25 Ekim 2015 Pazar

Ev
Vay be, ben sadece son yayınlanan beri onun bir ay içinde olduğunu fark etti. Ben yoğun bir kızım olduğunu biliyorum ama yol çok uzun gitmiş oldum. İyi haber döndüm olduğunu ... ve sizin için lezzetli bir tarifi ile! 
Hızlı kenar çubuğu ... başka bir yazı için uyanık sonra bugün olmak. Ben insanlar, bu vitamin ve mineraller ve vitamin takviyeleri hakkında gerçekler ve mitler vücudunuz bunları kullanır nasıl önemli kaynaklardan çeşitli vitamin ve mineraller anlamanız çok önemli olduğunu düşünüyorum. Bugün bizi izlemeye devam edin konuyla ilgili bir dizi ilk olacak çok fazla bilgi var!
Şimdi geri eldeki göreve ... Bu yüzden açıkçası ben hayranıyım benim ikinci gözleme yazılan olacak. Garip bir çocuk olarak onlardan nefret nasıl görüyorum.Bir keresinde benim Big Bird bebek gagasında arkasında küçük bir delik krep dolması ve Big Bird karıncalar tarafından saldırıya ediliyordu kadar annem onu ​​keşfetmek değildi ... korkunç oldu. Neyse, çocuklar ve yetişkinler hem bu Tam Buğday Muz krep seveceksiniz. Onları bu sabah vardı ve hatta şurubu gerek yoktu.Kesinlikle ... onları denemeye yarın sabah onları ailenizi tedavi etmek ve yapmak gerekir! Bu aşağıdaki Weight Watchers Bonus ... onlar bir porsiyon için sadece 3 puan değil! Tadını çıkarın!
Tam Buğday Muz Krep (oniki 4-inç krep yapar, 3 porsiyon başına)
MALZEMELER:
  • 1 su bardağı kepekli un
  • 2 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1 yemek kaşığı toz tarçın
  • 2 yumurta, biraz dayak
  • 1 su bardağı az yağlı süt
  • 2 orta çok olgun muz
TARİFİ:
 Geniş bir kapta, un, kabartma tozu ve tarçın karıştırın. 
Başka bir kapta muz püresini. Süt ve dövülmüş yumurta karıştırın.
Un karışımı içine muz karışımı dökün ve iyice karıştırın. Karışım çok cıvık görünüyorsa, biraz daha un ekleyin; çok kalın olursa, biraz süt ekleyin.
Coat yapışmaz sprey ile büyük bir yapışmaz tava. Orta ısı 2 dakika içinde ısı pan.
Her gözleme için ısıtılmış pan meyilli 1/4 fincan Kaşık. Cook üstleri kabarcıklı kadar ve çevresinde kenarlar krep kuru. Flip ve her iki tarafta altın kahverengi kadar 2-3 dakika pişirin.
İsteğe bağlı: Böyle dilimlenmiş muz veya çilek taze meyve ile üst.


Ev
Bir süre önce, ben Dr Ian Smith'in Fat Smash Diet çalıştı. Diyetin ilk 9 gün yalnızca meyve ve sebzeler yemek, ama günde yulaf 1 fincan hangi bir detoks olduğunu. Bir vejetaryen diyet daha ilginç hale getirmek için yaratıcı yollar arıyor, ben bir haç Tarçın Yulaf Pancakes için bir reçete koştu. Hepsi ilk başta cazip ses vermedi ama ben yine de yaptım. Ben şimdiye kadar vardı en iyi krep bazıları olduğunu söylemek mutluyum! Cidden! Ben diyet çok uzun sürmedi.Nitekim olarak, ben bile 9 gün detoks boyunca bunu yapmak değildi. Ben, ancak, I love bir tarif buldunuz ve ben sizinle paylaşmak istiyorum. Tadını çıkarın!
MALZEMELER:
  • 2 büyük yumurta akı
  • 1/2 çay kaşığı tarçın
  • 1/4 çay kaşığı muskat
  • 1 çizgi tuz
  • 3 paket anlık yulaf ezmesi
  • 1/2 çay kaşığı kabartma tozu
  • 3 porsiyon 1 paket görkemli
  • 3 oz yağsız süt
TALİMATI
  1. Bir kapta tüm diğer malzemelerle yulaf birleştirin ve meyilli oluşana kadar iyice karıştırın
  2. Eğer büyük yumurta kullanırsanız, çok cıvık olmaktan meyilli tutmak için yulaf ezmesi bir kaşık daha eklemek gerekebilir bulabilirsiniz
  3. Hafifçe Pam veya tava yağı ile bir tava Sprey
  4. Kaşık tavaya meyilli ve sadece normal krep gibi orta ateşte pişirin
Önerileri Topping: sıcak ezilmiş ananas, elma, taze çilek veya dilimlenmiş muz (en sevdiğim)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder