29 Eylül 2018 Cumartesi


BATTANİYE
https://www.nourishandnestle.com/diagonal-basket-weave-washcloth/
Eklenmiş tığ işi piko teli ile diyagonal bir sepet örgüsü örmek için talimatlar.  Eviniz ya da hediyeler için mükemmel.

Çapraz Sepet Örgü Bezi Örme

tarafından  üzerinde
30 Haz 2016
Köşegen Sepet Örgü Bezini gösteren bir desen ve videolar
Ooooh, içimdeki örgü-inek benim en sevdiğim dikiş deseninin üstünde düz bir şekilde patlıyor, o kadar ki bu dikili sepet örgü beze örmek için dikişi hemen kullandım ve hep aynı örgüden bir örtü örmeye hazırım. …şimdi Beğen! Bu hoş değil mi… desen gerçekten dokunmuş bir kumaşı taklit ediyor.Eklenmiş tığ işi piko teli ile diyagonal bir sepet örgüsü örmek için talimatlar.  Eviniz ya da hediyeler için mükemmel.
Diyagonal basketweave dikişinin mekaniği, dikişleri atlarken ve dikişlerin ön ve arka kısımlarını çalıştırırken gerçekten dokuma gibidir.Eklenmiş tığ işi piko teli ile diyagonal bir sepet örgüsü örmek için talimatlar.  Eviniz ya da hediyeler için mükemmel.
Ve karmaşık görünse de, gerçekten ustalaşmak için kolay bir dikiş ve aslında çalışmak için oldukça eğlenceli. Görsel öğrenenlerin kendi diyagonal sepet örgülerinizi yapmasına yardımcı olabilecek birkaç video hazırladım.
Eklenmiş tığ işi piko teli ile diyagonal bir sepet örgüsü örmek için talimatlar.  Eviniz ya da hediyeler için mükemmel.

2 Diagonal Basket Weave Washcloths yapmak için gerekenler:

10,5 inçlik 10,5 inçlik bitmiş ölçüm

Bunlardan bazıları bağlı kuruluşlardır ve bu ürünlerin satışından küçük bir komisyon alacağım, ancak ücretlendirilen fiyat bundan etkilenmeyecektir. Tam açıklama politikam için, buraya bakın.)
  • Ben orta% 100 pamuklu , yünlü bir kilo verdim 200 metre 2 tuvalet bezi yaptı. Lily Sugar'n Cream'i kullandım 
Bu postun sonuna doğru bulaşık bezleri ve yıkama bezleri için diğer büyük iplikler listeledim)
  • Boyut 6 örgü iğneleri veya ölçerinize uyacak şekilde
  • 3.75 MM Tığ Kanca
  • Ölçer: Stocking Stitch'de 18 dikiş ve 24 sıra = 4 inç
  • Bilmeniz Gerekenler:
    • K: Örgü
    • P: Purl
    • K tbl: Arka döngü boyunca örgü
    • Sk: sonraki dikişi atla
    • SC: kroşe tek dikiş
    • CH: tığ işi zinciri dikiş

Çapraz Sepet Örgü Bez Örme Talimatları:

Kıvrımınızı yeniden boyutlandırmak istiyorsanız, bu yazıdaki süreci açıkladım: Battaniye, Keseler veya Havlular Nasıl Yeniden Boyutlandırılır .
  • 61 dikişte (veya 2 dikişin birden fazla artı 1)
N & N İpucu: Bu dikiş çalışırken gerginliğinizi biraz gevşetmeye çalışın, çünkü malzemeniz biraz sıkılaşacaktır.
  • 1. sıra ve her takip eden örgü sırası için; K1, arkadan ipliğiyle, bir sonraki dikişi atlayın (ancak dikişi sol iğnede bırakın) ve sonraki dikişi K tbl, bu dikişi sol iğneye bırakın.
  • Ardından sağ iğneyi öne getirin ve başlangıçta atladığınız dikişi örün. Bu deseni son iki dikişe ve K2'ye kadar tekrarlayın. Bu video, örgü satırında ne yapmanız gerektiğini göstermelidir.
  • Daha sonra, 2. sıra ve sonraki her bir purl sırası için; K1, Bir sonraki dikişi atla (ancak sol iğne üzerinde bırak) ve sonraki dikişi temizleyerek, sol iğne üzerine o dikişi bırakır. Ardından başlangıçta atladığınız dikişi temizleyin. Son iki dikişe ve K2'ye kadar bu deseni tekrarlayın. Bu video, purl satırında ne yapacağınızı göstermelidir.
  • İstenilen uzunluğa kadar çalışın (9,5 until değerine kadar çalıştım).
  • Normalde yaptığınız gibi oynamazsınız çünkü döküm sıranızdaki gerilim işin geri kalanından daha gevşek olacaktır.
  • Sonuç olarak, döküm sıranızda, örgü veya purl diyagonal sepet örgü dikişinde bir satır yapın. Sağ iğnede 3 dikiş olacak (başlangıç ​​K dikişi ve yeni çalıştığınız 2). orta dikiş alın ve sol tarafta dikiş ve ardından aşırı sağ dikiş üzerine geçmesi ve sağ iğnede kalan dikiş üzerinden geçmek.
  • Bunu göstermek için başka bir video
  • dir

Diyagonal Sepet Dokuma Tuvaletinize bir Tığ Kenarı ekleyin

  • kapalı Bind, ancak diyagonal sepet örgü lif bitirmek için bir kroşe kenar eklemek için tığ kancasına iplik ve anahtarı kesmeyin.
  • Her bir Dikişe tığ işi kancası, SC'yi kullanarak. Oyunculuğunuzu nereden alacağınızı ve sırayı nasıl alacağınızı görmek oldukça kolay, ancak taraflarda biraz daha zor. Bu parçada, her iki tarafa yaklaşık 30 dikiş aldım. Ayrıca, kuyruklarımdan gelen iplik kuyruklarını yakalamaya çalışıyorum, böylece SC'lere sarıldılar çünkü gevşek kuyruklara sahip olmamak hoşuma gidiyor.
  • Köşelerinize geldiğinizde, 2 ilmek dikişini köşe dikişinize yerleştirin.
  • Tığ picot kenarını buraya farklı bir bez üzerine nasıl koyduğum hakkında küçük bir çizim yaptım  Tek fark şu ki, şu andaki bezde, bağlandığım bir SC'nin tersine her bir pipo arasında 3 SC koydum. Ama temel olarak, 1 PC, 3 Sc ve ikinci sıra etrafında bu desen tekrarlayın. Buna ek olarak, bu diyagonal sepet örgü bezinde piko kenarlarının nasıl ekleneceğini gösteren küçük bir video.
Kutsal inek! Bu bir bez için bir mesajda 4 video! Ama ben bu tuvaleti yaptığınızdan emin olmak istiyorum, o yüzden artık bir mazereti yok! Umarım bu, yapılacaklar listene eklenir.

Örgü Bezler veya Bulaşık Bezi için En İyi İplikler:

Genel olarak, bir isteyen  merserize olmayan  merserize işlemi daha az emici bir malzeme haline getirmektedir olarak pamuk.
Bunlar gerçekten çok çabuk örüyor. Başlarsanız, tatil için oldukça hediye saklayabilirsiniz!
İşte size hediye vermek istiyorsanız, el örgü örülü sepet örgülü beze eşlik edecek bazı harika eşyaların bir kısmı
Ancak bezinizi 'hediye etmeye' karar verdiğinizde, alıcının çok sevildiğini biliyorum. Gelecekteki görüntününüzü, gelecekteki lif örgü projeleriniz için tüm sayfalar için bu sayfaya başvurabilmeniz için aşağıdaki resmi sabitleyin!
Tığ picot kenar ile diyagonal sepet örgü bez örme nasıl gösteren ücretsiz desen. Bu diyagonal basketweave dishcloths kolay DIY, ev ve hediyeler için mükemmel.
Bu gördüğün en güzel bez değil mi? Banyonuzu hediye etmek veya spa yapmak için mükemmeldir.
Bugüne kadar durduğunuz için tekrar teşekkürler çünkü şirketinizi gerçekten bildiğinizden çok daha fazla takdir ediyorum. Ve bir yorum bıraktığınızda… ah, kalbimi şarkı söylüyor! Ve umarım yakında tekrar uğrarsınız. Gelecek içeriği kaçırmadığınızdan emin olmak istiyorsanız, e-postanızı sağdaki bej kutuya bırakın. Genellikle haftada 2-3 e-posta gönderiyorum, bu yüzden gelen kutunuzu boşa harcamam.
En popüler örgü desenlerimden birkaçının basılabilir PDF'lerini yayınladım ve bunları tüm abonelerime sunabildim. Ayrıca, ilerledikçe bu sayfaya kalıp ve baskı eklemeye devam edeceğim, o yüzden geri dönün ve her seferinde tekrar kontrol edin. Yani, 'abone yararı' eylemine girmek istiyorsanız, sağ taraftaki çubuğun üst kısmına doğru formu kullanarak Nourish ve Nestle'a üye olmanız yeterlidir. Abonelerimin tamamını Abonelik Faydaları Kütüphanesi bağlantısına gönderdim, ancak eğer kaçırdıysanız veya yanlış yerleştirdiyseniz, bana bir satır bırakın.
Bir sonrakine kadar,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder