yol daha iyi uyku
  • Gece boyunca işemek kadar alamadım (Hallelujah!)
  • Daha az baş ağrısı olsun
  • Ben daha çok enerjiye sahip
  • Ben net düşünüyorum
  • Benim gülünç düşük kan basıncı normal sınırlar haline gelmiştir!
Yani evet, ben  oldu çok fazla su içme, ama sonra benim vücut dinlemeye başladı ve çok daha dengeli bir yer buldu.