19 Temmuz 2020 Pazar

Cephe Ekici / Yükseltilmiş Bahçe Yatağı

1,296
17
2

Giriş: Cephe Ekici / Yükseltilmiş Bahçe Yatağı

Cephe Ekici / Yükseltilmiş Bahçe Yatağı
Cephe Ekici / Yükseltilmiş Bahçe Yatağı
Cephe Ekici / Yükseltilmiş Bahçe Yatağı
Hakkında: // 3LRusS1T0 // @ tita.leather 👈🏼 Pek yakında !! 
Kanada'da ilkbahar ve yaz mevsimine kadar tüm açık hava aktivitelerini hazırlamanın zamanı geldi!

Ev geliştirme istisna değildir ve son birkaç yılda bir bahçe ve çiçekçiliğe gerçekten giren bir eşle, aktiviteleri için ona iyileştirilmiş bir alan vermek için tam zamanı gelmişti.

Birkaç kez bana diğer komşuların sahip olduğu yükseltilmiş bahçe yataklarının ne kadar güzel göründüğünü söyledi, bu bir meydan okumaydı ve bu Talimatta evimin cephesinde bir tane yaparak deneyimlerimi paylaşacağım ve bu sizinkini yapmanıza yardımcı olacağını umuyorum eğer bu yüzden okuyorsanız.

Yani yaz köşeyi döndü ve saat daha fazla uzatmadan yapalım!

Adım 1: Malzemeler 📝

Malzemeler 📝
Malzemeler 📝
2x4 İşlenmiş ahşap.
4x4 İşlenmiş ahşap.
1x6 İşlenmiş ahşap.
Vidalar.
Dübeller ve Tutkal.

Adım 2: Araçlar ⚒️

Kürek
Bahçe Mala
Seviye
Rafter Açı Kare
El Testere
Matkap
Kelepçeleri

Adım 3: Planlar 📐

Planlar 📐
Evin önünü ve ekicinin maksimum yüksekliğini ölçtükten sonra bir grafik kağıdına yapılan basit planlar.

Bu planlarla ne kadar odun satın almam gerektiğini hesapladım.

Adım 4: Çimenleri Çıkarın ve Delikleri Kazın

Çim ve Kazı Deliklerini Çıkarın
Çim ve Kazı Deliklerini Çıkarın
Çim ve Kazı Deliklerini Çıkarın
Çim ve Kazı Deliklerini Çıkarın
Oldukça basit bir adım, ekicinin ahşap kenarlarının nerede olacağını ölçün ve çimi çıkarmak için kürekle kazın.

Sonra 4x4 ve 2x4 direkleri için delikleri kazın.

Sonunda bazı kayalar kaldırmak için bir bahçe malası kullandım.

İpucu: Başka bir yere ekebilirseniz, çıkardığınız çimleri boşa harcamayın.
Örneğin, arka bahçede çıkardığım 1ft x1ft'lik beton fayanslardan lekeleri örtmek için kullandım.

Adım 5: Mesajları yükleyin.

Mesajları yükleyin.
Mesajları yükleyin.
Mesajları yükleyin.
6 Resim Daha
İlk olarak 4x4 direği çimento yolunun yanına kurdum ve üstünü çimento hattından 1 ½ ”(2x4 gerçek kalınlığı) bırakarak gömdüm. Bu bana daha iyi bir görünüm için daha sonra üstte 2x4 üzerine kurulum alanı verdi.

Direği uygun pozisyonda tutmak için bir seviye kullandım.

Diğer direkleri kurmak için, kılavuz olarak kullanılmak üzere iki geçici direklere (hurda ağacından yapılmış) bağlı bir ip yerleştirdim ve direkleri direk ve tel arasında 1 1 ”bırakarak gömdüm.

Diğer iki 4x4 direklerin kurulumunda zaman kazanmak için, 1x6'dan 3ft kesip direklerle kare olarak vidaladım. Daha sonra fark ettim, ihtiyacım olandan birkaç inç daha uzun olduğunu fark ettim çünkü ilk yazı duvardan 34 ”idi ... Oh, ne dendiğini biliyorsun:“ iki kez ölç ve bir kez kes ”gibi görünüyor o dersi asla öğrenemiyorum, ama bir el testeresinin daha sonra tamir edemeyeceği hiçbir şey.

İpucu: Süslü bir araca ihtiyaç duymadan direklerin etrafındaki toprağı kolayca sıkıştırmak için 2x4 hurda parçası ve bir çekiç kullandım.

6. Adım: Panoları Takın

Panoları Kurun
Panoları Kurun
Panoları Kurun
2 Resim Daha
Zaten 4x4 direklere bir tahta taktığım taraftan başlayarak, ikinci tahtanın altına sığması için küçük bir kanal kazdım. Bahçe malası gerçekten yardımcı oldu.

Sonra vidalar için pilot delikler yaptı ve kartı taktı.

İlk tahtadaki fazlalığı kesmeden önce ekicinin ön tarafında bu işleme devam ettim.
45 derecelik bir açı daha iyi bir finiş sağlayabilir, ancak dürüst olmak gerekirse yan zar zor görülür.

Alt tahtayı kurmak için kılavuz olarak direklerin üstünden 5 install ”(1x6'nın gerçek genişliği) bir işaret yaptım.

Panoları yerinde tutmak için kelepçeler ve kurulum için referans seviyesi gerçekten hızlı ve kolaydı.

Adım 7: Kompakt Toprak (isteğe bağlı)

Kompakt Toprak (isteğe bağlı)
Kompakt Toprak (isteğe bağlı)
Ekiciye üst / kenarlığı monte etmeden önce, bir çekiç ve 4x6'lık bir hurda parçası kullanarak tahtalara yakın toprağı sıkıştırdım. Basit ve kolay.

Bir el arabası kullanarak toprak eklemeye devam ettim, sonra suladım, sonra daha fazla toprak ve süper teknolojik araç setimi kullanarak tekrar sıkıştırdım;)

Adım 8: Üst Kenarlığı Kurma

Üst Kenarlığı Takma
Üst Kenarlığı Takma
Üst Kenarlığı Takma
5 Resim Daha
Ben sütunların üstünde 2x4 sundu ve kelepçeler kullanarak bir kullanarak pilot delik yaptı ?? matkap ucu ve daha sonra bir cep delikleri açılmış bir ?? vidaları yerleştirmeden önce matkap ucu.

Cep delikleri daha sonra yapıştırdığım ve zımparaladığım ahşap dübellerle kaplandı.

2x4'ü tahtaların uzunluğuna uyacak şekilde kestim ve bu kez köşenin ekleminde 45 ° açı yaptı. Düz bir kesim yapmak için süper kolay bir jig, önce bir kiriş açılı kare ile açıyı ölçmek ve işaretlemek ve daha sonra el testeresi için bir koruma / kılavuz olarak 2x4'ü sıkıştırmaktır.

Son olarak bir delik açtım ve eklemi güçlendirmek için kesişen bir dübel geçidi ekledim. Deliği bağlantıya dik yapmak için kiriş açısı karesini kelepçeledim ve kare içindeki deliği deldiğim bir kılavuz olarak kullandım. Ama şimdi bunun aşırıya kaçtığını düşünüyorum.

Adım 9: ... ve bitti!

... ve bitti!
Şimdi sadece toprak eklemeliyiz (çok fazla toprak!) Ve eşin içeride yaptığı tüm çiçekleri nakletmeliyiz, ancak bu birkaç haftaya kadar olmayacak.
Umarım bu ön ekici / yükseltilmiş bahçe yatağını inşa etme deneyimim projelerinde başka birine yardımcı olabilir.
Arka Bahçe Yarışması

Paylaşan İlk Siz Olun

    öneriler

    Disko Topu Asılı Ekici
     92  9.9K
    Tower Tug Savaş
    Savaş Kulesi Tug tarafından smogdog içinde Backyard
     68  6.0K
    Kit Gitar İNANILMAZ yapın!
     94  9.2

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder