25 Ekim 2015 Pazar

Ev
Onlar kahvaltı günün en önemli öğünü olduğunu söylüyorlar. Ben kahvaltı özledim zaman, midem bir homurtu bir ipucu daha korkutucu bir kükreme fazlasını yapar. Ben alışkanlık bir yaratık olduğum için, ben sadece kahvaltı için bir kaç farklı şeyler bir kaç varyasyon yemek eğilimindedir. Sadece ben onları seviyorum olduğunu tespit ettik ama çünkü hızlı, kolay ve rahat çünkü. Hepiniz benim krep seviyorum ama tipik bir günde, kahvaltı genellikle daha lezzet (yani, kurutulmuş kızılcık ve badem, tarçın ve elma, muz ve çikolata protein tozu), bir İngiliz muffin ile eklemek için giyinmek yulaf oluştuğunu biliyoruz yumurta akı, hindi pastırma ve az yağlı peynir veya soğuk tahıl. Herkes kendi Wheaties yiyor çünkü zor alır burada. Raflarda çok soğuk tahıllar birçoğu sağlıklı olduğunu iddia eden, ancak yüksek şeker içeriği, yağ ve dolgu gizleyerek vardır.
İşte kepçe var ... Soğuk kahvaltılık tahıllar için alışveriş yaparken, size beslenme etiket okumak (için bir dakikanızı ayırın emin olmak istiyorum gıda etiketleri okuma bir tazeleme için buraya tıklayınız). Yüksek lif, protein ve vitaminler ile hububat arayın. Seçim benim tahıl porsiyon başına 120 kalori, yağ 1.5 g lif 5 gr, 4 protein gram ve 3 B vitaminleri% 100 günlük değer sahiptir Kalp Bal Tost Yulaf tahıl, Kashi Kalp olduğunu. 
Kadın Sağlığı dergisi sağlıklı tahıl kahramanlık test etmek kendi sitesinde bir sınav vardır. Check it out ve sizi nasıl 





Ev
Ben vitamin alarak severdim. Onlar meyveli aromalı Flintstones vitaminler vardı o zaman. Annem bu yüzden ulaşamadım kabine üst rafta, onları koymak istiyorum. O bakmıyordum, ben, kabine bir mutfak sandalye sürükleyerek yukarı tırmanmaya ve tatlı ve ekşi şeker gibi vitaminlerin birkaç kapmak istiyorum.Çok kötü bir çocuk olarak yaptım benim vitamin alarak aynı şevk yok. Bir yetişkin olarak, ben zor sadece benim vitamin almak için değil, aynı zamanda çekmek için hangi tür bilmek hatırlamıyorum buluyorum. Vitamin raflarında astar ve kafa karıştırıcı olabilir için doğru hangilerinin belirlemeye çalışıyor şişe sonra şişe vardır.
İşte kepçe var ... vitaminler bir nedeni vitamin denir. Nedeni vitaminler "yaşam için hayati" (vita = hayat) olmasıdır. Vitaminler hastalıkları önlemek ve optimal sağlık desteklemek için küçük miktarlarda ihtiyaç duyulan temel besin maddeleridir.Ancak, vitamin ve vitamin takviyeleri arasında bir fark vardır. Gerçek şu ki besinler vücudunuzun ihtiyaç ve takviyeleri sadece rekabet edemez vitaminlerin çoğu teslim olmasıdır. Bu bir ek gerekebilir zaman onun önemli farklı vitamin ve mineraller, bireysel eksiklikleri ve anlamak sadece, hiç vitamin takviyesi almamalıdır demek değil. Vitamin ve minerallerin hakkında paylaşmak çok fazla bilgi var, çünkü ben kolay okuma yapmak için bir dizi bunu bozuyorum. En vitamin farklı türde ile başlayalım. 
Yağda eriyen vs SUDA ÇÖZÜNÜR
Suda çözünür ve yağ-çözünür: çözünürlükleri göre vitamin iki tür temel olarak bulunmaktadır. Suda eriyen vitaminler Onlar bilinen nedenlerle "suda çözünür" deniyor, sekiz B vitaminleri ve C vitamini içerir - onlar, hidrofilik gıdaların sulu bölümlerinde bulunan ve doğrudan kan dolaşımına emilirler. Suda çözünür vitaminler, değişen zaman uzunlukları için vücutta muhafaza edilir ve küçük aşırılıkları atılır.  Bu eksikliğini önlemek için düzenli olarak (her 1 ila 3 gün) tüketilmesi gereken, ancak toksik seviyesi mümkündür fazla tüketildiğinde. "Yağda eriyen" vitaminler hidrofobik ve vitamin A, D, onlar gıdaların katı ve sıvı yağların meydana E ve K, kanın önce lenfatik sisteme girmek ve depolanan hücrelere seyahat taşıma proteinleri gerektirir dahil yağlı dokular ve karaciğer kadar gerekli. vücutta depolanır Çünkü onlar sık sık gerekli değildir, ancak fazla alındığında toksisite olasılığı daha yüksektir.
Yani, senin B vitaminleri nelerdir ve iyi onlar için besin kaynakları ve C vitamini (diğer temel suda eriyen bir vitamindir) nelerdir? İşte başvuru için hızlı bir arıza var:
Tiamin (B1):  Gıda Kaynakları - müstahkem veya tam tahıllı ürünler, zenginleştirilmiş; domuz
RIBOFLAVIN (B2):  Gıda Kaynakları - süt ürünleri; güçlendirilmiş ya da tam tahıllı ürünler, zenginleştirilmiş; karaciğer; Karanlık, yeşil yapraklı sebzeler
NIACIN (B3):  Gıda Kaynakları - proteinden zengin besinler; kepekli tahıllar
BIOTIN:  Gıda Kaynakları - gıdalarda görülür; GI sisteminde sentezlenmiş
Pantotenik asit (CoA):  Gıda Kaynakları - gıdalarda yaygın; sığır eti, kümes hayvanları, kepekli tahıllar, patates, domates, brokoli
VİTAMİN B6:  Gıda Kaynakları - proteince zengin gıdalar (et, balık, kümes hayvanları)
Folat / Folik Asit:  Gıda Kaynakları - baklagiller, sebze, güçlendirilmiş tahıl ürünleri
VİTAMİN B12:  Gıda Kaynakları - besinler hayvanlardan elde edilen
C VİTAMİNİ:  Gıda Kaynakları - meyve ve sebze
Gıda kaynaklarının listesini inceleyin ve size diyet her yeterli miktarda sağlar düşünüyorsanız karar verin. Eğer eksik belirli bir alana görüyor musunuz? Ne bir vejetaryen iseniz? Eğer B3 ve B6 ve B12 vitaminleri vücudunuzun ihtiyaçlarını alıyorsanız ve öncelikle yüksek protein veya hayvansal kaynaklı besinlerde bulunan?
Bu suda eriyen vitaminler, her vitamin hakkında daha fazla ayrıntı için görünüyorsun ne kadar önemli anlamanıza yardımcı olmak için, vücutta onun baş işlevi, bir sonraki yazı alımını ve eksikliği ve toksisite belirtileri önerilir. Merak etmeyin, biz de yağda çözünen vitaminlerin eski defterleri olacak.




Ev
Bu gecikmiş ama ben başladı vitamin serisi ihmal etmedi.Eğer sonrası gelen hatırlayacak olursakVitaminler: Part I (Genel), ben suda çözünür ve yağda eriyen vitaminlerin arasındaki farkı anlattı. Ben de suda eriyen vitaminler ve bunların temel gıda kaynaklarının bir listesini sağladı. Bugünün sonrası, ben vücutta baş işlevleri hakkında daha fazla bilgi paylaşmak istiyorum, alımı ve eksikliği ve toksisite belirtileri önerilir. 
İşte kepçe var ... vitaminler vücudunuzun belirli işlevleri gerçekleştirmek için küçük miktarlarda ihtiyaç, organik, gerekli besin öğeleridir. Suda eriyen vitaminler 8 B vitaminleri ve C vitamini içerir 
NOT: eksikliklerin farkında olun, ama sen bir belirti yaşıyorsanız inanıyorum sırf çalışan gitmez vitamini Shoppe ek için. Yapılacak en iyi şey, aslında, bir eksiklik var mı olmadığını belirlemek için doktorunuza danışmanız etmektir. Vitaminler durumunda, daha iyi değildir. Vitaminlerin varlığı ancak aşırı alımı zarar verebilir, onların gücüne kanıtlıyor. Bu sadece sizin bilgi ve bir multivitamin bakmak için anlamanıza yardımcı daha böyledir.      
  •  Tiamin (B1)
    • Baş Fonksiyonu - Enerji metabolizması ve sinir fonksiyonu
    • Tavsiye edilen günlük alım miktarı (RDA) - kadınlar için 1.1 mg / gün;Erkekler için 1.2 mg / gün
    • Eksikliği Belirtileri - Beriberi; Genişlemiş kalp; kas zayıflığı; anoreksi
    • Toksisite Belirtileri - hiçbiri biliyorum
  • Riboflavin (B2)
    • Şef Fonksiyonlar - Enerji metabolizması
    • RDA - kadınlar için 1.1 mg / gün; Erkekler için 1.3 mg / gün
    • Eksikliği Belirtileri - ağız, deri ve gözlerde zarların iltihabı; Ariboflavinosis;boğaz ağrısı; Ağız çevresindeki çatlaklar
    • Toksisite Belirtileri - bilinen yok
  • Niasin (B3)
    • Şef Fonksiyonlar - Enerji metabolizması; sinir sistemi, gastrointestinal sistem destekler
    • RDA - kadınlar için 14 mg NE / gün; Erkekler için 16 mg NE / gün; (NE = niasin eşdeğeri)
    • Eksikliği Belirtileri - Pellagra; ishal; dermatit; bunaklık
    • Toksisite Belirtileri - Niasin Flush; karaciğer hasarı; bozulmuş glukoz toleransı
  • BIOTIN
    • Şef Fonksiyonlar - Glucogenesis; yağ asidi sentezi; yağ asitleri ve amino asitleri dökümü
    • RDA - yetişkinler için 30 mikrogram / ​​gün
    • Eksikliği Belirtileri - döküntü; saç kaybı; Nörolojik bozukluğu
    • Toksisite Belirtileri - bilinen yok
  • Pantotenik asit (CoA)
    • Şef Fonksiyonlar - lipidler, nörotransmitterlerin, steroid hormonlar ve hemoglobin sentezi
    • RDA - yetişkinler için 5 mg / gün
    • Eksikliği Belirtileri - GI sıkıntı; Nörolojik rahatsızlıklar
    • Toksisite Belirtileri - bilinen yok
  • VİTAMİN B6
    • Şef Fonksiyonlar - Amino Asit metabolizması; Bağışıklık fonksiyonu;bilişsel performans; Steroid hormon aktivitesi
    • RDA - Yetişkinler için 1.3 mg / gün (19-50 yıl)
    • Eksikliği Belirtileri - depresyon; karışıklık; dermatit; konvülsiyonlar
    • Toksisite Belirtileri - geri dönüşümsüz nörolojik hasarlar; cilt lezyonları
  • Folat / Folik asit
    • Şef Fonksiyonlar - kendi koenzim formuna B12 dönüştürür; DNA sentezi;nöral tüp defektleri riskini azaltır
    • RDA - yetişkinler için 400 mikrogram / ​​gün; çocuk doğurma çağındaki kadınlar yeterince Folat almak için özen
    • Eksikliği Belirtileri - Engelli hücre bölünmesi ve protein sentezi; anemi;Gastrointestinal sistem bozulması; glossit
    • Toksisite Belirtileri - B12 eksikliği; nörolojik hasar gecikmeli teşhis
  • VİTAMİN B12
    • Şef Fonksiyonlar - amino asitler rejenerasyonu; DNA RNA sentezi; Sinir lifi kılıfı
    • RDA - Yetişkinler için 2.4 mikrogram / ​​gün
    • Eksikliği Belirtileri - Pernisiyöz anemi; megaloblastik anemi
    • Toksisite Belirtileri - hiçbiri biliyorum
  • C vitamini (askorbik asit)
    • Baş Fonksiyonu - serbest radikallerin (antioksidan) karşı koruma;kollajen, karnitin, hormonların ve nörotransmitterlerin, sentezi demir emilimini artırır
    • RDA - kadınlar için 75 mg / gün; 90 mg / erkekler için günde; Sigara içenler için 35 mg / gün
    • Eksikliği Belirtileri - Diş eti kanamaları; kanamaları tespit; kas dejenerasyonu; Aşağılık
    • Toksisite Belirtileri - GI sıkıntı; kramp; ishal; gut; böbrek taşları

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder