12 Kasım 2016 Cumartesi

9 Önemli Beceriler Biz bunları öğretmek için bizim çocuklar borçluyum

Çocuklarımız tarihinin ilk kuşak bir dünyada büyümek olan internet her zaman var oldu nerede .Birçoğu onlar konuşabilir önce bir iPhone nasıl çalıştığını biliyorum. Eğer VCR, daktilo ve çağrı cihazları gibi şeyler hakkında konuşmak zaman onlar size tuhaf bir görünüm verebilir.
Birçok yönden, onların nesil inanılmaz potansiyeli oluşturmak ve biz çocukken bile yoktu şeyler excel yeteneğine sahip olacak. Onlar büyük olasılıkla biz bile anlayamaz teknolojisini yaratacak.Tamamen güneş arabaları ve geleceğin evlerin marifet gelebilir.
Onlar fiziksel haritası yanı sıra yön hiçbir GPS, cep telefonu ya da başka yollarla bir yerde sürüş sırasında gerçekten kaybolma hissi yaşayabilirsiniz asla
Bunların hepsi inanılmaz, ama "app nesil" tek dezavantajı birçoğu bazı temel yaşam becerileri olmadan yetişkinliğe yapıyor olmasıdır. Bu beceriler onlar bir uygulama için fason veya Facebook üzerinden öğrenemez olanlardır.

9 Becerileri Biz onları öğret Bizim Çocuklar borçluyum

Sık sık benim dedemin nesil çocukların mevcut nesil düşünürdüm merak ediyorum. Nasıl farklı şimdi daha sonra 19 yaşındaki bir çocuk karşılaştırmak ve bir 19 yaşındaki bir çocuk eğer onlar olmazdı. Benim tahminim benim büyükbaba kuşaktan çocuk pratik beceri ve akademisyenler excel olduğunu ifade etti. Bizim şimdiki nesil çocuk, tabii ki, teknoloji excel olacaktır.
Ben geçmiş nesillerin genç yetişkinler muhtemelen bu pratik becerileri daha sahip olacağını, göreceli kesinlikle söyleyebiliriz. teknolojinin tüm avantajları ile, bu temel ve önemli beceriler zaman kaybolabilir izin vermemeliyiz:

1. Pişirme

İstatistiksel olarak hepimiz bir kaç on yıl öncesine göre daha az yemek ve daha sık dışarı yemek.Bu genellikle pişirmek için zaman, yer ya da becerileri yok, yüksek okul ve üniversite yaş grupları, özellikle doğrudur.
Hemen hemen her yemek evde pişmiş zaman benim dedesi bir süre konuştuk. Yemekler dışında nadir ve en hatta öğle yemeği sağlamak için okul sistemine bağlı değildi. İstatistiksel olarak, insanlar o zaman da ince ve sağlıklı idi. Tabii ki, pek çok faktör vardır, ancak uzmanlar sürekli dışarıda yemek obezite ile bağlantılı olduğunu uyarmak ve diğer sağlık sorunları
Hepimiz yemek zorunda, ve çoğumuz günde birden çok kez yemek. Pişirme bizim çocuklara öğretmek için en yararlı becerileri biridir ve çoğu gerçekten öğrenme tadını çıkarın! Ben nasıl pişirmek ve şimdi onlar rutin kendi üzerindeki tüm yemek yapmak mümkün ve istekli mutfak yardımcıları Çocuklarımı öğretim birkaç ay geçirdi!
Tavsiye ederim bu online video ders pişirmek için her yaştan çocukları eğitmek için! "Bayan.Kimball "(lisanslı öğretmen) her yaştan çocuklar için ileri düzeyde beceriler temel öğretir. (Elbette yeni üyeler kabul etmiyor, o elbette erişimi için beklerken çocuklar için bazı büyük pişirme ipuçları göndereceğiz listesi-bekleme almak için emin olun!)

2. Yüzme

Bu beceri pişirme gibi kullanışlı değil, ama kesinlikle hayat kurtarıcı hiç gerekirse olabilir. Yüzme spor veya yüzme takımları gerçekten eğlenceli ve suyun tadını çocuklar için egzersiz büyük bir kaynak olabilir. Hatta temel yüzme beceri ve yetenek yararlanabilir olmayanlar suya emniyete almak için.
Yüzücü dersleri birçok yerde mevcuttur ve bu bir beceri herkesin sık kullandığınız olmayacak olsa da, bu bir hayat kurtarıcı hiç gerekirse var bir!

3. Bütçeleme

Geçenlerde kanallar aracılığıyla saygısız ve bir hanımefendi olan bir kız hakkında bir film karşıdan karşıya geldi. O dolar binlerce borç ve hala alışveriş oldu. o kadar çok belaya kazanılmış vardı neden bir parçası o gerçekten kredi kartları bedava para, ama aslında yüksek faizli kredi olmadığını anlamadı olmasıdır.
Birçok yetişkin bile onların aylık mali ve giderler net bir resim yok. ABD raporu yetişkinlerin% 38çeşit olan kredi kartı borcu, ortalama varlık ile 5000 $ üzerinde!
Çocuklar maliyesinin temellerini öğretmek ve onların gelirlerini kıyasla harcama oranı izlemek ve öğretilmesi onları yetişkin olarak bu tuzaklardan kaçınmak yardımcı bir yol olduğunu. Nane gibi online programlar bu sürecin basit hale ve çocuklar üzerinde yaşadıkları önce uzun mali yönetmek için öğrenme başlayabilirsiniz onların kendi. Bonus olarak, belki bizim bazı çocuklar nihayet federal bütçe dengesi geleceğin milletvekilleri olacak!

4. İlk Yardım

Bir ebeveyn olarak, ben ilk yardım ve CPR bir genç olarak aldı sınıflar için minnettar birçok kez oldum. Bebekler gerçekten ağızlarına bir şey koyacağız ve minnetle kendi biri CPR kullanmak için gerekli asla varken, ben hiç tıbbi yardım gelmesi kadar kullanmak gerekiyor durumunda bunu bilmek sevindim.
Bunun üzerine, çocuklar "boo-boo yaratıcıları" yürüyüş ve kendimi daha sık İsterdim daha bandaids ve kelebek bandaj uygulayarak bulabilirsiniz.
CPR gibi bir beceri bilerek (Hiç ihtiyacınız varsa, kendinizi bunu yaparken olmayacak) doğrudan yarar, ama benim için büyük bir beceri ve hayat kurtarıcı bir başkası bir gün için olabilir olmayacak! Birçok şehirde, çocuklar ve yetişkinler için ücretsiz ya da düşük maliyetli ilk yardım ve CPR sınıfları var.

5. Öz Savunma

Çocuklarda ve genç yetişkinlerde Binlerce taciz ya da saldırı her yıl kurbanı. Küçük çocukların istismar vakalarının artış olmasına rağmen bu yaş 12-34, en yüksek risk altındadır. Biz nasıl kendilerini savunmak için bizim çocuklara öğretmek için önemli olan bir dünyada yaşamak olduğunu düşünmek üzücü, ama biz bunu. Umarım bu çocuğunuzun bir gerçek yaşam durumda kullanmak zorunda olduğu bir beceri asla, ama kendini savunma almak için pek çok faydaları vardır , ya da dövüş sanatları dersleri de dahil olmak üzere:
  • Öğrenme kendini kontrol ve öz-disiplin (çok önemli yaşam becerileri)
  • kazanma güven
  • Geliştirilmesi refleksleri ve denge

6. Temel Temizleme

Ben üniversitede iken yurt odalarında bakılırsa, çoğu öğrenci öğrendim asla tahmin ediyorum (ya da umurumda değildi) temel temizlik becerileri. yetişkinlik, biz tüm temiz ve yaşanabilir bizim yaşam alanları tutmak yeteneğine sahip olmalıdır. çocuklar temel temizlik becerilerinin öğretimi (ve onları temizlik tutarlılık öğrenmek yardımcı) da temiz şimdi kendi yaşam alanını (evinizin) tutarak onları yer almak için harika bir yoldur!

7. Eleştirel Düşünme

Orada neden olabilecek birçok faktör olabilir, ancak uzmanlar biz eleştirel düşünme yeteneği geniş bir düşüş görüyoruz kabul görünebilir. Biz günlük olarak karşılaştıkları bilgilerin büyük ve devamlı miktarı ile, birçok durumda, sadece katılıyorum ya da bilgi inan ister katılmıyorum ya da inanmamak yerine hakkında eleştirel düşünme seçmek için daha kolay gibi görünüyor. o. Biz bugünün dünyasında bizim çocuklara öğretmek en değerli (ve zor) becerilerden biri bile ders kitapları, öğretmen ve haber gibi "güvenilir" kaynaklardan bilgi sorgulamaktır. Oldukça düşünmek sadece ne daha, nasıl düşüneceklerini öğretmek için onları iyi hizmet edecektir.

8. Kodlama

Biz hızla değişen bir teknolojik tahrik dünyada yaşıyoruz ve birçok avantaj sunuyor. Bir büyük avantajı yeterli zaman ve motivasyon ile çevrimiçi hemen her beceri öğrenmek için yeteneğidir.öğrenmek için bir kolej eğitimi gerektiren kullanılan birçok özel beceriler, birçok (hepsi değil tabii) şimdi çevrimiçi öğrenilebilir ise. Harvard, MIT, Yale, Stanford ve benzeri En iyi üniversiteler öğrencilere ücretsiz çevrim izlemek için için kendi sınıflarının çok açtı.
işe dünyası çok kayıyor. Bir üniversite derecesi üst düzey şirketlerin birçok işin kez neredeyse bir garanti, iken bugün beceri değil, örgün eğitim düzeyine dayalı işe. Bu öğrenmek için inisiyatif almaya istekli herkes için pek çok yeni olanaklar açar.
Öğrencilerin kolayca çevrimiçi kodlama öğrenebilir ve giderek teknolojik dünyada, bu becerileri değer artmaya devam edebilir.
Biz kullanmak Codecademy kod nasıl online eğitim için. Bunu anlamak kolay ve interaktif. Bu sitede birçok farklı kodlama dilleri öğrenerek başlayabilir okuyabilecek herhangi bir öğrenci.

9. Araç Bakım

Belki arabalar gibi bu pratik becerileri az yararlı daha bilgisayarlı ve düzeltmek için zor, ama yine de hala yararlı olsun. (Veya babamla yardımıyla) kendim sorunları küçük arabayı tamir edememek tarafından yılda bu kadar para biriktirdim. Bu beceri gerektiğinde para ve iş gücünden tasarruf bir lastik değiştirmek için bile yeteneği.
Orada muhtemelen birçok diğer temel beceriler Ben önceki kuşaklarından yetkin ve bilmek gerekli olarak kabul olduğu ortaya bıraktım, ama bunlar iyi bir başlangıç.
Ne düşünüyorsun? Başka hangi becerileri biz onlara öğretmek için bizim çocuklar için borçluyum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder