29 Eylül 2018 Cumartesi

BATTANİYE

https://www.nourishandnestle.com/knit-blanket-pattern-linen-stitch/

Örgü battaniye desen - keten dikiş ve tığ işi kenar

tarafından  üzerinde
14 Mayıs 2018
Örgü arkadaşlarım için örgü örtü deseni. VE… örgü olmayan arkadaşlarım için hızlı bir soru. Örgü temellerini öğretmek için çevrimiçi bir kurs kurmayı düşünüyorum. Lütfen bu yazıya hızlı bir şekilde cevap verin veya bir Knitting 101 kursunun ilginizi çekebilirse bana e-posta ile gönderin. Bu bağlayıcı değil, sadece içine dalmadan önce ilgimi ölçmeye çalışıyorum. Şimdiden teşekkürler.
Bu wamer aylar için hafif örgü örtü desenini isteyen tüm arkadaşlarım için… bu senin şanslı günün.
Bu, keten dikişi ilk kez örmek için kullanmıştım ve ben de kokuyordum! Smitten Knitten !)
Adından da anlaşılacağı gibi, keten dikiş, örgüden daha çok dokunmuş bir kumaş yaratır ve battaniye, atkı, şal, vb. İçin çok hoş bir şey yaratır. Bu özellikle kalmak istediğiniz ürünler için yararlıdır. İplik ve kayma dikişleri sayesinde uçlarda kıvrılmadığı için düz .
Öğrenmek için zor bir dikiş değil… Biraz öğrenme eğrisi var, ama bir kez asıldığın zaman, beynin ve ellerinizi ele geçirir.
keten dikiş battaniye örme nasıl
Ve bu sırtın ön yüz kadar güzel göründüğü tek dikişketen dikiş battaniyesi ön ve arka
Bu keten dikiş örgü battaniyesi deseni için (52 ″ by 52 ″), aşağıdakileri kullandım:
Bu bağlantılardan bazıları bağlı kuruluşlar olabilir ve bu ürünlerin satışından küçük bir komisyon alabilirim, ancak ücretlendirilen fiyat bundan etkilenmez. Bilgilendirme politikamı burada görebilirsiniz .
Battaniyenizi yeniden boyutlandırmak isterseniz, bu yazıda bu süreci açıkladım: Bir Battaniye, Keseler veya Havlu Nasıl Yeniden Boyutlandırılır .
Bu model için Berroco'nun Remix (kamgarn ağırlığındaki iplik) ve Remix Light (DK ağırlık iplik) mükemmeldi. Sadece keten, ipek, pamuk, akrilik ve naylon karışımını sevmiyorum; Ancak buğulu ve yumuşak hafif iplik aynı zamanda makinede yıkanabilir! GOL! Emin olmak için battaniye için bir zorunluluk.
Ve Remix'in ilginç bir hikayesi var. Bu iplik, Avrupa'daki moda endüstrisinden atılan giysilerin ve kumaşların patlatılması sonucudur. Bu yüzden 'remiks' ismi epeyce pratiktir… bu yumuşak ve tweedy ipliği yaratmak için atılan kumaşın geri dönüşümü ve remiksidir. Bu oldukça havalı.
Tüm süreci açıklamak için iki video yaptım. İlk video örme battaniye gövdesi için keten dikişi gösterir. İkinci video tığ kenarı ve püsküller hakkında talimat verir.
İlk, keten dikiş video için Ben de desen üzerinde kalmaya ve desende kapalı bağlamak için kullandıkları ipuçlarını göstermek
tığ yeni olanlar için, ben sürecinde belirli adımları göstermeye çalıştık olarak ikinci video yararlı olacağını umuyoruz.
Bu battaniyeyi kesinlikle evimiz için saklıyorum, ama zaten bir talep aldım… bu benim yapmak ve hediye etmek için benim bir çeşit örgü projesi. Aynı iplikleri kullanacağımı hayal ediyorum… Bu dikişte nasıl örgülendiklerini çok seviyorum.
kağıt mendil içinde keten dikiş battaniye
stucker ile skeins doku kağıt battaniye
Bu örülmüş battaniye desenini benim yaptığım kadar kazarsanız, o zaman bu sayfaya yer işareti koyun veya gelecekteki başvurunuz için aşağıdaki görüntüyü sabitleyin.
Sıcak aylar için örme battaniye projesi mi arıyorsunuz?  YThis ücretsiz örgü battaniye desen güzel keten dikiş kullanır ve bir tığ kenarı ve püsküllü ile bitti.  Hem örgü hem de tığ işi teknikleri gösteren yazdırılabilir PDF ve videolar.
Berroco, bu projede kullandığım ipliği bana gönderecek kadar nazikti. Teşekkürler Berroco!
Ve unutmayın, çevrimiçi bir örgü sınıfıyla ilgilenebileceğinizi düşünüyorsanız, aşağıda bir yorum bırakın. Bir kez daha, bu hiç de bağlayıcı değil… Ben sadece ilgi ölçüyorum.
Yoğun gününüzle bugün birkaç dakika geçirdiğiniz için teşekkür ederim.
Lütfen, yoluma çıkan her yorumu memnuniyetle karşılarım. Gelecekteki içeriği kaçırmadığınızdan emin olmak istiyorsanız, e-postanızı sağdaki bej kutuya koyun veya buraya  tıklayın . Genelde haftada 2-3 e-posta gönderiyorum, bu yüzden gelen kutunuzu boşaltmayacağım… inan bana, taşan bir e-posta gelen kutusuna duyarlıyım!
Abonelerim ve Abonelik Faydaları Kütüphanesindeki tüm abonelerim için örgü desenleri mevcuttur. Devam ettikçe bu sayfaya kalıp ve baskı eklemeye devam edeceğim.
Tüm gönderilerimdeki tüm ürünlerime Amazon'daki yeni Nourish ve Nestle sayfamda da erişebilirsiniz. Bunu erişebilirsiniz  burada .
Yani, 'abone yararı' eylemine girmek istiyorsanız,  burada Nourish ve Nestle'ye  ya da sağ kenar çubuğundaki formu kullanarak abone olmanız yeterlidir . Üst tarafa doğru. Ben abone bağlantı Kitaplığı Faydalar tüm abonelere gönderilen, ancak bunu cevapsız eğer ya da yanlış, bana yazmaktan.
Bir sonrakine kadar…
sarılmalar,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder