25 Ekim 2015 Pazar

Ev
Ben kesinlikle tatlı patates kızartması seviyorum. Ben onları Batı Köyü'nde Köy Burger Bar (Dallas) de vardı, ilk defa düşünüyorum. Ben birlikte gelen günahkâr hatmi daldırma kaçınıyorum rağmen Tabii ki, onları ben Jake'in Hamburger yemek her zaman olsun. Ayrıca, tatlı patates senin için çok iyi! Tatlı patates Eğer CSPI (Center for Science in the Public Interest) tarafından yiyebilirsiniz en iyi gıdalar listesinde bir numara sırada yer aldı. Onlar karotenoidler, C vitamini, potasyum ve lif yüklü ediyoruz.
Ben evde bunları yapmak için karar verdim net, ışık ve lezzetli patates bugün havasında oldu. Benim favori restoran davranır sağlıklı adaptions arıyor seviyorum, bu yüzden Skinny Chef (gelen biberiye ve Parmesan ile tatlı patates kızartması için büyük bir tarifi buldum www.skinnychef.com/recipes). Ben MorningStar çiftlikleri tarafından Baharatlı Black Bean Veggie Burger benim patates vardı. Tadını çıkarın!
MALZEMELER:
  • Soyulmuş 2 büyük tatlı patates (£ 2),
  • 1 çorba kaşığı zeytinyağı
  • 1-1 / 2 tatlı kaşığı deniz tuzu
  • 1 yemek kaşığı kıyılmış biberiye
  • 2 yemek kaşığı rendelenmiş Parmesan
  • 1/2 çay kaşığı deniz tuzu, artı tadı daha
  • 1/4 çay kaşığı taze çekilmiş karabiber
  • 1/8 çay kaşığı tatlı biber
  • Yağsız pişirme spreyi
TARİFİ:
400 derece fırında ısıtın. Hat parşömen kağıt veya alüminyum folyo ile iki çerez levha.
Kalınlığında yaklaşık 1/4-inç, uzun kibrit içine tatlı patates dilimleyin. Büyük bir kase içinde koyun ve zeytinyağı ve tuz 1/2 çay kaşığı ile karıştırın. Çerez kağıda biri bile katmanın onlar dokunmadan değil öylesine kızartması yayılmış (aksi takdirde onlar hantal hale).
Kızartması iç dış altın ve yumuşayıncaya kadar, 25-30 dakika pişirin. Parmesan, biberiye, karabiber ve kırmızı biber serpin. Biberiye kokulu hale gelene kadar, bir 5 dakika daha pişirilir. Ek tuz ve gerekirse hemen servis ile sezon.
4 kişilik.
İKAMELERİ:
Elinizde biberiye yoksa, Kekik, Tarhun veya Tuzlu kabul edilebilir değiştirmelerin vardır.







Ev
Ben sıcak dolum, konfor gıda dün gece havasında oldu. Ancak, vagon ve kilomu izlerken döndüm ... kelimenin tam anlamıyla, ben Weight Watchers çıkıyorum. Yani, ben çevrimiçi atladım ve bir arama yaptım ve bu harika tarifi buldum WeightWatchers.com. Ben Whole Foods Market üretmek bölümünü incelemek gitmek almak için heyecanlıydı. Geri mutfakta, benim doğrama ve taze, renkli sebzeler üzerinde dicing becerilerini flex baş döndürücü oldu - (Ben bunu kabul edeceğiz önce yemek zevk oldu asla bazıları, ben bilmiyordum ne halt İsviçre pazı) idi. Suyu simmered lezzetli sebzeler birleşimi olarak ev içinde kopup aroma benim ağız su yaptı. Artı, süper yapmak kolay ve hizmet başına sadece 1 puan oldu! Bu tarifi benden 5 yıldız alır. Bu lezzetli Taze Sebze çorbası, Weight Watchers nezaket keyfini çıkarın.
MALZEMELER:
  • 2 diş (orta) sarımsak, kıyılmış
  • 1 orta boy soğan, doğranmış
  • 2 orta boy havuç, doğranmış
  • 1 orta boy tatlı kırmızı biber, doğranmış
  • 1 sap (orta) kereviz, doğranmış
  • 2 küçük kabak, doğranmış
  • 2 su bardağı yeşil lahana, rendelenmiş
  • Pazı, doğranmış 2 su bardağı
  • 2 bardak karnabahar, küçük çiçeği
  • 2 su bardağı brokoli, küçük çiçeği
  • 2 tatlı kaşığı kekik, taze, doğranmış
  • 6 bardak sebze suyu
  • 2 yemek kaşığı maydanoz veya frenk soğanı, taze, doğranmış
  • 1/2 çay kaşığı sofra tuzu, ya da zevkinize
  • 1/4 çay kaşığı karabiber, ya da zevkinize
  • 2 yemek kaşığı taze limon suyu, isteğe bağlı
TARİFİ:
Büyük bir çorba pota sarımsak, sebze, kekik ve suyu koyun. Kapak ve yüksek ateşte bir taşım kaynatın; Düşük ve kaynamaya azaltmak, kısmen, yaklaşık 10 dakika kapalı.
Maydanoz veya Frenk soğanı ilave edin; Sezon tuz, karabiber ve limon suyu ile tat.
Yaklaşık 12, bir fincan porsiyon verir. 
NOTLAR:
Kalın çorba isterseniz, bir daldırma blender ile pota bu tarifi püre yapmak düşünün.
Bu tarifi pek çok çeşitleri vardır. Ekleyin veya zevkinize uygun sebze dışarıda bırakın.
Yerine taze olanları dondurulmuş sebze kullanarak zamandan tasarruf (çorba dokusu biraz değişebilir ama). Ayrıca süpermarketin salata bardan önceden kesilmiş sebze küçük miktarlarda satın alabilirsiniz.





Ev
Birkaç denemeden ve deneme yanılma bir sürü sonra nihayet omlet yapma sanatı mükemmel. Omlet adamlar brunch durmak ama orada alıyorum ben kadar iyi asla.Benim mutlak favori omlet ıspanak ve beyaz peynir omlet olduğunu. Ben bir reçete bulduOprah.com ben tapıyorum ve sizinle paylaşmak istedim. Bu omlet şaşırtıcı ve İngiliz muffin memnun ve suçluluk ücretsiz bırakır bir kepekli ile eşleştirilmiş olduğunu.Tadını çıkarın!
MALZEMELER:
  • 1 yk sızma zeytinyağı
  • Kıyılmış 1/2 sarımsak karanfil,
  • 3/4 c taze ıspanak, yıkanmış, kaldırıldı kaynaklanıyor
  • 1/3 c doğranmış domates
  • tuz ve taze çekilmiş karabiber
  • 2 veya 3 yumurta
  • 2 yemek kaşığı soğuk su
  • 1 yemek kaşığı ufalanmış beyaz peynir
  • 1 yk kıyılmış dereotu
TARİFİ:
Bir ortamda, yapışmaz tavada zeytinyağı ve sarımsak birleştirir. Sarımsak, yaklaşık 1 dakika cızırtı başlayana kadar kısık ateşte pişirin. Ispanak ekleyin; 1 dakika pişirin. Domates ve bir tutam tuz ekleyin ve ek bir 30 saniye pişirin. Küçük bir kaseye aktarın karışımı; bir kenara koyun.
Ayrı bir kapta, sadece karışana kadar, yumurta ve su çırpın. Tuz ve karabiber ekleyin.
Tavada yerleştirin orta ateşte 2 dakika boyunca, temiz sildi. Kaplamak için pan onu dönen, tereyağı ekleyin. Tereyağı cızırtılı durduğunda, tavaya yumurta karışımı dökün. Düşük ısı azaltın ve alt yaklaşık 10 saniye almaktadır kadar pişirin. Bir lastik spatula ya da tahta kaşık kullanarak, unset yumurta yanlara merkezine çalışmasına izin veren merkezine doğru tencerenin kenarlarında set yumurta çekin.(Esmerleşme önlemek için gerekirse ısıyı ayarlayın). Unset yumurta ince bir tabaka üstünde görünür oluncaya kadar pişirin devam edin. Toplam pişirme süresi 2 dakikadan daha az olmalıdır.
Isı pan çıkarın; omlet orta üçte genelinde ıspanak karışımı kaşık; beyaz peynir ve kötü serpin. Bir spatula kullanarak, dolgu ile merkez üçte kolu yakın omlet üçte katlayın. Kolu tutun aşağı dikiş tarafı, bunun dışında bir tabağa omlet rulo böylece pan tilt.
Yum!






Ev
Ben lahana seviyorum!Bu sadece nedeniyle lezzet, benim en sevdiğim sebze biri, ama çünkü en az kalori ve herhangi bir sebze en az yağ bulunuyor. O kadar besleyici ve C vitamini, lif ve potasyum için iyi bir kaynaktır var. Sosis ile Savoy lahana için bu tarifi gibi - kenara tümünden, bir lahana tabak yaratıcı olabilir. 
Biz yağışlı birkaç gün her zaman konfor gıda ruh bana koyar Dallas bölgesinde yolumuza geliyor var. Bu tarif güney konfor sunan tatmin edecek. Ayrıca, sadece yemek için yaklaşık 10 dakika sürer. Ben birkaç yıl önce bir dergi dışında reçete çekti ve ... daha sağlıklı hale zevk modifiye!
MALZEMELER:
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 3/4 kiloluk hindi sosis, 1/2-inç kalınlığında dilimler halinde kesilmiş
  • 1 su bardağı doğranmış yeşil biber
  • 1 küçük baş lahana Savoy, dörde bölün özlü ve 1/4-inç genişliğinde şeritler halinde çapraz dilimlenmiş
  • Tuz (isteğe bağlı - ve ben bazen biraz Tony Chachere veya Adobo kullanın) tadı
  • 1/2 çay kaşığı karabiber
  • 1 su bardağı düşük sodyum tavuk suyu
  • 1 yemek kaşığı kıyılmış maydanoz
TARİFİ:
Büyük bir tencerede veya Hollandaca fırın, ısı yağı orta-yüksek ateşte, üzerinde.Çabuk kahverengi sosis. Biber, lahana, tuz ve karabiberi ekleyin. Suyu dökün;maydanoz serpin. Kaynatın. Isı azaltın; kapaklı tencere kapağı ve lahana gevrek ihale, yaklaşık 10 dakika (veya istenilen hassasiyet) olduğu kadar pişirin. Lezzetli sıcak mısır ekmeği ile servis edilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder