8 Mayıs 2018 Salı

2 RENKLİ BANANA BREAD, 
https://www.instagram.com/p/Bg8UrFxFwV5/?taken-by=alkalioldumbenanne

2 yumurta
2 orta boy muz (1,5 rondodan geçmiş, 1/2 da çok minik dilimlenmiş)
2 yemek kaşığı kuru kayısı püresi (suda beklemiş kayısılar ve çok az su bızzzt)
2-3 yemek kaşığı hindistan cevizi yağı
1 yemek kaşığı vanilya özütü
1 yemek kaşığı tarçın
1/2 tatlı kaşığı pumpkin spice (şart değil)
1 çay kaşığı karbonat+1 tatlı kaşığı elma sirkesi
1 su bardağı aktive edilmiş ve iri doğranmış ceviz/fındık/badem
1 çay bardağı karabuğday unu
2 yemek kaşığı ham kakao
2-3 yemek kaşığı tahin
Tahin ve kakao haricindeki ıslak ve kuru malzemeleri ayrı ayrı karıştırıp, sonra birleştirdim. Spatulayla hepsini birbirine yedirdim. Yağladığım kalıba hamurun 2/3’sini paylaştırdım. Kalan hamura kakao ve tahin ekledim. Muffinlerin ortalarına birer küçük kaşık da kakaolu hamurdan kondurdum. Biraz kürdanla birbirine yedirmek iyi olur. Benim acelem olduğu için onunla uğraşmadan attım fırına.
150-160 derecede-kalıbınızın şekline göre-yarım saat civarında pişiyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder