5 Mayıs 2018 Cumartesi


pratik kek

https://www.instagram.com/p/Bgeb760n4uq/?utm_source=ig_embed




4 yumurtanın sarısını biraz tuz ve 3-4 yk sicak su ile rengi açılana kadar çırptım, 6 minik hurmayi azıcık sıcak suda bekletip, suyuyla birlikte çatalla ezdim, yumurta sarısına ekledim, 1 yk ham kakao ve 1 yk tef unu (evde bu vardi, her hangi bir un da olur bence) eleyerek karıştırdım.Yumurta aklarini da bir fiske tuzla köpük köpük olana dek cirptim.Kademeli ve nazik bir sekilde kakaolu harca yedirdim, yarim cay kasigindan az karbonat ekleyip, yagladigim fincanlara harci paylastirdim.Iki parmak sicak su koyduğum tencerede kisik ateste, fincanlarin tingirdama sesi gelerek 20dk kapağı açmadan pisirdim.Buhari emsin diye kapağın altindan gecen bir havlu yerleştirdim.

Fısır fısır, yumuşacık, köpük gibi 6 adet #kekçıktı, 3 dilime ayırıp aralarina #kajuezmesi / #findikezmesi #hamkakao #muz karıştırıp sürdüm, üzerine h.cevizi yagi ve ham kakako ile çikolata sosu yaptim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder