17 Ekim 2016 Pazartesi

VİDEO: ÇIKOLATA FISTIK EZMESI BROWN RICE ÇITIR TREATS

Tüm bu lezzetli çikolata fıstık ezmesi, kahverengi pirinç gevrek davranır, tüm aile seveceğim bir tatlı yapmak için 3 sağlıklı maddeler vardır ihtiyacım var! 
Tüm bu lezzetli çikolata fıstık ezmesi, kahverengi pirinç gevrek davranır, tüm aile seveceğim bir tatlı yapmak için 3 sağlıklı maddeler vardır ihtiyacım var!
Çikolata Fıstık Ezmesi Kahverengi pirinç Çıtır Treats. Bu 5 kat hızlı söylüyorlar. 
Ben sadece çıkıp gidiyor ve BT bir pirinç gevrek tedavi fahişe olduğumu söylüyor değilim. Ben onları seviyorum ve ben düzenli bunları yapmak ... doğrudur. Ben Fit Foodie Lee olduğum için, ben bu hafta sonu gerçek bir şey yedim, kendinizi Açıkçası Foodiefied klasik pirinç gevrek tedavi tarifi Fit ettik ve onları klasik daha sağlıklı hale ... ama çocuk yok. Ben Adam Candy'nin evine var ve o onları tezgahın üzerine oturan büyük bir ol '' plakalı vardı. Kendimi tutamadı ve ben yemekten sonra hemen 2 ... ve sonra 1 vardı😛
Saf şeker ve rafine edilmemiş tahıllar gibi bir şey 😛
Ama gerçek bir şey taklit sağlıklı tatlılar ile gelip var seriously- neden. Yani bir dang pirinç gevrek tedavi yemek ve bir saniye için kötü hissediyorum olamaz. Peki tam olarak ne ben bu bebekler yapmak için kullandı?
Eğer çikolata vb vanilya, fındık, ekleyebilir sen şımarık hissediyorsanız yüzden bir taban tarifi yapabilir ve daha sonra onları yapmak her zaman olduğu sapma benim basit tuttu. IE: kaju veya badem ezmesi fıstık ezmesi kadar anahtarlama! Ben bu tarifi birkaç kez test edilmiş ve bunun için kullanmak benim en sevdiğim hububat paylaşmak istedim: One Degree Filizlenmiş Kahverengi pirinç Kakaolu cips ve Sevgi Yetiştirilen Comet CrispiesWoh gibilerin hububat hem de seviyorum.  
Tüm bu lezzetli çikolata fıstık ezmesi, kahverengi pirinç gevrek davranır, tüm aile seveceğim bir tatlı yapmak için 3 sağlıklı maddeler vardır ihtiyacım var!
Yukarıdaki video- izledim o zaman bu tarifi yapmak ne kadar epically kolay anlayacaksınız. Gerek gerçekten sadece bir kase her şeyi atmak ve karıştırın ... şey eritmek için. Onlar birlikte daha iyi tutulur kalmak böylece en iyi sonuçları- için size dondurucuda bu tatlı saklamak gerektiğini diyecekler! Dürüst olmak gerekirse, kısmen donmuş süper lezzetli. 

Tüm bu lezzetli çikolata fıstık ezmesi, kahverengi pirinç gevrek davranır, tüm aile seveceğim bir tatlı yapmak için 3 sağlıklı maddeler vardır ihtiyacım var!
5,0 dan 1 yorum
Çikolata Fıstık Ezmesi Brown Rice Çıtır Treats
 
HAZIRLIK ZAMANI
TOPLAM ZAMAN
 
Yazar: 
Hizmet eder: 9
malzemeler
  • 4 su bardağı kahverengi pirinç kakao cips
  • ½ fincan tüm doğal fıstık ezmesi
  • ½ su bardağı kahverengi pirinç şurubu
  • Hindistan cevizi yağı pişirme spreyi
talimatlar
  1. İlk olarak, hindistan cevizi yağı pişirme spreyi ile büyük bir kase püskürtün. Sonra, kahverengi pirinç çikolata tahıl, ½ su bardağı fıstık ezmesi ve ½ fincan kahverengi pirinç şurubu 4 bardak ekleyin. Bir tahta kaşık püskürtün ve iyice kombine kadar karıştırın.
  2. Hindistan cevizi yağı spreyi ile bir 8 x 8-inç kare tava Sprey ve sonra tavaya karışımı aktarın.sıkıca tavaya karışımı basın ellerinizi veya bir spatula kullanın. onlar batmıyor bu nedenle en iyi sonucu elde etmek için, hindistan cevizi yağı pişirme spreyi ile ellerinizi sprey!
  3. 30-60 dakika kesmeden önce biraz firmaya fırında tava koyun. 9 kareler halinde dilimleyin.
notlar
* Depolama: dondurucuda en iyi sonuçları elde, mağaza pirinç gevrek davranır. Bir fırın tepsisine onları Lay ve dondurucu güvenli galon boyutlu plastik torba içine aktarmadan önce yaklaşık 2 saat boyunca dondurmak.
Beslenme bilgisi
Porsiyon ölçüsü:  1/9Kalori:  207Yağ:  8Karbonhidratlar:  30Şeker:  13Elyaf:  2Protein:  4

Eğer en sevdiğiniz çikolata protein tozu 1/4 fincan ekleyerek bu babies- deneyin dışında daha fazla protein almak için arıyoruz. Ben daha önce de yapmıştım. Bu göz atın Protein Rice Çıtır Treats bir süre önce Yanık Ben Günlük için yaptım. ÇOK İYİ. Diğer sağlıklı pirinç gevrek tedavi çeşitleri FFF bazı oldies check out istiyorsanız -> Badem Ezmesi Rice Çıtır Treats , Sağlıklı Fıstık Ezmesi Rice Çıtır Treats , Güneş Yağı Pirinç Crispy Tek Serve .
Tüm bu lezzetli çikolata fıstık ezmesi, kahverengi pirinç gevrek davranır, tüm aile seveceğim bir tatlı yapmak için 3 sağlıklı maddeler vardır ihtiyacım var!
Mutlu Pazartesi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder