19 Mart 2016 Cumartesi

KAHVALTI PIZZA

Ben sonunda bazı gerçek pizza yapmak zorunda olduğu anlamına gelir bu geçmiş hafta sosu ve hamur deneme oldum. Ben kahvaltı Pizza ilk olmanın, iki yemek tarifleri verdi. Eğer kahvaltı pizza duymadım, sen? "pizza ewww, yumurta" kendiniz düşünce olabilir ama, millet denemek dek 'o knock yok.
Pizza sektöründeki sana çalışırken biz en popüler süper yağlı pastırma, sosis, yumurta ve peynir pasta olmak, Kahvaltı pizza her zaman yaptı. Ben yağ büyük miktarda bir isteksizlik var, çünkü yapmak benim en sevdiğim bir yumurta, ıspanak, domates, enginar kalbi ve beyaz peynir oldu. Bu maddeler evde bu yüzden iki melez yapılmış benim için bahar için biraz pahalı. Bir omlet iyi olursa olsun, aynı zamanda bir kahvaltı pizza iyi olacağını göz önünde tutarak, iyi bir fiyata bulabileceğiniz her türlü malzemeyi kullanın.
Benim kahvaltı Pizza yumurta, peynir, jambon, domates ve yeşil soğan oluşur. 16 oz için 2,98 $: karşılaştırmalı alışveriş biraz sonra bazı kalın dilimlenmiş iyi bir fiyata jambon bulmak mümkün oldu. (Yani önceden paketlenmiş Deli sadece 9 oz için genellikle $ 3 + olduğunu dilimlenmiş jambon karşılaştırın.). Ben sadece 3 oz gerekiyordu. Tamamen benim pizza kapsayacak şekilde ve başka bir pizza sonra bu hafta bazı kullanıyor olacaktır. geri kalanı (yaklaşık 10 oz. ya da öylesine) daha sonra kullanılmak üzere dondurulabilir olacaktır. Çevresinde alışveriş için öder.

KAHVALTI PIZZA

kahvaltı Pizza
4,0 dan 1 yorum
KAHVALTI PIZZA
 
HAZIRLIK ZAMANI
YEMEK VAKTI
TOPLAM ZAMAN
 
Toplam Maliyet: $ 3,24
Sunum Başı Maliyet: 0,81 $
Hizmet eder: 4
MALZEMELER
  • 1 £ top pizza hamuru 0,37 $
  • ½ su bardağı pizza sosu 0,45 $
  • 1 su bardağı rendelenmiş peynir 0,92 $
  • 1 orta boy domates roma 0,20 $
  • 3 oz. jambon 0,56 $
  • 4 büyük yumurta 0,48 $
  • 2 dilimlenmiş yeşil soğan 0,19 $
  • 1 yemek kaşığı mısır unu 0,02 $
  • gerekli olmayan sopa olarak 0,05 $ sprey
TALIMATLAR
  1. dondurulmuş pizza hamuru kullanıyorsanız, (oda sıcaklığında daha fazla kooperatif) o şekle içine uzanan önce oda sıcaklığına gelmesini bekleyin. hamur çözülme olsa da, domates, yeşil soğan dilim jambon ve zar.
  2. 450 dereceye isitin. Yapışmayan spreyi ile bir delikli bir pizza tavası Sprey ve mısır unu serpin. Pizza tencerenin üzerine 16 inç yuvarlak ve yerine hamur germek (Burada pizza hamuru germek için nasıl bir video).
  3. soslu pizza top, peynir, domates, jambon, yeşil soğan, yumurta ve peynir yarıda kalan yarısı (ben üstüne alt ve Kaşar üzerinde monterrey jack kullanılır).yumurta ya üst bütün ve çiğ ya da önceden şifreli ve üst üzerine serpilir üzerine yerleştirilebilir.
  4. 450 derece veya kabuk kadar yaklaşık 15 dakika boyunca pizza, pişirin altın kahverengi ve peynir eritilir.

 

ADIM ADIM FOTOĞRAFLAR

dondurulmuş hamurEğer dondurulmuş veya soğutulmuş hamurun kullanıyorsanız, ilk oda sıcaklığına gelmesini bekleyin. O soğuk değilken ile çok germek için kolay ve iştir.
Pizza tavasıCoat yapışmaz sprey ve mısır unu hafif yağmurlama ile pizza tavası.
streç hamur450 derece ön ısıtma için fırın açın. Tamamen pişirme öncesinde ön ısıtmaya tabi tutulması gerekir. 16 inç yuvarlak içine hamur gerin. Burada bir video pizza hamuru germek için nasıl).
sosu ekleyinkenarlarda kabuğunun bir santim bırakarak, eşit yüzey üzerinde sos 1/2 fincan yaklaşık yayıldı.
hazırlık TopinglerTopingler hazırlayın. Ben dilimlenmiş domates, yeşil soğan, jambon ve yumurta kullanıldı.
TopinglerDaha sonra, ilk peynir domates, jambon ve yeşil soğan yarım ekleyin.
pişmemiş bir pizzayumurta (ya çiğ ya da / tüm ön şifreli) ve peynir ikinci yarısında o kadar izleyin.
korkmasenin pizza yumurta korkmayın ...
pişmiş kahvaltı Pizzayaklaşık 15 dakika kadar veya 450 derece pizza pişirin kabuk altın kahverengi ve peynir eritilmiş ve kabarcıklı hepsi. 8 parçaya dilimleyin ve tadını çıkarın!
Kahvaltı Pizza SliceBen iki dilim (1 pizza / 4) olarak bir porsiyon listelenen ama meyve ve bazı kahve bir parça eklerseniz, bir dilim oldukça doyurucu bir kahvaltı olduğunu!
NOT: Eğer çabalıyorlar hafifçe pişirin altında, yerine bütün çok pişmiş yumurta pizza üst edin. Eğer pizza onları koyduğunuzda onlar üzerinden pişirmek ve onlar pizza ile 450 derece fırında olarak lastik olmazlar böylece onları biraz ıslak ve goopy olmak wan't.Pişmiş yumurta = kötü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder