17 Ekim 2016 Pazartesi

MINI VEGAN FISTIK EZMESI

Benim favori şekerler her zamanki gibi bir tuzlu elementi ile biraz çikolata kaplı çeşitli olmuştur Snickers , Twix , ve Reese adlı .
mini fıstık ezmesi-bardak
Ben aslında biraz yapılmış Hatırlayacağınız Sağlıklı Badem Ezmesi Kupaları birkaç yıl önce, ama Austin ve ben her zaman kabul etmişlerdir Mini fıstık ezmesi bardak tam boyutlu bardak üstündür. Ben fıstık ezmesi-to-çikolata oranı ile ilgili bir şey olduğunu düşünüyorum. Yani, bu yıl mini bir ev yapımı versiyonunu yapma elimi denemeye karar verdi.
Ne ben kendi fıstık ezmesi bardak yapma konusunda love you çikolata çok fıstık ezmesi dolum her fincan içine nasıl gidiyor ne kadar karanlık, her şeyi kontrol etmek olsun. Hatta koyu çikolata bulabilirsiniz hindistan cevizi şeker ile şekerli tamamen rafine şeker elemanı ortadan kaldırmak için, şimdi. Fıstık ezmesi için umurumda değil? İsterseniz badem ezmesi, kaju tereyağı veya ayçiçeği yağı kullanın. Bu karmaşa, bu kadar zor!
-
Mini Vegan Fıstık Ezmesi
16 adet yapar
Malzemeler:
16 küçük kağıt gömlekleri
Çikolata Kaplama:
1 1/2 su bardağı koyu çikolata (yaklaşık 7 ons)
Fıstık Ezmesi Dolum:
1/2 su bardağı tamamen doğal organik fıstık ezmesi 
2 yemek kaşığı akçaağaç şurubu 
1 yemek kaşığı  hindistan cevizi un
1/4 çay kaşığı ince deniz tuzu
Kaba deniz tuzu, tepesi için (istenirse)
Yol:
Çizgi mini çörek 16 kağıt gömlekleri ile tava ve bir kenara koyun. benmari üzerinde bitter çikolata (yaklaşık 3/4 fincan koyu çikolata) yarısı eritin. Ben sadece su yaklaşık bir inç ile dolu olmuştur benim 2-litre sos tava üzerinde bir ısıya güvenli kase düzenlemek ve daha sonra bir taşım bu getirmek.
ikili ısıtıcı
Çikolata eriyince, her bir mini çörek astarın dibine çikolata kepçe sonra kenara tekrar pan ayarlamak için bir çay kaşığı kullanın.
Karışım kalın olana kadar fıstık ezmesi dolum hazırlamak için, birlikte bir kapta içinde tüm malzemeyi karıştırın. topu oluşturmak için elinizde yuvarlayın, sonra dolum dışarı ölçmek için bir çay kaşığı kullanın. Ben üst ve alt hafifçe basık böylece nazikçe, parmaklarımın arasında fıstık ezmesi bardak çok yuvarlak aramaz bu şekilde her topu basın ister. (Aşağıdaki resme bakınız.)
koyu çikolata-mini-fıstık ezmesi-bardak
Her çörek kabına fıstık ezmesi dolum basın üst üzerinde kaşık kalan bitter çikolata eritin. Sen üstleri sadece Reese fıstık ezmesi fincan gibi, düz olmak istiyorum, bu yüzden başında doldurmak için bir çay kaşığı daha biraz daha gerekebilir. Çikolata hala erimiş iken eğer istenirse, kaba deniz tuzu ile üstleri serpin. (Ben çok tavsiye!)
bardak oda sıcaklığında soğumaya veya süreci hızlandırmak için buzdolabında onları koymak için izin verir. Bu tarifi normal buzdolabında saklanır doğal fıstık ezmesi, çağırır, çünkü ben iki gün içinde hepsini hizmet planı yoksa buzdolabında bu depolama tavsiye ederim. Bir ay veya daha uzun tutmalı sonra önce hepsini yemek sürece buzdolabı-hava geçirmez bir kapta saklanabilir zaman!
vegan-fıstık ezmesi-bardak
MINI VEGAN FISTIK EZMESI
Yazar:  
Hizmet eder:  16 adet
 
Kolay bir reçete evde vegan fıstık ezmesi bardak yapmak.
MALZEMELER
16 Mini kağıt gömlekleri
    Çikolata Kaplama:
    • 1½ bardak koyu çikolata (yaklaşık 7 ons)
    Fıstık Ezmesi Dolum:
    • ½ su bardağı tamamen doğal organik fıstık ezmesi
    • 2 yemek kaşığı akçaağaç şurubu
    • 1 yemek kaşığı hindistan cevizi unu
    • ¼ çay kaşığı ince deniz tuzu
    Kaba deniz tuzu, tepesi için (istenirse)
      TALIMATLAR
      1. Çizgi mini çörek 16 kağıt gömlekleri ile tava ve bir kenara koyun. benmari üzerinde (kupa bitter çikolata cips ¾ hakkında) bitter çikolata yarısını eritin. Ben sadece su yaklaşık bir inç ile dolu olmuştur benim 2-litre sos tava üzerinde bir ısıya güvenli kase düzenlemek ve daha sonra bir taşım bu getirmek.
      2. Çikolata eriyince, her bir mini çörek astarın dibine çikolata kepçe sonra kenara tekrar pan ayarlamak için bir çay kaşığı kullanın.
      3. Karışım kalın olana kadar fıstık ezmesi dolum hazırlamak için, birlikte bir kapta içinde tüm malzemeyi karıştırın. topu oluşturmak için elinizde yuvarlayın, sonra dolum dışarı ölçmek için bir çay kaşığı kullanın. Ben üst ve alt hafifçe basık böylece nazikçe, parmaklarımın arasında fıstık ezmesi bardak çok yuvarlak aramaz bu şekilde her topu basın ister.
      4. Her çörek kabına fıstık ezmesi dolum basın üst üzerinde kaşık kalan bitter çikolata eritin. Sen üstleri sadece Reese fıstık ezmesi fincan gibi, düz olmak istiyorum, bu yüzden başında doldurmak için bir çay kaşığı daha biraz daha gerekebilir. Çikolata hala erimiş iken eğer istenirse, kaba deniz tuzu ile üstleri serpin. (Ben çok tavsiye!)
      5. bardak oda sıcaklığında soğumaya veya süreci hızlandırmak için buzdolabında onları koymak için izin verir. Bu tarifi normal buzdolabında saklanır doğal fıstık ezmesi, çağırır, çünkü ben iki gün içinde hepsini hizmet planı yoksa buzdolabında bu depolama tavsiye ederim. Bir ay boyunca tutmalı ya da daha fazla sonra önce hepsini yemek sürece fridge-- hava geçirmez bir kapta saklanabilir zaman!

      sağlıklı fıstık ezmesi-bardak
      Not: Eğer yerine mağaza satın çikolata kullanmak yerine, kendi çikolata kaplama yapmak için tercih ederseniz, ben benim tarifi kullanarak öneriyoruz Sağlıklı Çikolata Bark . Ben bu tarifi bu yıl lezzetli Halloween biraz yapacak umut!
      -

      Hiç yorum yok:

      Yorum Gönder