14 Nisan 2020 Salı

Paris çiçek alçı



Henüz Plaster Of Paris çiçek yaptınız mı? Eğer değilse, her şeye koymak için hazırlıklı olun (onları yaptığınızda)! Günlük eşyalara baktığınızda, "Birkaç çiçek eklersem nasıl görünürdü?" Diye merak edeceksiniz.
Bu kavanozları tasarruf mağazasında gördüğümde, çiçek için ağladıklarını bilerek onları yakaladım!

Çiçekleri yapmak için, sahte çiçekleri kestim, sapından biraz tutacağım ...

sonra onları Paris Sıva'sına batırdı ...

Biraz salladım ve fazla damlamasına izin verdim.

Çiçekleri sertleştirmek için mum kağıdına koydum.

Çiçekler kururken, kavanozların ahşap tepelerini tebeşir boyasıyla boyadım. Dixie Belle boyasını Drop Cloth renginde kullandım 
Drop Cloth, alçı ile aynı renktedir, bu yüzden çiçekleri eşleştirmek için boyamak zorunda kalmadım.

Çiçekler sertleştiğinde, sapı çiçeğin yakınına kadar kesebildim ...

Sonra çiçekleri E6000 kullanarak kavanoz kapaklarına yapıştırdım.




Kavanozları aldığımda, nihai amaçlarının ne olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu. Sadece güzel yapmak istedim. Sonra bana misafir banyoda mükemmel olacağını vurdu. Bu yüzden onları Q-uçları, pamuk topları ve küçük sabunlarla doldurdum ...







Şimdilik, güzel kavanozlarımın misafir banyosunda bir evi olacak. Ama her gün eğlenebilmem için onları banyoma taşımam gerekebilir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder