20 Aralık 2015 Pazar

AGIZDA Dagallan Kurabiye
Mazemeller
250 Margarin
2 Tatli Kasigi Seker
2 Tatli Kasigi Sirke
2 cay Kasigi Tuz
2 Su Bardaga Sivi yag
2 Tane Yumurtan in Aki
Alabildi kadar Un
Üzeri icin :
Susam
Cörek otu
yumurtanin Sarisi
200 Derce Pisine kadar
Affiyet olsun 

İç harcı icinde
Patates ve kıymalı yaptım
Küçük bir tepside peynirli yaptım
Yukarıdaki bütün malzemeleri karıştırdım fakat sirke ile kabartma tozunu karıştırıp öyle döktüm ele yapismayan bir hamur yapıp 15 dk dinlendirdim. Sonra mandalina büyüklüğünde 14 beze yaptım ilk 7 bezeyi pasta tabağı büyüklüğünde açıp her kata yağ sürdüm en üst hariç. Bunu dolapta beklettim. Sonraki 7 li bezeyi de açıp arasına yag sürüp dolaba kaldırdım. Dolaba ilk koydugum hamuru çıkarıp tepsinin büyüklüğünde açıp içine harcı koydum ve diğer hamuru da dolaptan çıkarıp açıp harcın uzerine serdim ve kalan yağı da sürüp dilimleyip fırına verdim 200 de pisirdim. Pistikten sonra beze sarıp 10 dk kadar beklettim ve Afiyetle yedik😀😀😀 tarif uzun ama süper oldu kıtır kıtır ve yapması kolay bir börek
BeğenYorum Yapzumuzu ve yogurdumuzu katiyoruz bir kasede sirke ve kabartma tozunu iiyice eritip onu ilave ediyoruz. Karistiryoruz kivam alana kadar kalan unumuzu ilave ediyoruz elimizle yuvarlak yapip dilerseniz peynir katip ikiye katlayin dilersenizde bos ikiye katlayin kenarlarina bastirin ayirdigimiz yumjrtanin sarisinj uzerine fircayla surup corek otu serpiyoruz 180 derece 25-30 dk pisiriyoruz
BeğenYorum Yapgelin pastasi:) 
Hazırlanışı:
4 yumurta 4 fincan t.şeker güzelce Çırpılir daha sonra 5,5 fincan un ve 1 fincan su eklenir daha sonra kabartma tozu da ilave edildikten sonra bir güzel Çırpılr ve( yağ kesinliklee yok! Sade borcam tepsiye dökülür ve 170°fırına sürülür.
Üzeri için:1 kg süt ,1 su bardağı şeker ve 1 su bardağı un tencerede kısık ateşte pişirilir sert bir kıvam aldıktan sonra 1 vanilya ve 2 kaşık kadar tereyağı ilave edilerek tencere altı kapatılır biraz ılıdıktan sonra 2 paket krem sanki ilave edilir ve güzelce Çırpilir. Bu arada pişen kek hafif soğuduktan sonra üzerine 3,5su bardağı süt dökülür ve daha sonra yaptigimiz muhallebi ekin üzerine güzelce serilir ve ıstege göre süslenir ben Hindistan cevizi döktüm bol miktarda😉
BeğenYorum YapElmali tart. 1 yumurta yarim paket margarin yarimsu bardagi zeytinyagi yarim su bardagi seker bir vanilya bir kabartma tozu hamur yapip buzdolabinda beklettim rendelenmis elma sekerle pisirip uzum ekledim hamurun yarisindan fazlasini yuvarlak kelepcelei kaliba bastira bastira serdim uzerine elma harci geriye kalan ayirdgim hamuruda elma harcin uzerine rendeledim 175 derece de 40 dk pisirdim soguyunca pudra sekeri serptim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder