25 Ekim 2015 Pazar

Ev
Ben ve son zamanlarda benim yeni favori süt atıştırma hakkında ... Yunan yoğurt üzerine devam ettik! Özellikle, Stonyfield ORGANİK en Oikos Organik Yunan Yoğurt. Ben altta bal ile tür seviyorum. Bazen düz satın ve Bala kendime, ya da granola ve taze çilek ekleyeceğiz. Herhangi bir şekilde onun lezzetli, onu düzeltmek. Ben her zaman kalın, kremsi dokusu olduğunu öven ve ben yemek için kullanılan normal 'ole yoğurt daha ne kadar iyi diyorum. Yakın zamana kadar ben hiçbir cevap yoktu - - Bunun üzerine, ben de aynı soruyu almaya devam "nasıl düzenli yoğurt farklı bu kadar". Ben öğrenmek için onu işimi yaptım.
İşte kepçe var ... Yunan yoğurt peynir altı suyu, bir bez veya kağıt torba (geleneksel muslin yapılmış) üzerinden süzülerek ondan çıkarılan bir süreç geçer. Yoğurt yerde yoğurt ve peynir arasındaki bir tutarlılık ile bırakılır. Pürüzsüz, kremsi dokusu ve kendine özgü tat ek olarak, Yunan yoğurt düzenli yoğurt o içinde birçok sağlık yararları sağlar:
  • iki normal yoğurt kadar protein, tam ve tatmin hissi tutulmasına yardımcı
  • Düzenli yoğurt daha 50'ye kadar% daha az sodyum
  • daha az laktoz, mide kolaylaştırıyoruz
  • Alt karbonhidrat ve az şeker
Yoğurt, bağırsak ve vajinal sağlık gibi diğer büyük avantajlar sunuyor bağışıklık geliştirir, kan basıncını düşürür ve antikanser ve kilo kaybı etkileri vardır.
Düzenli yoğurt Yunan yoğurt üzerinde avantaj bir çift var. Bazı kalsiyum onun süzme işlemi sırasında Yunan yoğurt kaldırılır çünkü 2 ila 3 kat daha fazla kalsiyum olabilir. Yunan yoğurt aynı zamanda düzenli yoğurt daha yağ ve kalori daha fazladır, ancak yağsız Yunan yoğurt mevcuttur ve hala büyük tadı.
Henüz Yunan yoğurt denemediyseniz, kesinlikle gerekir. Bunu yapmam kadar seviyorsanız, onu zevk için onu düzeltmek istiyorum nasıl paylaşıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder