22 Mayıs 2016 Pazar

SIZIN PIJAMA EVDEN DO YAPABILIRSINIZ 8 İŞLER

Kim, giyin, kalk kapı dışarı çocuklar güreş ve bir 8-5 iş çalışmak istiyor !? Ben! Do not   benim hikaye okuyun Ben evde annem bir eser haline nasıl (<< Şimdiye kadar en iyi). Aşağı tüm eller ile, hatta pijama çıkmadan sağ evden para kazanmak çok daha kolay yolları vardır. Kim onların pijama çalışmak istiyor? Ben orada sadece anne değilim biliyorum !! İşte pijama evden yapabileceğiniz 8 işlerdir.
* Not: Ben tam onaylamaz derslere ortaklık bağlantılarından ekledi. Ben de bu kurslardan yararlanan var, onlara katkıda veya kişileri işe onlardan. Genellikle evde çalışma zor olabilir başlarken! Gerçekten mi! Bu kurslar korku almak ve bir anne-girişimcinin olma yolculuğun çalışma dışarı tahmin yardım! **
Evde Çalışma anne
1 - Blogging.
Bir konuyu seviyorsanız, bir konuya ve ilgili markaların aşkını paylaşarak bir etki unsuru olarak ödeme alabilirsiniz. Şubat 2015 yılında başlayan bu blog, şimdi bir ay 5 rakamlarında getiriyor. Eğer bir blogger da olabilir !! İşte blogging bizim yolculuk hakkında bir yazıdır. İlk altı ayda, büyük olasılıkla çok kazanç olmayacak bilin - ama ödeme gelecektir. VE kendinize bütün öğrenmek gerek yok! Burada daha önce herhangi bir online işi hiç yapmadım eğer blogger olarak başlamak için nasıl bir ders! Eğer bir blogger ama profesyonel gitmek için arıyorsanız VE, blogunuza kapalı tam zamanlı gelir kazanmaya başlamak kontrol etmek için bu kursu - BlogPreneur.
2 - Serbest Çalışma.
Eğer gizli bir yetenek var mı? Eğer müthiş bir fotoğrafçı mısınız? Video düzenleyebilir miyim? Eğer outloud okumak seviyor musun? Eğer kartvizit ve flyer tasarımı yapabilir ?? Bunların hepsi serbest çalışmalarında kullanmak üzere koyabilirsiniz yetenekleri vardır (burada yardımcı olabilecek ücretsiz kurs işinizi baştan doğru yolu yapısı). Sen, online müzik kütüphaneleri için müzik oluşturmak satın almak ve kullanmak, outloud okumak ve sesli kitaplar, SO birçok diğer görevleri yapmak insanlar için stok fotoğraf gönderebilirsiniz! Olanakları gerçekten sınırsız.
3 - Sanal Yardımcısı.
Yazılı olarak yorumlar, bilgi almaya hazır orada blogcular yüzlerce ve kaynak vardır. Ben ( Rachel Bir Çılgın Evi sahibi ) bir içerik yazar olarak blogging içine benim girişim başladı. Çeşitli ev ve ürün değerlendirmeleri çalışmak için tutumlu alışveriş ve fırsatlar okur online dünyası doludur. Blogunuza kurulmuş olur da, hemen para kazanmaya başlamak istiyorsanız, (bu blog 6 tanesi vardır !!) bir sanal asistan olarak başlar. Bu ders sanal bir asistan olmak için nasıl size ihtiyacınız olan tüm eğitim verecektir başlamak ve istihdam bir hafta (!!) içinde kendisini amorti edecektir !!evden çalışma nedeni
4 - Müşteri Hizmetleri: Sen müşteri hizmetleri yapmak için bir mağazada çalışmak zorunda değilsiniz. Aslında, soruları yanıtlayan ve telefon görüşmesi sağ evinizden pijama oturup. LiveOps gibi yerlerde oturmak ve evde iş ve müşteri hizmetleri aramalarını sağlamak için öder.
5 - Moderatör: tüm gün Facebook veya başka bir sosyal medya sitesinde otur. Bir moderatör olarak, müşterileri ile meşgul soruları cevaplamak ve geribildirim izlemek için sosyal medya forumlarında müşteri adına çalışacaktır.EModeration, ICUC ve LiveWorld gibi yerlerde bu yüzden onların sosyal medya görünümünü korumaya yardımcı olabilir müşteriler ile ayarlamak. Topluluk binada çalışmak isteyen ??
6 - Sosyal Medya Tanıtım:  Neredeyse inanılmaz, ama bir başlangıç ​​maaş 15 $ bir saat yapabilir - ve destekleyiciler 1000 $ ya da daha fazla her hafta kazanmak sonra birçok aradı - sadece Facebook, Pinterest, Instagram ve Twitter trolling. Sevdikleri buluntuların paylaşımı! Bunların pijama birlikte !!
ev iş çalışan
7 - Uzaktan İş: artan çalışanların maliyet, sigorta ihtiyacı ve yararları ile, işletmelerin ayakta kalmak için mücadele ediyorlar. Bunun yerine başka bir çalışan işe, birçok BÜYÜK şirket evden işleri yapmak için eğitim tp müteahhitleri arıyorlar. Eğer pijama hakkını yapabilirsiniz ev işleri gelen iş ile ilgili bir takım bulmak için Nitekim veya Craigslist uzaktan ofis işleri ara.
8 - Kişisel Pazarlama:  Hepimiz evlerinden ve taraflar ile çevrimiçi veya kişi, son diyet konser, uçucu yağlar, cilt bakımı ya da başka bir ürün paylaşan insanlar biliyorum. Kişi gidiş dışarı-Bir süper olarak kendinizi düşünürseniz bu hem bir harika bir yol olabilir senin gelirini ve seni seviyorum ürünleri tadını çıkarın!
selfie'si zorunludur
teknoloji ve çevrimiçi çok yönlülük bir dünyada, hatta pijama çalışmak için esneklik vardır. Eğer kendi kendine marş, motive, ve sadece aradığınız ne olabilir ev çalışanın bir çalışma olma, kendi patronu olabilir eğer; ve en iyi yolu tüm gün pijama kalmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder