19 Temmuz 2020 Pazar

Duvardaki başka bir tuğla

2,192
12
6

Giriş: Duvardaki Başka Bir Tuğla

Duvardaki başka bir tuğla
Sıkıcı bir istinat duvarını sahte bir tuğla duvarına dönüştürün.

Gereçler:

Kalem, ressamın bant, ölçüm bandı, seviye, plastik kova, tahta kaşık, harç karışımı, dış cephe boya veya beton boya, su, beton mala, gazete.

Adım 1: Adım 1: Tuğlalarınızın Ana Hatlarını Oluşturun

Adım 1: Tuğlalarınızın Ana Hatlarını Oluşturun
Üzerinde çalıştığınız duvar alanının nispeten temiz olduğundan emin olun. Bu, bant ve harç karışımının orijinal duvara yapışmasını sağlayacaktır.
Tuğla deseninizin nereye gitmesini istediğinizi ölçün ve işaretleyin. Duvarın üstü düz ise ve tuğlanın yatay olmasını istiyorsanız, duvarın üstünden ölçebilirsiniz. Her seferinde küçük bir alanı bantlayın. Bir çalışma oturumunda tamamlayabileceğinizden daha büyük bir alanı bantlamak istemezsiniz. Harcı küçük partiler halinde karıştırmanız gerekir, böylece duvara yaymadan önce kurumaz.

Adım 2: Adım 2: Harcı Karıştırın

Adım 2: Harcı Karıştırın
Optimum kıvamı elde etmek için harç karışımını ambalajdaki talimatları kullanarak hazırlayın. Renk çeşitliliği yaratmak için suyun bir kısmına dış cephe boyası ekledim. Bir galon kovası kullandım ve bir seferde yaklaşık 3 bardak harç karıştırdım. İstenilen kıvamı elde ettikten sonra, harcı mala ile bantlanmış alana yayın. Harç karışımı kurumadan önce bandı çıkardığınızdan emin olun. Harç hala ıslakken bandı çıkarmazsanız, temiz bir harç derz çizgisi bırakmaz.

3. Adım: 3. Adım: Devam et

3. Adım: Devam et
İstediğiniz sayıda tuğla oluşturana kadar 1. ve 2. adımları tekrarlayın. Aletlerinizi kullandıktan hemen sonra temizlediğinizden emin olun.

Adım 4: Adım 4: Dönüşümün Keyfini Çıkarın!

Adım 4: Dönüşümün Keyfini Çıkarın!
Sahte tuğlalar arasındaki boşluğun rengini değiştirmek için bir dış boya kullandım.

Paylaşan İlk Siz Olun

    öneriler

    Ultralight 2 Kişilik 3 Mevsim 35oz Çadır
     8  283
    Tower Tug Savaş
    Savaş Kulesi Tug tarafından smogdog içinde Backyard
     68  6.0K
    Sertağaç Kubb
    Ahşap Kubb tarafından peterbrazil içinde Backyard
     66  9.9K
    Beton Harfler

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder