18 Eylül 2018 Salı

"Süpermen gibiydim, gözbebekleri - geniş, kalp ağzında sızıntı" - kıl fırçaları ve direkleri


http://www.la.lv/biju-ka-supermens-acu-zilites-platas-sirds-leca-pa-muti-lauka-tievesanas-lidzeklu-spozums-un-posts
Fotoğraf-Shutterstock
Toplumun güzelliğinin etkisi altında, birimiz gerçekten ince ve sağlam bir vücuttan gurur duymak istiyor. Bir kaşık şekilli olması durumunda sağlıklı bir diyet ve fiziksel aktivite yoluyla almak için başarısız, en sık yetersiz irade sağlıklı yaşam tarzı ile kurtarma günlük ayrılmaz bileşeni dönüştü maalesef sıklıkla hızlı aşırı kilo kaybı vaat çeşitli brīnumdiētas ve diğer yöntemler geliyor.
Zararlılıklarına ilişkin mevcut bilgilere rağmen, çeşitli vitamin eksikliği formları hala diyet takviyeleri şeklinde popülerdir. Bu konuda Dr.Med'i bilgilendirdik. En sık kullanılan zayıflama yollarının neler olduğunu ve vücudumuza zarar vermenin sonuçlarının neler olduğunu öğrenmek için, dietologist Laila Meij.
Dietologist Laila Maya, diyet takviyelerinin, kayıt edilmeden önce birkaç aşamada test edilen ilaç olmadığını vurgulamaktadır. Ve bu diyet takviyeleri analizi yapılmadığından, bunun etkinliği, etkinliği veya olası sonuçları konusunda bir garanti yoktur. Diyetisyen ayrıca, etikette belirtilen aktif madde miktarının gerçek olana karşılık geldiğinin bir garantisi olmadığından gıda takviyelerindeki aktif madde miktarına dikkat çeker.
Bu bakımdan Maia, kilo verme ürünlerinin farklı çalışma prensiplerine sahip çeşitli aktif maddeler içerdiğine dikkat çekiyor. Tarihsel olarak, insan vücudunu ve kusmaya ve ishale neden olan ajanları zayıflatan çeşitli parazitler kullanılmıştır.
Diyetisyen ayrıca, mesleki deneyim ve uygulama gözleminin budama ajanlarının etkisinin genellikle geçici olduğunu veya hiç olmadığını belirtmektedir. En çok kaybedilen ağırlık mizahla geri geldi. "Lida" kullanıldığında dışkı arttırıcı çaylar kabızlık ve uzun süreli kullanımı bile böbrek sorunlarına neden olurken, uykusuzluk, ajitasyon, çarpıntı - Ayrıca çeşitli yan etkileri yaşadı.
"Bu iğneleyici ajanların çoğu kalbe bir tehdit oluşturuyor. bir insan zayıf bir nokta önceden tahmin edebilirsiniz kimse, - kalp atış hızı gibi tepki, kan basıncı önceden ilaçlarla bir etkileşim olacak, "Maya uyarır.
Aşağıda, en yaygın kilo kaybı takviyeleri ve bunların etkilerini sunuyoruz.
Ürünlerin çoğu üriner maddeler içerir. Bunlar yağ miktarını azaltmak, ancak kilo kaybı yanılsaması yaratır yoktur - vücut atūdeņojoties, kilogram daha az ve daha ince circumferences kalır haline görünüyor. Bu tür ürünler sıcak havalarda özellikle tehlikelidir. Böbreklere ve aynı zamanda kardiyovasküler sisteme zarar verirler.
Diyare veya mide çıkışını destekleyen ürünler. Bu aşındırıcı yardımcıların, özellikle uzun bir süre kullanıldığında çok ciddi sonuçları vardır. Zamanla abdominal distansiyon ve kabızlık meydana gelir, çünkü bağırsaklardaki düz kas, mide yumuşatıcılarının yardımı olmadan düzgün şekilde çalışmaz.
Pek çok besin takviyesi, tiroid bezine geri dönüşü olmayan şekilde zarar verebilen iyot ve hatta tiroid hormonu tiroksini içerir.
Benzer şekilde, kilo verme ajanları genellikle guarana, bir kafein kaynağı ve efedra içerir. Bu ajanlar hem fiziksel hem de zihinsel yetenekleri ve sempatik sinir sistemini uyarır, böylece metabolizmayı hızlandırırlar. Doğru, etki geçicidir. Bu maddeler kardiyovasküler ve sinir sistemi için tehlikelidir. Kalp ritminde bozukluklara neden olabilir, kan basıncını arttırabilir, sinirlilik, baş ağrısı, sıkıntı, uyku bozuklukları yaşayabilirler.
Bitkin portakal özü. Efedrin gibi davranan tiyoüre içerir. Merkezi sinir sistemini ve metabolizmasını uyarır. Kalp problemleri, kan basıncı veya glokomunuz varsa kullanılmamalıdır.
En yaygın anestezikler, aktif madde sibutramini içeren Lida'dır, bu durumda bu ilaçtan çok daha konsantredür. Avrupa'da, kardiyovasküler sistemi tehdit eden yan etkiler olduğu için, o zaman yasaklanmıştı. "Lida" kan basıncını arttırır, kalp ritim bozukluklarına neden olur. Birçoğu anksiyete, kaygı ve uyku bozuklukları yaşayabilir. Bu maddenin etki mekanizması iştahı azaltmak ve metabolizmayı hızlandırmaktır.
Sarımsak, hidroksi dokentik asit içerir. Fizyolojik süreçlerde, karbonhidratların yağlara dönüşümünü ve yağ birikimini azaltır. İnsan maruziyetinin aynı etkiye sahip olduğu gösterilmemiştir.
Konjuge linoleik asit. Hayvanlar üzerindeki etkilerini inceleyerek, kas kütlesi kaybını önlediği ve yağ tüketimini azalttığı sonucuna varılmıştır. Etkinliğini ölçmek için kanıt tabanı hala yetersizdir.
Chitin, cytosan , yağ emilimini engelleyen bir ilaç. Bu maddenin herhangi bir tehlikeli yan etkisi yoktur, ancak fiziksel rahatsızlığa neden olabilir - şişkinlik, ishal. Ayrıca, bu ajanın kullanılması vücudunuzun daha fazla yağda çözünen vitaminleri emmesini sağlayacaktır.
L-Karnitin , vücuttaki yağ asitlerinin metabolizmasını destekleyen bir maddedir, ancak hafifletici etkileri belirlenmemiştir.
Aşağıda, portal Cālis.lv'nin kullanıcıları tarafından paylaşılan deneyimler öyküler bulunmaktadır.
"Lidu" ile gençliğimde hiçbir şey yapmadım. Sadece iki kilogram değdi, ama duygu uyuşturucu kullanımından sonraydı. Amfetaminler için de aynı şeydir - çarpıntılar öyle durmaktadır ki, puppusların gözleri - büyük, enerji - ama hiçbir şey iştahsızdır. Bu depresyondan sonra intihar hakkındaki düşünceler ...
Yedi yıl önce, Lidu kullanarak, üç ayda 25 kilo düşürdüm ve önümüzdeki üç ay içinde aynı miktarda iyileştim. Böbreküstü bezleri - kötü nefes, depresyon, dişler çok hızlı dönüyor. Her durumda, bunu önermiyorum. Buna değmez. Kilo vermek için daha iyi yollar vardır.
"İştah yoktu, her şey içimde titriyordu. Güçle bile yemek zordu. Haftaya dokunun ve çöp kutusuna bırakın. O zamandan beri günlük rutinim sadece spor ve doğru beslenmedir. " 
" Sağlık sorunlarımdan sonra, 136 kilo ağırlığındadır. Boğazların otuz kilogramı - daha iyi yemek, spor yok, çünkü beni incitiyor, ama her şey bittikten sonra "Lidu" yu denemeye karar verdim. Böyle bir yan etki yoktu - dişsiz, kepek yok, eğer sadece daha fazla enerji olduğunu hissettiysem, kalın bir öğün, görünüşüyle, sadece daha şiddetli bulantı içen, daha fazla içmeyi istedim.
Sonuç - iki ayda eksi 15 kilogram. İçmeyi bıraktım çünkü kilo kaybı hızlıydı. Dişler saçları nebira beyinler karıştı olmak ve başlamadı, çürüme, ancak "Lidu" Ben içmem beri yedi ay boyunca stabil yedi ay eksi altı kilo stabildir sonucu, çok memnun oldu, ama bunu geliştirdik yeme alışkanlıkları üzerinde tutmak vermedi kullanın. Bol su iç, yağlı yiyecekler yok. Çok fazla kilo vermenize gerek yok - iyi bir ruh halinde olmama gerek yok. ”
Üç veya dört yıl önce iki kilo kaybı ajanı kullandım. Denediğim ilk şey "Lida" kapsülleriydi. Ben ancak ödün verebilir Üç gün boyunca - yonga sanki böbreklerin hepsi acıttı görünüyordu. Ben artık içmedim. Bir süre sonra ben "Başa Nut" denedik - onlar iyi sanki, hiçbir yan etkisi deli değildi, ama uyku hiç gelmedi.
Üstündeydim, huzur içinde oturamadım, kalbin alana sıçradığı göründü. Peki, beş kilosunu bırak. Yarım yıl ya da yıl boyunca hiçbir şey çıkmadı. Bundan sonra, bir süre sonra bir içki anladım, artık hatırlamam ya da düşürmedim. Ama gerçek şu ki - şimdi yumurtalıklarla, tiroid bezinde ve en önemlisi, saçlarımın üçte birini, sahip olduğumdan başımın üstünde bıraktım. Çok kalın bir saç vardı, şimdi kafa derisi parlar ve saç dökülmeye devam eder. Tabii ki, tabletlerden gelip gelmediğini bilmiyorum, bu tesadüf olabilir, çünkü tiroid bezi ile ilgili sorunlar düşüyor, ama önemli değil. Hapı almadan önce, sağlığım hayatım boyunca iyiydi ve hiç problem yaşamadım.
Şimdi tedavi ediyorum ama saç da çok düşüyor ve hiç kalın saçlarımı geri alacağım gibi görünmüyor. Umarım her şey kafasında kalır. Şimdi beş kilogramın üzerinde oturuyorum, yüzüğü çevirmeye ve daha sağlıklı yemeye başladım. Asla başka bir şey içmeyeceğim! Bütün sağlık zararlıdır ve hiçbir şey sağlıktan daha pahalı değildir! O zaman ekstralarınla ​​git ve sağlıklı ol! ”
"Dört yıl önce, belki kullanarak beş" Dalida "- etkisi çok iyiydi, bomba patlamadan kiloya ve hiçbir iştah (yaz boyunca yaklaşık 13 kg düşürüldü görünüyor) oldu. Bir kursa gittim, sıradaki emri verdim, ama hiçbir etkisi olmadı - sahte. 
Yan etkiler hafif midede idi, bu da ilacın karaciğerde "düştüğü" anlamına geliyor, ki bu oldukça tehlikelidir. Benzer şekilde, sinir ve gergin bir enerji dalgalanması bıraktım - çünkü tabletler benzer veya hatta amfetaminin üretildiği bir maddeyi içerir.
Bununla birlikte, hepsini kullanmamanızı tavsiye etmiyorum, çünkü kilonum sonra birkaç yıl sonra geri geldi - bu nedenle metabolizmanın birikimi. Diyet yapmak ve egzersiz yapmak zorsa, doktor onaylı ilaçları deneyin - Xenical'i reçete ettim. Bu, endokrinolog tarafından üç aydan fazla olmamak kaydıyla reçete yazdı. Bu, aynı aktif madde Orlistat'ın - bunu deneyeceğine benzeyen analoğun analoğu nedeniyle ilacın çılgınlığından dolayı pahalıdır.
Ancak her durumda spor ve diyet fazla kilo vermemek için tek yoldur. Başka bir şey, zaman içinde daha fazla bozulma ile kaybedilecek kısa süreli bir etkiye sahiptir. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder