14 Mart 2016 Pazartesi

  • Mucize Beyazlatıcı Çözüm HOT HOT HOT su
  • çamaşır deterjanının 1 su bardağı
  • 1 su bardağı pudra bulaşık makinesi deterjanı
  • 1 su bardağı çamaşır suyu (siz "deneyebilirsiniz A Natural Bleach Alternative " Eğer çamaşır suyu Klor karşı oldukları takdirde)
  • 1/2 su bardağı boraks
Sadece tüm yastık yıkama işlemi ben beklenenden çok daha kolay çıkmak yoktu, bir cazibe gibi çalıştı!  
Sadece bu "ÖNCE" ve "SONRA" resimlere bakmak! Bana onları kurtarmak için benim zavallı yastıklar sadece BEKLEME edildi neredeyse gibi! ;-)Beyazlatmak sararmış yastıklar
Beyazlatmak sararmış yastıklar

senin yastık YIKAMA {ve beyazlatma}:

  • senin yastık (aşağı veya sentetik) Makine yıkanmış olabilir onaylamak için bakım etiketini kontrol edin - en olabilir.
  • yastık durumda ve herhangi bir yastık koruyucu kaldırın
  • Sıcak su ile yaklaşık 1/3 tam çamaşır makinesi doldurun (ben bile kaynar su dolu tava bir çift ekledi).
  • Tüm malzemeyi ekleyin Miracle Çamaşır Beyazlatıcı Çözüm sonra makineyi çalıştırın ve birkaç dakika için ajite izin (sadece sizin yastık yıkamak şimdi deterjan eklemek için arıyorsanız, ya da) tüm deterjan önce çözülür emin olur yastıklar ekledi.
Beyazlatmak sararmış yastıklar
  • Deterjan çözülür sonra, yastık (lar) ekleyin ve sonra yıkama sıcak su ile bir şekilde geri kalanı doldurulması büyük önem taşımaktadır izin verir. Ben sıkma zamanı geldiğinde yükü dengelemek yardımcı olan, bir defada iki yastık yıkanır.
Beyazlatmak sararmış yastıklar
  • sonra üst tarafı sıcak su içinde ajitasyon dolu etkiyi elde etmek için izin yaBeyazlatmak sararmış yastıklar stık ÜZERİNDEN çevirmek, birkaç dakika yastıklar ajitasyon. daha birkaç dakika için ajitasyon.
yıkama yastıklar
  • 2 durulama çevrimi üzerine koyun ya da sadece iki kez elle aracılığıyla çalıştırın.

senin yastıklar KURUMA:

  • aşağı ve tüyler için, hava döngüsü kullanın. sentetikler için, düşük ısı ayarını kullanın.Beyazlatmak sararmış yastıklar
Beyazlatmak sararmış yastıklar
  • , Kurutma makinesi yastık (lar) yerleştirin temiz çorap ya da birkaç kaplı tenis topları bir çift eklemek Homemade Kurutma Toplar  onlar kuru takla olarak kabartmak yastıklar yardımcı olur. (Güzel bir gün ise de kurumaya dışında güneşte bunları olabilir!)
Beyazlatmak sararmış yastıklar
Şimdi bu sadece yaklaşBeyazlatmak sararmış yastıklar ık bin kat daha iyi değil!?!? :-)  

MUCIZE ÇAMAŞIR BEYAZLATICI ÇÖZÜM

Mucize Beyazlatıcı Çözüm
Ben çamaşır seven o garip insanlardan biri değilim. Kirli bir şey dışarı TEMİZ gelince ben ÇOK bu konuda gibi şeylerden ... biri başarı hissidir. Ben. Hem de aynı zamanda bunun "meydan okuma" yönü gibi ben tahmin içine, parlak beyaz, taze ve temiz., Pis kirli ve lekeli, kirli Torna Evet, ben çok çekici buluyorum. :-)
Ben yorum bölümünde beyazlar beyazlatma için bu "reçete" geldi Yani, ben bunu denemek zorunda olduğunu biliyordu. Ve ben MÜKEMMEL testi konusu oldu! Bir daha asla zaman ve yıkanmış ... ama var bir pis, sararmış yastık kılıfı artık BEYAZ çıkar. Ben sadece hala dinginess altında gizlenen bir beyazlık eksik kaldı diyordum Nedense ... Ben sadece uygulamak için doğru formül gerekiyordu. Bu çok umut verici görünüyordu.
Mucize Beyazlatıcı Çözüm

Mucize Beyazlatıcı Çözüm

Katie Jomar yorumladı:Mucize Beyazlatıcı Çözüm
  • HOT HOT HOT su
  • çamaşır deterjanının 1 su bardağı
  • 1 su bardağı pudra bulaşık makinası deterjanı
  • 1 su bardağı çamaşır suyu
  • 1/2 su bardağı boraks
Sıcak su ile çamaşır makinesi doldurduktan sonra ... .I de ben ocakta bir raddeye getirdi su büyük ölçekli bir tencerede dökülüyor. I was seyir için Katie dediği gibi, sıcak sıcak sıcak su.
Başka bir şey hatırlamıyorum mümkün olduğunca küçük bir yük boyutu yukarıdaki maddeler eklemektir. Sen temizleme gücü konsantre arıyor ve küvet içinde var fazla su, daha az konsantre öyle olacak. Makale kapsayacak şekilde BARELY yeterli su vur.
sürece standı gibi ıslatın! :-) Ben birkaç saat için ondan kalmayı başardı. Bir gecede çok çalışmak olacaktır.
Not: Eğer uzun bir süre için emmek için izin vermez bir HE (yüksek verim) çamaşır makinesi varsa, aynı zamanda madde eğer (emmek için sobanın üzerinde sıcak su büyük bir tavada öğe koyabilirsiniz yeterince küçük) veya 5 galonluk kova kullanmak ve sıcak kaynar su ile doldurun.Mucize Beyazlatıcı Çözüm
Mucize Beyazlatıcı Çözüm
Bu yastık kılıfı önce benziyordu ne olduğunu "tedavi".Mucize Beyazlatıcı Çözüm
Mucize Beyazlatıcı Çözüm
Ve burada birkaç saat için beyazlatma solüsyonu içinde nemlendirici ve EXTRA sıcak su sonra aynı yastık durumdur. BÜYÜK FARK!  Beyazlatma çözüm aslında içinde gizlenen oldu BEYAZ serbest başardı! Ve ben bir o çağrı "mucize!" :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder