19 Ocak 2017 Perşembe

Öncü Kadın Tarçın Ruloları

http://www.savingdessert.com/pioneer-womans-cinnamon-rolls/
Biri bana yardım etsin.   Neden, ah neden ben bunları yaptın?   Aklımı mı kaybettim?   Sadece yapabildiğim için yapmam gerektiğim anlamına gelmiyor.   Kim söyledi yine de bunu?   Tabii bana mantıklı geliyor ... şimdi.
Bütün gün pişiren ve arkadaşları ve komşuları üzerinde yemek yiyen şişman yaşlı bayana dönüşeceğim.   Şimdi vur beni şimdi. En azından henüz yaşlı değilim. Çok yaşlı değil. 50 yeni 40 doğru mu?
Aklımı kaybettim - hiç soru yok.
Şükran Günü ve Noel'de eski tarifleri nasıl topladığınızı biliyor musunuz - tatillerde hariç hiçbir zaman yapmadığınız şeyleri biliyor musunuz?   Kasým ve aralýkta o kadar çok piþirmenin ne kadar aptalca olduðunu düþünüyordum da, senenin geri kalanýnda hiç vaktim yoktu.   Üzgünüm, haklısın - mantıklı davranıyorum. 
Tamam ... Sadece söyleyeceğim.   Pişirmeyi severim.   Benim adım Tricia ve ben fırında kokuyorum.  Bir destek grubuna ihtiyacım var.
Son zamanlarda (Aralık 2010) ev yapımı rulolar yapmaya çalıştım.   Homemade Parker House hassas olmak için toplanıyor.   Sefil bir şekilde başarısız oldum ve yükselen maya evresini hiç geçmedim.   Bir aydır aklımın arkasında kaldı, güvenimi kaybetti.   Mayayla pişirilecek bir şeyler bulmaya karar verdim ve yemek tarifleri, bloglar ve yemek kitaplarını aradıktan sonra nihayetinde Öncü Kadın Tarçın Ruloları üzerine karar verdim.   Neden soruyorsun?   Neden 7 tava tereyağı, şeker, tarçın ve tanrısal tatlılığa ihtiyacımız var?   Cevabım yok. Biz 1/2 bir tava yedik, geri kalanını buzdolabına koydu, 4 tane daha tavayı dondurdu ve birkaç tane dağıttı.   Eğer akrabanız ve ben sizi görmeye geldiysem, sana bir tava getiririm.   Ziyarete gelirsen, onları çantanızda saklamak zorunda kalırsam yanınıza alırsınız.  
Bu tarçın rulolar şimdiye kadar yemiş en iyi şeylerden bazılarıdır.   Onlar kolay ve dağınık ve harika.  Ancak fotoğraf çekmeye ve bu konuda blog yazmak istediğiniz için bunları yapmayın.   Lise sınıfında ev oda annesi olduğunuzdan emin olun veya okul orkestrası için bağış topluyorsanız veya bir restoran sahibi olun. 
Belki müdahale işe yarayabilir. Birisi gelip hadde soparımımı almalı! Yardım et!
Başlamak için süt, bitkisel yağ ve şekere ihtiyacınız olacak. 
Bu üç malzemeyi büyük bir tavada birleştirin ve neredeyse kaynayana kadar pişirin.
Soba kapatın ve karışımın 100 - 110 dereceye soğumasına izin verin
Karışım sıcak olduğunda (100-110 derece) sıcak değil, iki paket Aktif Kuru Maya serpin. Bunun bir dakika oturmasına izin verin, sonra 8 fincan çok amaçlı un ekleyin. Karıştırılana kadar karıştırın, örtün ve en az bir saat yükselmesine izin verin. Bir saat sonra 1 fincan un, kabartma tozu, kabartma tozu ve tuz ekleyin. Bu noktada bütün tencereyi soğuk garajımıza koydum ve bir gecede orada bıraktım.
Ertesi sabah hamurun yarısını alıp unlu bir yüzeye koydum.
Dikdörtgen içine ince inceltin. 
1/2 ila 1 fincan tereyağını eritin. 
Hamurda tereyağını çalkalayın.
Evet, başımın dertte olduğunu bildiğim yer burası.
Tereyağı ve ekmek. Bu durumu daha da kötüleştirecek ne var?
Tarçın ve şeker. Cömertçe serpildi.
Hamuru kendinize doğru düzgün bir çizgi ile yuvarlayın. Mümkünse sıkı tutun.
İlk rulomun bir kısmı yeterince sıkı değildi ve şeker ve tarçın bazıları düştü.
3/4 inç ila 1 inç kalınlığında rulolar halinde dilimleyin. 
Alttaki çorba kaşığı eritilmiş tereyağı ile bir tencereye koyun.
Güzel!
Ruloların 20-30 dakika kadar yükselmesine izin verin.
Fırında sıralarını bekleyen tarçın rulolarına bak. 
Şimdi ılık ruloların üzerine serpmek için buzlanmayı yapın. 
Soğan, toz şeker, akçaağaç tatlandırıcı, süt,
Eritilmiş tereyağı, demlenmiş kahve ve tuz. Düz ve dökülebilir kadar dökün. 
Gerekirse daha fazla süt ekleyin.
Bu tencereye çok fazla rulo koydum ve biraz deforme oldular.
  
Bu tencereden sürünmeye çalıştı!
Buzlanma ile cömertçe kıvrılın. Her bir ruloyu örtmek için yay.
Ne söyleyebilirim. Çok zengin ve lezzetli. 
Kilise toplantıları ve belki okul fonksiyonları için yemek pişirmeyi gönüllü yapmanızı isteyecektir
Çocuklarınız yoksa bile!
Tam yazdırılabilir tarifi için tıklayınız BURAYA .

İçindekiler

  • 1 çeyrek Tam Süt
  • 1 su bardağı bitkisel yağ
  • 1 su bardağı şeker
  • 2 paket Aktif Kuru Mayalar
  • 8 fincan (Artı 1 Kupa Ekstra, Ayrılmış) Çok Amaçlı Un
  • 1 çay kaşığı (yığıcı) Pudra Tozu
  • 1 çay kaşığı (az) fırında pişirme suyu
  • 1 Yemek kaşığı (yığma) Tuz
  • Erime Verilen Bol Yağlı Bolluk
  • 2 su bardağı şeker
  • Tarçın Cömert Serpme
  • _____
  • MAPLE DÖKÜM:
  • 1 paket toz şeker
  • Akçaağaç Tatlandırıcı 2 çay kaşığı
  • ½ su bardağı süt
  • ¼ su bardağı eritilmiş yağ
  • ¼ bardak Bira Kahve
  • 1/8 çay kaşığı tuz
Bir kap içinde süt, bitkisel yağ ve şekeri karıştırın. Karışımı haşlanma (kaynama noktasından hemen önceye kadar ısıtın). Isıyı kapatın ve 45 dakika ila 1 saat arasında soğumaya bırakın. Karışım ılık olarak sıcak olduğunda, ancak sıcak değilken, Aktif Kuru Maya'nın her iki paketinde de serpin. Bir dakika bekleyelim. Sonra 8 fincan çok amaçlı un ekleyin. Karışımı karıştırın. Kapağını kapatın ve en az bir saat kadar bekletin.
En az bir saat yükseldikten sonra, 1 fincan un, kabartma tozu, kabartma tozu ve tuz ekleyin. Karışımı karıştırın. (Bu noktada, hamuru kaplayabilir ve ihtiyacınız olana kadar buzdolabına koyabilirsiniz - bir gecede veya bir iki gün, gerekirse buzdolabına koyabilirsiniz. Sadece gözünüz üzerinde tutun ve tepsiden taşmaya başlarsa Yumrukla aşağı indirin).
Rulo hazırlamaya hazır olduğunuzda: Yuvarlanan yüzeyi unla cömertçe serpin. Hamurun yarısını alıp kaba bir dikdörtgen oluşturun. Daha sonra, genel dikdörtgen şekli koruyarak, hamur ince inceltin. Hamurun üzerine 1/2 ila 1 fincan eritilmiş yağ tereyağını çalkalayın. Şimdi tereyağın üzerine 1 su bardağı şeker serpip tarçın üzerine serpiştirin.
Şimdi, zıt ucundan başlayarak, hamuru kendinize doğru düz bir çizgi ile yuvarlamaya başlayın.Gittiğinizde ruloyu nispeten sıkı tutun. Ardından, ruloyu mühürlemek için ruloyu birleştirin.
Yedi inç yuvarlak folyo pasta veya pasta tavada eritilmiş tereyağı 1 çorba kaşığı yayın. Sonra ruloları yaklaşık ¾ ila 1 inç kalınlığında kesip tereyağlı tencerelere koymaya başlayın.
Bu işlemi hamurun diğer yarısı ile tekrarlayın. Ruloların 20 ila 30 dakika kadar yükselmesini sağlayın, daha sonra hafif altın kahverengiye, yaklaşık 15 ila 18 dakika arasında 375 derecede pişirin.
Soğukluk için listelenen tüm malzemeleri karıştırın ve pürüzsüz olana kadar iyice karıştırın. Kalın ama dökülebilir olmalıdır. Tadım yapın ve gerektiğinde ayarlayın. Sıcak ruloların üzerine cömertçe çiş yapın. Çılgınlaşın ve donma konusunda küçümseme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder