2 Aralık 2015 Çarşamba

5 İşaretler Bir Magnezyum Eksikliği Var

Magnezyum belki de en gözden kaçan minerallerden biridir. Amerikalıların yaklaşık yüzde 80 içinde eksikliği, çünkü bu özellikle önemlidir.!

Kalsiyum ve Magnezyum 6. Diyet Kaynakları

Genellikle yemek kabuklu yemişler, tohumlar, koyu yeşil yapraklı sebzeler ve süt ürünleri ile diyet yeterli kalsiyum alabilirsiniz. Ev yapımı kemik suyu bir başka mükemmel bir kaynağıdır. Sadece kemiklerden kalsiyum ayıklamak için tam bir gün boyunca kısık ateşte kalan kemikler pişirin. Sirke birkaç yemek kaşığı ekleyin emin olun. Siz çorba, güveç, bu suyu kullanabilir, veya düz içebilirsiniz.Aynı zamanda sağlıklı yağlar ile birlikte, kükürt gibi diğer değerli besin, içerdiği üst oluşturan "deri" en iyi parçasıdır. Magnezyum, diğer yandan, modern gıda kaynağı biraz daha zor bulunur olma eğilimindedir.
"MAGNEZYUM, KALSIYUM DAHA FAZLA TOPRAK DIŞARI ÇIFTLIK OLDUĞUNU" DR. DEAN AÇIKLIYOR. "YÜZ YIL ÖNCE, BIZ SIRADAN BIR DIYET MAGNEZYUM BELKI 500 MILIGRAM ALMAK ISTIYORUM. ŞIMDI 200 MILIGRAM ALMAK IÇIN ŞANSLISIN. İNSANLAR MAGNEZYUM TAKVIYESI GEREKIYOR. "
Endüstriyel tarım kitlesel magnezyum gibi faydalı mineraller çoğu topraklarda tükenmiş gibi ben, ek konuda Dr. Dean ile katılıyorum.Eğer (mineral gübrelerin ile tedavi toprakta yetiştirilen) biyolojik olarak yetiştirilen organik gıdalar bulursanız, hala yiyecek sizin magnezyum bir sürü almak mümkün olabilir. Klorofil bitki güneş enerjisini kullanmak için izin merkezinde bir magnezyum atomu vardır. Ispanak ve pazı gibi Yosun ve yeşil yapraklı sebzeler, magnezyum mükemmel kaynakları olabilir kabak, ayçiçeği ve susam gibi bazı fasulye, fındık ve tohumlar, gibi. Avokado ayrıca magnezyum içerirler. Sebze Meyve suyu Eğer diyet bunlardan yeterli sayıda alıyorsanız sağlamak için mükemmel bir seçenektir.
Ancak, bugün yetiştirilen çoğu gıdalar magnezyum ve diğer mineraller eksiktir. Glifozatın gibi Herbisitler, aynı zamanda etkili minerallerin alımını ve kullanımını engelleme, chelators olarak hareket ederler. Sonuç olarak, herkes ben bir magnezyum takviyesi dikkate ihtiyatlı olduğuna inanıyorum neden olan, magnezyum bakımından zengin olan gıdalar erişim için son derece sıradışı olacağına inanıyorum. Bu benim son derece besin yoğun gıdalar erişimi olsa bile benim kişisel bir stratejidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder