12 Kasım 2016 Cumartesi

Çocuklar için 7 Sağlıklı ve Kolay Snack Fikirler

Yoğun bir hafta sarmak için burada benim çocuklar ve ben de aşk yedi aperatif fikirleri vardır. Daha da iyisi, onlar hazırlamak ve paket kolaydır.

Ev yapımı ya da Nitrit Ücretsiz Sığır Jerky

Kim sığır sarsıntılı sevmez? Ben etrafta bunun yeterince muhafaza edilmesi durumunda benim çocuklar pound yemek istiyorum. Bu yüksek protein ve iyi versiyonları herhangi bir kimyasal ya da yapay koruyucu yok. Trader Joes ve Whole Foods gibi mağazalar genellikle sağlıklı sürümleri taşımak ve kolayca kendi (Mark'ın Günlük Apple sahiptir yapabilirsiniz nasıl yapılır tarifi ile rehber harika )

Sağlık Barlar

Ben bu her zaman yapmak ve benim çocuklar onları aramak "gofret." Onlar bitter çikolata kurutulmuş meyve tarçın bir şey içerebilir fındık ve Medjool tarihlerini ve varyasyonları bir baz ile yapılır. (En sevdiğim ... organik koyu çikolata cips ile yukarıdaki temel tarifi bir çerez gibi tadı!). Bu yapmak kolaydır ve halindeyken hızlı bir atıştırma.

marul sarar

Ben bu Varyasyonlara ben evde var artık ne et ile her zaman yapmak. Yukarıdaki resim kıyma veya hindi, salsa ve doğal ekşi krema ve avokado ile bir "taco" versiyonu (resimde yok: Ben dışarı) romaine marul (sıcak sosu ekleyin). marul sarmak için diğer favori varyasyonlar şunlardır:

Guacamole ve Dilimli sebzeler

Çoğu gün, bu dakikada sadece birkaç birlikte atmak için kolay bir aperatif olduğunu. Ben avokado ve ev yapımı salsa ezme kolay guacamole yapmak ve onları buna daldırma için ben havuç, salatalık ve kereviz dilimleyin. Benim bir yaşında genellikle sadece avuç guacamole yiyor, ama tüm besinleri avokado, ben hiç umursamıyorum

Badem yağı ile Kereviz

Bu benim kişisel favori atıştırmalıklar biridir (ya da sert haşlanmış yumurta ile eşleştirilmiş kahvaltı!). Badem yağı daha az alerjik ve fıstık ezmesi (fıstık aslında bir baklagil olan) daha yüksek besin profili vardır bu yüzden badem tercih! Ben sadece badem ezmesi üzerine kereviz ve smear dilimleyin. Her zaman bakmak "bir günlük karıncalar" için bazı kuru üzüm ekleyebilirsiniz.

Füme Somon & Krem Peynir ile Salatalık

Ben bu işten bir yemek yapabilir (ve bazen yapmak). Sadece avokado bir parça (ya da bazı guacamole) bazı krem ​​peynir ya da üstünde salatalık ve yayılmasını dilimleyin. üstünde somon füme bir parça koyun ve mükemmel bir aperatif presto-. bir lokma bir sağlıklı yağ, protein ve sebze!

Acılı Yumurta

Ben bir varyasyon bu yapmak ve çocuklar onları seviyorum. (Bir yaptığınız sürece yerine mayo kullanarak sağlıklı bir sürümünü kendiniz) avokado ve biraz tuz ve karabiber ile sarılarını ezin. (... Veya kahvaltı ... ya da öğle) inanılmaz bir aperatif serbest pastırma üstünde parçalanan bazı nitrit koyun ve sahip
Diğer atıştırmalık fikirler bazen yemek:
  • çırpılmış krema ile organik çilek
  • fındık, çikolata, kurutulmuş meyve ve hindistan cevizi ile ev yapımı iz karışımı
  • dilimlenmiş meyveler
  • Ceviz, kaju fıstığı, badem, vb
Eğer (ve çocuklar), bu fikirleri çalışırken zevk umuyoruz. Çoğu avokado içerirler (belki bu "avokado kullanmak için yedi yol?" Denilen olmalıydı) bizim evde bir elyaf olan. Onlar da tüm tahıl / gluten / fıstık ücretsiz ve ayrıca ücretsiz süt olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder