12 Mayıs 2016 Perşembe


Favori Vitaminler (+ 4 diğer pratik şeyler daha iyi hissediyorum ve daha fazla enerjiye sahip yapmak!)

SİZE Take Care of 4 alışkanlıklar
{Çocuklarımı biri bu geçen gün renkli ve ben sadece onu seviyorum!}
kadınlar olarak, biz sık sık kendimizi önce herkes dikkat çekmek için yatkındır. Orada çevremizdeki pek çok acil ihtiyaçları ve kendimizi öncelik yerine bu öncelik çok kolay. 
Ama gerçek şudur: Ben tamamen yıpranmış ve bitkin olsam kimseye hiç iyi değilim.
Hayatımın önce olmuştur uzun mevsim hakkında konuştuk gibi sadece oldum zaman go-go-go modu. Çocuklarımı küçükken, o gece birden çok kez uyanma onları bir arada oldu, onları ben onlar için en her şeyi yapmak zorunda bir yaşta olmak, ve bana bir hızla büyüyen online iş ile onların ihtiyaçlarını dengelemek için çalışıyor. 
Birden fazla yönde, Evde, bizim ev yönetiminde giderek çocukları, - benim çocuklar büyük var ve iş büyümeye devam ederken diğer pek çok zaman zaman talepleri vardı hissettim çünkü ben kendim için zaman öncelik için mücadele blogging tutmaya çalışıyorum, sosyal medya, araştırma ve yeni iş fikirleri beyin fırtınası ile, bana ihtiyacı bir ekip onları yönetmek için, iş seyahatleri, konuşma nişan, röportajlar, yazı kitap, telefon görüşmeleri ... şeylerin listesi için hazırladığımız ben her zaman uyum için gerekli hissetti Ben süresinden daha uzun.
Ben daha iyi ve daha iyi kazanılmış olsa da öz bakım öncelik yıllarda ve ben oldum ölçüde benim sorumluluk ve taahhütleri geri kesmek , ben her zaman ben gerçekten ile kasıtlı olarak çalışmak zorunda şey olacağını düşünüyorum. Bu nedenle, bana o öz bakım geldiğinde odaklanmak benim için en önemli beş alanları tanımlamak için yararlı olduğunu gördük.
SİZE Take Care of 5 Yolları
Ben kendini bakım nasıl yaptığınızı çok düşünmeye meydan istiyorum. Eğer öncelik mücadele bir şey var mı? Eğer öyleyse, kendinize özen geldiğinde öncelik gereken en önemli alanlar hangi alanlarda nelerdir?
İşte benim özen odaklanmaya çalışın benim 5 alanlardır - daha iyi diğerleri içine yatırım böylece:

1. İyi yemek

Gıda vücudun yakıttır. Eğer vücudun içine yakıt Ne tür koyuyorsun? besler ve kurar ve vücudunuzun en iyi şekilde çalışmasını yardımcı olacaktır yakıt mı? Ya da önemsiz ve beslenme eksikliği yakıt nedir?
Ben ev yapımı tatlılar ve dondurma seviyorum, benim yemekler ve aperatifler çoğunluğu iyi bir protein, iyi karbonhidrat ve taze meyve ve sebzeler olduğundan emin olmak için deneyin.
Biz hemen hemen her zaman bazı sebzeler, meyveler, elma, çabuk atıştırmalıklar için yandan Yunan yoğurt, Ezekiel Ekmek, badem ezmesi, çiftlik taze yumurta ve hindi kıyılmış tutun. Her zaman seviyorum ve o da benim vücut için besleyici olan taraftan nefis maddeler sahip olarak, o çok daha kolay sağlıklı bir yemek var.
Favori Vitaminler 4 Yolları Kendinizi Take Care +

2. Kalite Vitaminler

Ben her gün kaliteli vitamin alarak büyük bir mümin değilim. Benim vitamin almak, ben çok daha iyi, daha az sıklıkla hasta işletmek, ve çok daha fazla enerjiye sahiptirler. 
Yıllar geçtikçe, ben mükemmel vitamini kombinasyonu benim için ne kadar geldim. Ben ara sıra çimdik, ama çoğunlukla, ben bunu uzunca bir süre aynı sakladım. Benim en sevdiğim multi-vitaminler vardır GEÇ Gıdalar Özel İki Vitaminler . Ben uzun bir süre için bu alarak oldum ve onlar gerçekten bir fark.
Ben de bir probiyotik almak D vitamini-3 ,  Magnezyum Sitrat ve 5htp . Ben de uçucu yağlar SEVİYORUM! Benim favorilerimden bazıları şunlardır Dengesi ve sakinleştirici ,Bağışıklık Güç , Hırsızlar, OnGuard ve Karın Kremi .
SİZE Take Care of 5 Yolları

3. Su

Hepimiz daha fazla su içmek gerektiğini biliyoruz. Eğer baş ağrısı, kabızlık, kramp, ya da diğer fiziksel rahatsızlıkları kez, bir sürü ile mücadele varsa, dehidratasyon önemli bir nedeni olabilir.
Ben en az 8 bardak bir gün içmeye çalışın ve ben ne zaman, fark  kendimi çok daha iyi hissediyorum ve  ben daha fazla içmek hatırlatıyor, daha susadım! 
Biz dolum seviyorum ev yapımı aromalı su ile bizim su pınarı daha fazla su içmeye hepimizi teşvik etmek. ( Eğer arıyorsanız Aromalı Su Tarifler , check out bu yazı fikir ve öneriler bir sürü için.)
You Take Care 5 Yolları

4. Egzersiz

Ben aldım Jawbone UP3  bu yılın başlarında ve tam anlamıyla hayatımda BÖYLE bir etki yapmıştır. Ben çok daha az uyku başlamıştı birkaç gün içinde gerçekleşen ve bir çok anladım daha sedanter oldu.
bant ilham ve uyku yapmak ve çok daha yüksek bir öncelik egzersiz için beni motive etti.
Şu anda Jesse kitabına dayanan araya oldukça yoğun bir egzersiz planı kullanarak hafta içi her gün eşim ve bir arkadaşı ile dışarı çalışıyorum Tiner, yalın, güçlü .
egzersiz benim kuyruk tekme ve onlar zor çünkü bazen, ben varım aşamada şimdi olduğum kötü bir tutum var iken, "Getirin!" Neden? SO çok daha fazla enerjiye sahip olduğundan, çok daha iyi hissediyorum, ve zaten daha önce hiç görmediğiniz yerlerde bazı gerçek, okunaklı kasları görüyorum. Ben kapalı bir kaç gün sürebilir Artı, ben bir fark söyleyebilirim - Ben daha durgun ve isteksiz hissediyorum ve ben de uyuyamıyorum.
En iyi bölüm kocam kesinlikle ben onun egzersiz ortaklarından biri haline ettik SEVİYOR olmasıdır. Her gün bizim garaj "spor" Bizim saatlik gün bizim çok sevdiğim parçalarından biri haline gelmiştir!
SİZE Take Care of 5 Yolları

5. Things I Love

Günlük faaliyetlerinin hisse senedi almak ve gibi "Ne yapıyorum kendimi yenilemek için?", Kendinize sorun biz hakkında daha önce bu hafta konuştuk da dahil olmak üzere emin olun, en azından yapmak love you şeyler ve işler sizin gün içinde bir kaç şey Mutlusun.
Benim için bu, bir kitaptan bir bölüm okuyarak bir banyo almak, bir fincan kahve tadını, bir arkadaşla konuşuyordum, kocam ile bir film izlerken, müzik veya bir podcast dinleme gibi basit şeyler olabilir Instagram ilanıyla alarak bir yürüyüş, benim çocuklar okuma, hatta ev temizliği. 
Sevdiğin bir şey yapıyor her gün en az 5 dakika harcamak kendinize sorun. nefes almak için ruhun yer vermek. Bu nasıl hissettiğini sakin gününüzü, böyle büyük bir fark yaratabilir ve bu da size daha fazla sevinç ve enerji verecektir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder