12 Kasım 2016 Cumartesi

Sindirim için Kimyon Kişniş ve rezene çay

sindirim ve yağ kaybı için kimyon, kişniş ve rezene çayı
Kocam son zamanlarda bir bağırsak sağlığı programı olarak adlandırılan geçti 5'te Thrive Gut o (ikincil enfeksiyon ve IV antibiyotik kullanımını sonuçlanan) yıllar önce bir ameliyat sonrası, onun bağırsak biraz ekstra yardıma ihtiyacı beri.
Onun deneyim gerçekten iyi oldu ve o şişkinlik ve sindirim problemleri fark edilir bir azalma (yanı sıra bazı kilo kaybı) gördü. protokol bölümlerinden biri CCF Çay veya şişkinlik ve inflamasyonu azaltmak için iyi olduğu söylenir Kimyon Kişniş ve rezene çay denilen bir yatıştırıcı sindirim çaydır.

Kimyon Kişniş ve rezene çay

Bu çayın tadı hayal edebileceğiniz gibi biraz sıradışı (aslında o şaka yollu "Taco Çay" olarak adlandırıyor) ama bu üç tohum çay antik Ayurveda kökleri ve faydaları bir dizi var olduğu ortaya çıkıyor. (Bu bir herkes için en iyi seçenek olmaz unutmayın otoimmün paleo tipi diyet o tohum ihtiva yok gibi, ama baharat ve tohum tüketmek olanlar bu çayı keyfini).
Kendi yandan, bu baharatlar sevdiğim bazıları benim parçası olarak kimyon ile, pişirme kullanmak için vardır ev yapımı taco baharat , biber baharat ve fajita baharat  ve ev yapımı sosis kullanılan rezene.
kombinasyon halinde, bu güçlü baharat benzersiz bir yatıştırıcı yeteneği var ve ben protokole olmamasına rağmen, ben bir akşam çay gibi veya zihinsel netlik için bir kuşluk içecek olarak rahatlatıcı bu karışımı buldum (ve benim süt arzının artırılması gibi görünüyordu bunu içme devam ettik böylece ve) yanı sıra Bebeğimin mide sakin.
Bu baharat o kadar yararlıdır nedeni şudur:

Kimyon

Kimyon, kan şekerini dengelemek ve solunum sorunları için yardım etmek, gelişmiş sindirim için kullanım uzun bir geçmişi vardır. Bu Demir ve Mangan kaynağıdır ve kimyon bir çeşittir çörek otu yağı kaynağı çeşitli kültürlerin tıbbi kullanımı uzun bir geçmişe sahiptir.
Kimyon antik Yunan ve Roma'da belgelenen kullanımı yanı sıra İncil süreleri ile uzun bir geçmişi vardır. Aslında, bir çare olarak kimyon kullanımına dair kanıtlar bile eski Mısır mezarlarında ve antik Hindistan yazılarında bulundu.
Hipoktrates'in yazılı söz ve pek çok kültürde tarih boyunca mutfak ve tıbbi kullanımlarında kimyon kullandık. Son yıllarda yapılan çalışmalarda bir çift Kimyon doğal yardımcı pankreas enzimleri artırmak ve kötü kolesterol düzeyini düşürmek için bazı umut verici bir potansiyel göstermiştir.

Kişniş

Kişniş Kişniş bitkisinin tohumu ve aynı zamanda binlerce yıldır Asya ve Akdeniz ülkelerinde kullanımı uzun bir geçmişe sahiptir. onun kullanımıyla ilgili kanıtlar eski Sanskrit metinde ve antik Mısır'da bulundu.
Yemek, genellikle bir parçası olan köri karışımları ve tat cin ve diğer bazı alkoller kullanılır.
Bu tarih boyunca sindirim çare olarak kullanılır olmuştur ve aynı zamanda endişeli bir zihin sakin dinlendirici bir baharat olarak kullanılan olarak belgelenmiştir. Bazen de solunum problemleri, idrar sorunları ve sinir sistemi bozuklukları için tentür ve ilaçlar kullanılır. Bazı kişiler de Coriander kullanarak cilt yararlarını fark.

Rezene

ve balgam söktürücü (solunum çare) bir gaz giderici (şişkinlik ve gaz için çare) olarak Mısırlı Çin, Hint, Roma, ve Yunan kültürlerinin eski kullanım öyküsü olan başka bir baharat.
Genellikle süt tedarik geliştirmek için emziren annelerde verilir ve yatıştırıcı özellikleri de süt yoluyla kolik bebek sakinleştirmeye yardımcı görünüyor çünkü.
Özellikle İtalya ve Fransa'da, birçok kültürde tarifleri bulunur.

Kimyon Kişniş ve rezene çayı Faydaları

sık sık bu çay ile ilişkili faydalarından bazıları şunlardır:
  • Geliştirilmiş Sindirim - bu tarifi kullanılan baharatların tüm iyi sindirim ile ilişkili ve gaz giderici (onlar şişkinlik ve gaz azaltmak anlamına gelir) vardır vardır.
  • Olası Yağ kaybı - Bu çay bazı ön çalışmalara göre yağ kaybı artırmaya yardımcı olabilir.
  • Hemşirelik Moms Süt Üretimi arttı - Ben rezene ve kimyon genellikle süt arzını artırmaya yardımcı olmak için tavsiye edilir, çünkü mantıklıdır bu etkiyi, fark ettim.
  • Kolik tarzlı Bebekler için Yatıştırıcı bu çay benim kendi sindirim ama bebek çok değil sadece yatıştırıcı etkiye sahip gibi görünüyordu -Yeni etkisi ben şahsen fark ettim.

CCF Çay (Kimyon Kişniş ve Rezene çayı) yapmak nasıl

Bazı bitkisel ilaçlar aksine ( ev yapımı öksürük damla - Sana bakıyorum), bu çare birkaç temel malzemeleri ve bazı kimyon, rezene ve kişniş tohumu ile yapmak daha kolay olamazdı.
Tadı biraz sıradışı olduğunu ben çay tüketimi ana yöntem tatlı çay çeşitli olma eğilimindedir, özellikle sizi uyarır edeceğiz, ama biz gerçekten bunun yatıştırıcı ve sakinleştirici etkileri sevdim ve çok olacağını düşünüyorum!
Ayrıca, Christa (kurucusu Tüm Journey ve Gut 5 ders Thrive lezzet yardımcı olacak bazı limon ya da kireç ve bazı ham bal ekleyerek önerir) ve ayrıca biraz daha keyifli bir buzlu sürüm yapmak için buz üzerinde çay dökülen önerir (sıcak çeşitli daha yatıştırıcı buldum ama).
Ben Ayurveda hiçbir uzman değilim bu yüzden herhangi bir ek sağlık yararları vardır emin değilim, ama tarçın bir tutam veya demlenmiş çay, taze zencefil kökü birkaç dilim ekleyerek harika bir tadı fayda ettim.
4.9 den 7 yorum
Sindirim için Kimyon Kişniş ve rezene çay
 
Hazırlık zamanı
yemek vakti
Toplam zaman
 
indirgeme gazı ve şişkinlik ve hangi sindirim sistemi için yararlı bir yatıştırıcı ve dünyevi bitkisel çay Ayurveda kullanımı uzun bir geçmişe sahiptir.
Yazar: 
Tarif Türü: İçecekler
Hizmet eder: 2
malzemeler
talimatlar
  1. İsteğe bağlı hazırlık adım: En iyi lezzet için, ben kokulu ve altın kadar yaklaşık 5-8 dakika 350 bir fırın tepsisine tohumları kızartma ister. Bu isteğe bağlıdır ama gerçekten lezzet artırır bulabilirsiniz.
  2. seeds- yer bir kahve değirmeni rezene, kişniş ve kimyon tohumu taşlama ya da ince bir toz oluşturmak için bir havan kullanımı.
  3. küçük bir tencerede bu toz ve su koyun ve bir taşım kaynatın. kokulu kadar 5 dakika pişirin ve ocaktan alın. kullanıyorsanız ve karıştırın eğer tarçın veya zencefil ekleyin. (Kullanılıyorsa) ham bal eklemeden önce ısınmak için soğumasını bekleyin. Not: Bazı kaynaklar Ben şahsen bu yaptığım herhangi bir ekstra yarar fark olsa baharatlar, kaynayan önce bir saat kadar suda bekletin izin öneririz.
  4. ince gözenekli metal süzgeç vasıtasıyla süzün ve hemen içki veya bir soğuk içecek için buz üzerine dökün. aynı zamanda büyük gruplar halinde yapılabilir, soğutulmuş ve tüketmek için hazır olana kadar buzdolabında saklanır.
notlar
Ben? Zaten zemin baharat kullanabilir miyim 
Teoride, evet, tüm orijinal kaynaklar kurutulmuş baharat bütün kullanmadan ve bira hemen önce kullanmanızı öneririz olsa.

İşte bu çay yapmak için nasıl gösteren Christa bir video:

Uyarılar:

rezene rahim kasılmalarını olabileceğine dair bazı anekdot kanıtlar var gibi ben şahsen, bir doktor veya ebe ile kontrol etmeden gebelik sırasında rezene çayı içmek olmaz. Tabii ki, özellikle herhangi bir mevcut sağlık durumu olanlar için, bu veya başka herhangi bir doğal ilaç kullanmadan önce bir doktor ile kontrol etmek önemlidir.
Hiç bu denediniz mi? senin çay taco baharat ekleyerek hayal bile edemiyorum? Aşağıda tartılır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder