12 Kasım 2016 Cumartesi

Zerdeçal: Bu Güçlü Spice 12 Pratik Kullanımlarıpratik kullanım alanları-zerdeçal için

Zerdeçal kullanımı ve faydaları etkileyici bir liste ile güçlü bir baharattır. Onun antioksidan içeriği ve bir anti-inflamatuar olarak çalışmaya yeteneği bilinmektedir. Bu ortak mutfak baharat dünya çapında birçok mutfağında ve iyi bir neden ile ödüllendirildi.

Ne Zerdeçal Hakkında Büyük?nasıl yapılır-make-zerdeçal-çay-altın-süt-ile-sağlık-mama


ZerdeçalBiz Zerdeçal olarak adlandırdığımız baharat aslında bir bitkinin kurutulmuş ve öğütülmüş rizom olan zencefil aynı aileden . Kullanılan ve dünyada mutfak gelenekleri kendi renk ve dünyevi lezzet için değerlidir. Modern tıp onun sağlık yararları tanır ve yüzyıllardır doğal ve halk hekimliğinde yaygın olarak kullanılmaktadır.
bu parlak sarı baharat atfedilen avantajlar genellikle içerdiği kurkuminoit sonucudur. En yaygın curcuminoid ek olarak birçok ilaçlar artık kullanılabilir kurkumin vardır. zerdeçal birçok faydası vardır, bu sadece yaklaşık% 3 ağırlık olarak curcumin ve genellikle daha konsantre kurkumin takviyesi kullanılır olmasıdır.

Zerdeçal Faydaları

Büyük ölçüde kurkumin içeriği nedeniyle, Zerdeçal genellikle bu faydaları ile alacak olan:
  1. mücadele inflamasyon
  2. bir antioksidan olarak
  3. çeşitli şekillerde kalbi korur
  4. artrit için faydalı
  5. beyin artırılması
  6. mücadele diyabet ve kanser için yararlı olabilir

Zerdeçal + Karabiber

Eğer her Zerdeçal araştırılmış ettiyseniz, birçok takviyeleri ve öneriler ayrıca karabiber içerdiğini görmüş olabilirsiniz. Karabiber gösterilmiştir piperine içeren dramatik emilimi ve zerdeçal etkilerini artırabilir .
Ben yemek veya için zerdeçal kullandığınızda Şahsen, doğal güzellik tarifleri , ben bu nedenle de biraz karabiber ekleyin emin olun.

Zerdeçal Kullanımı hakkında Dikkat

Zerdeçal genellikle tıbbi miktarlarda kullanım için güvenli kabul edilir, ama ya da birkaç ilaç ile etkileşime girebilir gibi herhangi bir madde tıbbi olarak kullanmadan önce bir doktor konuşmak önemlidir edilir.

Zerdeçal Pratik Kullanımları

tıbbi kullanım için bu eski baharat gibi "superfoods" kullanımına tahsis tüm web siteleri ve kitaplar var. Şahsen, ben onlar genel bir sağlıklı beslenme ve yaşam tarzı küçük bir parçası olduğunda bu maddelerin hepsi en faydalı olduğunu düşünüyorum. Aksine herhangi bir ek veya baharat büyük miktarlarda alarak daha, ben bu şekilde günlük hayata küçük miktarlarda çalışır:
nasıl yapılır-make-zerdeçal-çay-altın-süt-ile-sağlık-mama

1. Zerdeçal Çay aka altın Süt

Adı biraz yanıltıcı, ama bu "çay", baharat ve isteğe bağlı tatlandırıcı (badem sütü veya hindistan cevizi sütü dahil) süt bir çeşit karışımıdır. Şu anda, bu zevk ev yapımı Pekan süt derin, dünyevi lezzet için. Biz tatmin edici bir sıcak içecek olarak kış aylarında ve hastalık geçiştirmek yardımcı olmak için genellikle bu içki. Burada tam tarifi bakın .
İPUCU: süt veya ceviz süt gibi yağda çözünen bir baz kullanarak zerdeçal emilimini artırır.Karabiber bir tutam eklenmesi zerdeçal emilimini artırır. Ayrıca bazı eklemek ister sıvı vanilya Stevia şekersiz hafif tatlılık için diğer tatlandırıcılar yerine.
nasıl yapılır-make-zerdeçal-suyu

nasıl yapılır-make-zerdeçal-suyu

2. Zerdeçal Broth

Yukarıdaki Altın Süt içmek bir şey değil ya da daha lezzetli sıcak içecek tercih ederseniz, zerdeçal suyu harika bir alternatif ise. Bunun yerine süt veya süt alternatif, bu içeceğin taban suyu (birburada kendi yapmak nasıl ).
4.5 den 2 yorum
Zerdeçal Broth Tarif
 
Hazırlık zamanı
yemek vakti
Toplam zaman
 
Basit ve lezzetli zerdeçal suyu antioksidan ve inanılmaz bir lezzet katıyor
Yazar: 
Tarif türü: Çorba
Hizmet eder: 4 bardak
malzemeler
  • suyu 4 bardak
  • 1 zerdeçal tozu çay kaşığı ya da taze rendelenmiş zerdeçal
  • kıyılmış 3 diş sarımsak
  • ince rendelenmiş taze zencefil 1 yemek kaşığı (isteğe bağlı)
  • elma sirkesi 1 yemek kaşığı
  • ½ çay kaşığı kimyon, karabiber ve tuz her.
talimatlar
  1. İlk olarak, tüm madde küçük bir tencere sin yerleştirin.
  2. Daha sonra, yaklaşık beş dakika karışımı kaynamaya.
  3. Son olarak, (isteğe bağlı) ve zevk bir daldırma blender ile karıştırın.
notlar
Herhangi otlar veya baharatlar çalışmak ve bu tarifin tadını değiştirebilirsiniz.
İPUCU: Bu aynı zamanda çorba ya da güveç için bir nokta. 5 dakikalık bir besin dolu yumurta bırakma çorba yapmak için, hızla çırpma ederken kaynayan olarak yukarıdaki suyu içine dört çiğ yumurta çatlamak.zerdeçal-yüz maskesi-reçete
zerdeçal-yüz maskesi-reçete

3. Yatıştırıcı Yüz Maskesi

Turmerik cilt üzerinde kullanılabilir! Bir yüz maskesi olduğunu kullanmak benim en sevdiğim yollarından biri. Sen aşk herhangi bir yüz maskesi tarifi zerdeçal tozu 1/2 çay kaşığı ekleyebilirsiniz.
Benim favori tarifi: zerdeçal 1/2 çay kaşığı ve yatıştırıcı ve soğutma yüz maskesi için bal 1 çay kaşığı şekersiz yoğurt 2 yemek kaşığı karıştırın. Ben yaklaşık 5 dakika boyunca bekletin ve yıkayın.(Ben cilt boyama, ama sadece durumda eski bir havlu kullanın sorunları vardı hiç.)nasıl yapılır-make-köri tozu
nasıl yapılır-make-köri tozu

4. Curry Tozu

Bu canlı ve dünyevi baharat zaten birçok mutfağında bir elyaf olarak bir üne sahiptir ve onunla yemek seviyorum! Bu güç baharat küçük miktarlarda dahil etmek benim en sevdiğim yollarından biri, bir ev yapımı köri tozu haline getirmiştir. Bu güçlü baharat bir dizi kullanır ve birçok yemekler müthiş lezzet sağlar.

5. Sunrise Smoothie

Tüm smoothies pina colada gibi tadı var. Benim en sevdiğim smoothies biri dünyevi baharatlar arasında sokuldu tatlı bir ipucu vardır.
To Make : 1/2 su bardağı dondurulmuş ananas, bir limon ve bir portakal, 1/2 çay kaşığı zerdeçal, karabiber küçük bir tutam suyu ile Pekan / badem / hindistan cevizi sütü 1 bardak Blend ve taze rendelenmiş bir çay kaşığı yaklaşık zencefil kökü. Istenirse Stevia gibi doğal bir tatlandırıcı ekleyin.

6. Güçlü Lapa

Bu baharat deneyin poultices haricen  cildi yatıştırmak ve inflamasyonu azaltmak için. Genellikle, bu nedenle egzama veya sedef hastalığı olan cilt için losyonlar veya müstahzarlar kullanılır. Ben bir ayak bileği bükülmüş ya da bir ayak kırdım ben şahsen bu kullanmış olduğunuz (hiçbir şey doktorlar gerçekten zaten ayak için yapabileceğiniz vardır).
Ne yaptım : Ben hint yağı, zerdeçal ve karabiber az miktarda kalın bir macun yaptı ve iltihaplı bölgeyi (bu durumda, benim kırık ayak) üzerinde ovuşturdu. Ben su geçirmez bir şal ve bir bandaj ile sarılır ve birkaç saat ayak üzerinde bıraktı. Bu (elbette) kemik yardım ancak bazı iltihaplar sakin görünüyordu ve benim ağrı azalır vermedi. Bu biraz leke yok bu yüzden (bir kaç gün sonra solacak) görünür yerlerde bunu tavsiye etmem.

7. Akne Jeli

karşısında yukarıda maskesi gibi, bu eşsiz baharat anti-inflamatuar özellikleri bu yararlı serin yardımcı ve akne durdurmak için yapar. Ben nokta tedavi için bal ve zerdeçal (2 parça bal ile 1 kısım zerdeçal) ve dab bir hamur yapın.

8. aydınlatın Diş

Ben leke böyle bir eğilim vardır beri benim dişlerde zerdeçal koyarak hakkında şüpheci oldu. Ben arkadaşım Heather için ne kadar iyi çalıştıklarını gördükten sonra oldukça hızlı bir şekilde korkularımı üzerinde var. İşte nasıl o dişleri beyazlatmak için kullanılır .

9. Itch durdurun!

Ben ince bir macun olduğunu tespit ettik aloe vera jel ve zerdeçal sakin kaşıntılı veya yanmış cilt yardımcı olabilir. Ben sokması, zehirli sarmaşık ve iyi sonuçlar bile egzama Bu kullandım. Adil uyarı ... Bu dağınık! Çocuklar için, ben onlar aşağı karışıklık tutmak için küvette iken onları banyo önce bu hakkını kullanmak edelim. Sadece onlara bir kitap okumak, böylece kaşıntı / acı kesip parmak kendilerine zerdeçal merhem boya izin yardımcı olmak için birkaç dakika sürer.

Bir Düz ol gibi 10. 'Spice

Tabii, biz kullanmak için yaratıcı yollar aklınıza gelebilecek, ancak birçok yemekler tek başına eklendiğinde bu basit baharat harika. Harika bir lezzet için yumurta, kavrulmuş sebzeler, et ve çorba eklemek istiyorum.
add-zerdeçal-to-ev yapımı-sabunadd-zerdeçal-to-ev yapımı-sabun

Sizin Sabun 11. Spice Up

Kendi sabun yaparsanız, renk ve cilt yararları için zerdeçal ekleyin. Kendi sabun yapmazsanız, bunu bir deneyin vermelidir! Bu düşünmek istiyorum daha çok daha kolay ( burada bir süper basit soğuk işlem tarifi ). Bu baharat tahriş olmuş cildi yatıştırıcı için özellikle yararlı olabilir, güzel bir renkli sabun yapar.altın-bal-için-soğuk algınlığı-zerdeçal-ve-bal
altın-bal-için-soğuk algınlığı-zerdeçal-ve-bal

12. Altın Bal

Sorun bu güçlü baharat gibi çocuklar çektin? Bu büyük bir çözümdür ve bir boğaz yatıştırmaya yardımcı olabilir, ancak çocuklar tat sevmiyorum. Benim çözüm? Neon sarı öksürük şurubu (en azından benim çocuklar diyoruz). Ben bal 8 ons kavanoz (bal yaklaşık 1 su bardağı) kadar zerdeçal tozu 3 yemek kaşığı ekleyin. Tanım olarak, bu aslında bir electuary , ama benim çocuklar sadece kendi boğazlarını daha iyi hissediyorum yardımcı olan bir parlak renkli bal gibi düşün. Bu vaktinden yapılmış ve her iki malzemeyi raf kararlı olduğundan çok uzun bir süre için saklanabilir.

Zerdeçal: Ne kaçının

Bu güçlü kök birçok faydası değil, aynı zamanda birkaç önemli uyarıları var. Ben de belirtildiği gibi, herhangi bir tıbbi durum ya da kim hamile veya emziren olanlar için bir çare olarak kullanmadan önce bir doktor konuşmak çok önemlidir. Mutfak kullanımı genel olarak güvenli kabul edilir.
Bazı folklor bilgisi, bir doğum kontrol olarak kullanıldı ve (ince pişirme kullanarak olsa) hamile veya hamile kalmaya çalışan kadınlar tarafından alınması gerektiğini göstermektedir. haricen kullanıldığında, cilde kullanımdan sonra kısa bir süre için açık sarı renk verecek ve bu kolayca kapalı yıkanabilir.
Kaynaklar saç zerdeçal kullanma hakkında katılmıyorum. Bazıları diğerleri saç kaldırmak için doğal bir yoldur yemin ederken, saç geliştirmek ve kepek durdurmak yardımcı olduğunu söylüyorlar.Gerçi bunu denemek beni yeterince cesur hale getirmek için saç potansiyel yararları için yeterince güçlü kanıt bulamadı.

Get It Nerede

Zerdeçal farklı markalar arasında muazzam bir fark olabilir. Ben satın  burada toz haline getirilmiş Zerdeçal  en iyi değeri ve onun kalitesi ile son derece etkilendim olarak. Ayrıca, yerel yüksek kaliteli Zerdeçal bulmak sadece parlak sarı turuncu renkli ve hiçbir ek malzemelerle organik bakmak mümkün olabilir.
Eğer Zerdeçal ile pişirmek musunuz? Hiç diğer kullanımlar için kullanılan? Aşağıdaki paylaşın lütfen!pratik kullanım alanları-için-zerdeçal-den-Sağlık-mama
pratik kullanım alanları-için-zerdeçal-den-Sağlık-mama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder